Katselin sopivia Pietarin yliopiston kursseja ja ne kiinnostaisi. Onko kellään kokemuksia kielikursseista Venäjällä? Opetuksen taso? Majoitus?
Kielikurssit Venäjällä?
2
499
Vastaukset
- Kenties
olet katsellut Pietarin yliopiston kursseja Suomi-Venäjä-seuran esitteestä. Olin muutama vuosi sitten tällaisella kurssilla ja opetus oli erinomaista. Muidenkin kuin minun mielestä. Koulumaisempaa kuin meillä, mutta tasokasta, koska opettajat ovat varsin kokeneita. Opiskelija-asuntola saattaa suomalaisen mittapuun mukaan olla ankea torakoineen. Vaarana on myös, että opiskelijat puhuvat asuntolassa keskenään suomea. Kieliharjoittelun kannalta perhemajoitus on parempi. Majoittajat ovat usein itse entisiä vieraiden kielten opettajia.
- kesäksi pietariin
Itsellä takana keväällä käyty Venäjän alkeet ja nyt olisi haluja jatkaa vaan missä!!!
Venäjän kursseja järjestetään lähes yksomaan Helsingissä ja Itä-Suomessa..., nyt tähtäimessä olisi sitten Pietari. Joko yhden tai kahden viikon kurssi, kaksi viikkoa voi olla pitkä jos "koulu" osoittautuu pettymykseksi. Onko täällä muita miettimässä Pietariin kielikurssille lähtöä? Itse olen menossa heinäkuussa.
Miltä kanavalta löytäisi "kotiryssän", jonkun joka voisi opettaa minulle venäjää ja vastavuoroisesti voisin opettaa suomea takaisin...tandem-henkisesti...jollei tällaista nettisivua ole missä venäläiset maahanmuuttajat voisi kohdata niin jonkun kannattaisi se perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595