Pitäisiköhän Vanhasta vähän auttaa?
Jos me tytöt yhdessä päättäisimme ilahduttaa häntä ja lähettäisimme hänelle toinen toistaan viehkompia ehdotuksia ja herttaisia viestejä. Siinä hänellä riittäisi sitten joutoajakseen seulomista niin, ettei ehtisi enää itse tekstiviestäjä lähettelemäänkään.
Jos kiinnostaa, voisin käydä katsomassa hänen sähköpostiosoitteensa ja laittaa tähän. Sain joskus vaalien aikaan itsekin yhden sähköpostiviestin "häneltä". Pitäisiköhän ilmoittaa seiska-lehdelle siitä? Voisi olla kiinnostavakin juttu... kunnes viestin sisältö paljastuisi. ;)
Vanhaselle postia "tytöiltä" ?
20
841
Vastaukset
- Mimma
No ei todellakaan kiinnosta. Hei - rauhoitu! Nyt tiedetään hiukan tarkemmin millainen pääministeri meillä on - välillä hölmö ja lapsellinen romantikko! Jokainen meistä on sitä joskus - ainakin hölmöjä ja lapsellisia. Niin on sinunkin ehdotuksesi.
Ilmeisesti Vanhasen viesteissä ei ole ollut mitään hävyttömiä piirteitä, mikä olisi taas ollut pahempi juttu.
Hupaisaa, mutta anteeksiannettavaa, koko homma.- se, onko kiellettyä
puhua siitä moraalin rappiosta jossa esimerkkiä näyttää "päättäjät".
- Mulle
se, onko kiellettyä kirjoitti:
ainakin kelpais Vanhasen sähköpostiosoite. Eihän sitä koskaan voi tietää vaikka jotain meilaisinkin:))
Teillä on aina härskit mielessä jos on kysymys miehen ja naisen välisestä kommunikoinnista. Todellista rappeutumista olisi jos ihminen olisi rikollinen. Niitä kyllä paapotaan tässä maassa mutta autas jos vähän on jotain romantiikkaan viittaavaa niin heti ollaan jauhamassa ettei muka sovi pääministerille. Paskat sanon minä!! - Mimma
se, onko kiellettyä kirjoitti:
Kyllä moraalinen rappio on jotain täysin muuta kuin romanttisten tekstiviestien lähettäminen naistuttaville. Se oli pelkkää tyhmää hölmöilyä, koska pääministerin pitäisi olla uskottavan ryhdikäs ja kypsä aikuinen. Mutta moraalinen rappio on kuitenkin aivan muuta - esim. tunkeilevat häirikköviestit ja seksuaalinen vihjailu. Ymmärtääkseni Vanhanen ei ole syyllistynyt kumpaakaan. Hänellä on yksinkertaisesti romantiikkaa ja kevättä rinnassa ja haku päällä. Se on jotenkin mielestäni syvästi inhimillistä, vaikka hänen asemassaan pitäisi olla varuillaan, kun maailma on raadollinen ja kääntää asiat hyvin helposti pahimpaan päin. Ikävää tämä on myös hänen lapsilleen, kun isän hölmöily tulee lööpeissä julki.
- Lisbeth
Ei taida Vanhanen enää sun kuvilles Orvokki lentää, vaikka imeliä viestejäsi yrittäisit lähettää. Onhan mies niin monessa liemessä keitetty, maailman kataluudet on oppinut.
Minusta on hyvä että kaikki nyt sen viimeistään tietävät: hän on mies eikä mikään homoilija jotka t-landiassa ovat pop samoin lesbot.
Oikea mies etsii naisseuraa! - Matti Vanhaselta
Pitkän meilin! :))
- Pirre*
ikä..? :)
alkaisi ehdottaa tapaamista. ;))
Mitä mieltä sinä olet, uskaltaako täällä laskea leikkiä, vai harmistuvatko tosikot liikaa.
Tai voitaisiinko minua syyttää yllytyksestä? En toki ko. henkilölle mitään pahaa tahtoisi, enkä muuten muillekaan.
Kaikille kansanedustajille voi lähettää eduskunnan osoitteella postia. Monilla luultavasti avustajat hoitavat ainakin suurimman osan kirjeenvaihdosta. Mielenkiintoisimmat saattavat mennä ihan perille asti, muiden osalta luulen kansanedustajien tyytyvän avustajiensa yhteenvetoon tms.
Eduskunta.fi -osoitteesta löytyy monenlaista mielenkiintoista informaatiota, suosittelen tutustumista, ellei joku vielä olisi siellä surffaillut.- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Mitä mieltä sinä olet, uskaltaako täällä laskea leikkiä, vai harmistuvatko tosikot liikaa.
Tai voitaisiinko minua syyttää yllytyksestä? En toki ko. henkilölle mitään pahaa tahtoisi, enkä muuten muillekaan.
Kaikille kansanedustajille voi lähettää eduskunnan osoitteella postia. Monilla luultavasti avustajat hoitavat ainakin suurimman osan kirjeenvaihdosta. Mielenkiintoisimmat saattavat mennä ihan perille asti, muiden osalta luulen kansanedustajien tyytyvän avustajiensa yhteenvetoon tms.
Eduskunta.fi -osoitteesta löytyy monenlaista mielenkiintoista informaatiota, suosittelen tutustumista, ellei joku vielä olisi siellä surffaillut.ethän sinä sentäs yllytä ketään anarkiaan, tiiä miten mahdollinen vilkas vuorovaikutus edistäisi sinun humaania päämäärääsi ko. henkilön suojelemiseksi liialliselta kevään vaikutukselta..
Tosikoita ei kannata ottaa liian tosissaan..:) - Järki mukaan
Eduskunta.fi -osoitteesta löytyy monenlaista mielenkiintoista informaatiota, suosittelen tutustumista, ellei joku vielä olisi siellä surffaillut.Halpamaista mennä mukaan Loan heittoon, joka tälläkertaa tapahtuu Vanhasen niskaan. Jopa Aamu TV:hen oli etsitty joku neuvonantaja mollaamaan miestä ja kehumaan Tuomiojan Netti-päiväkirjaa.
Tällaista on elämä tarjalandiassa.
Eduskuntavaalit kolkuttavat ovelle, on siis taas kaikin keinoin yritettävä saada äänestäjiä.
Niinistö- Karpela on kaluttu tyhjäksi, nyt siis on vuoro lyödä Vanhasta kuin vierasta sikaa. Miksi ei demareita isketä Median taholta vyön alle? Järki mukaan kirjoitti:
Halpamaista mennä mukaan Loan heittoon, joka tälläkertaa tapahtuu Vanhasen niskaan. Jopa Aamu TV:hen oli etsitty joku neuvonantaja mollaamaan miestä ja kehumaan Tuomiojan Netti-päiväkirjaa.
Tällaista on elämä tarjalandiassa.
Eduskuntavaalit kolkuttavat ovelle, on siis taas kaikin keinoin yritettävä saada äänestäjiä.
Niinistö- Karpela on kaluttu tyhjäksi, nyt siis on vuoro lyödä Vanhasta kuin vierasta sikaa. Miksi ei demareita isketä Median taholta vyön alle?että, Vanhasen tilannetaju petti ja hän ei ehkä sillä hetkellä ilmeisesti tajunnut kuinka "tyhmää" on hänen asemassaa lähettää puolitutulle - ja ehkä hieman kana aivoiselle so. lapselliselle naiselle tekstiviesti.
Opissa se on Mattikin, kuin oravanpoika tuulessa - kyllä se suurin, luottava naiivius ehkä katosi tämän jupakan yhteydessä häneltäkin..luulisin.- Tosikko2
Eduskunta.fi -osoitteesta löytyy monenlaista mielenkiintoista informaatiota, suosittelen tutustumista, ellei joku vielä olisi siellä surffaillut....niin ehdottaisin kuitenkin, että yrität löytää mieltä elämääsi jostain muusta. Taidat olla elämässäsi turhautunut kun vielä viiskymppisenä tuollaisia fantasioita kehittelet!
Mitä joitakin 5- ja 6-kymppisiä vaivaa kun alkavat olla puberteetissä taas?
Ja suurin osa ovat jo mummoja ja vaareja!
Jos lapsenlapset tietäisivät, johan nolostuisivat teidän puolesta!
Kasvakaa aikuisiksi.
- PellePeloton
Voi hyvänen aika!
Onhan se nyt ihan sopimatonta, että pääministeritasoisella miehellä on naistuttuja! Ja läheisiä ystäviäkin kuuluuvat olevan! Eihän sellanen sovi...!
Noo... oma äiti nyt sallittakoon: Mutta, että ihan eri suvusta!
Ja vielä tekstiviestinkin on laittanut; kerrotaan?
Eihän niitä saa litaa, kuin Don Heinäluomalle ja Puoluetoimistoon. Jos muualle meinaa laittaa, tulee lupa anoa ainakin Iltasanomilta ja presidentin kansliasta!
Ja parturissakin pitää ehdottomasti käydä salanimellä ja naamioituneena!... Siellähän saattaa olla naispuolinen työntekijä.
Kyllä nyt meni maine Isänmaalta, Valtioneuvostolta ja ja Keskustapuolueelta !!
................
Eikö meillä todellakaan ole muuta kiinnostumisen kohdetta, kuin sharmantin yksityishenkilön yksityinen viestittely ??!!- Ajomies
Onhan tässä surutyötäkin kun Elstelän poika jäi junan alle ja hyvin alkanut tanssikisan jatko on vaakalaudalla - se kun meille "pöllötöllöttäjille" on Vanhasen
naisjuttujakin tärkeämpi asia.
Salarakkaasta ei nyt puhu kukaan kun se on tuotu julki lööpeissäkin - salarakkaat taitavat muuten olla jo menneen talven lumia. - ole mitään
Vanhasta vastaan, Lipponenhan hänet kepun johtoon laittoikin.
Ajomies kirjoitti:
Onhan tässä surutyötäkin kun Elstelän poika jäi junan alle ja hyvin alkanut tanssikisan jatko on vaakalaudalla - se kun meille "pöllötöllöttäjille" on Vanhasen
naisjuttujakin tärkeämpi asia.
Salarakkaasta ei nyt puhu kukaan kun se on tuotu julki lööpeissäkin - salarakkaat taitavat muuten olla jo menneen talven lumia.tosi surullinen juttu..:( Voi vain kuvitella,kuinka raskasta äidille on tuollainen menetys....
Menneen talven lumia ne salarakkaat onkin,kun tulivat liiankin julkisiksi...- PellePeloton
ole mitään kirjoitti:
Vanhasta vastaan, Lipponenhan hänet kepun johtoon laittoikin.
Mutta taitaa "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" !
:=) - tuo viestisi
PellePeloton kirjoitti:
Mutta taitaa "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" !
:=)kieltämättä kuulosti.
- PellePeloton
tuo viestisi kirjoitti:
kieltämättä kuulosti.
... Hyvä ihminen kuulostele sitä viestiä. Ei se puhu eikä soi. Lue se!
Aiheetta enempään. :=)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164