huonosti nukutun yön jälkeen tuntuu ärsyyntymiskynnys laskeneen muutaman piirun
koko yön on yskäkone ollu toiminnassa, helevata taijan tervata kurkun jospa sitte sais nukutuksi
kaikesta huolimata ei tarvi vielä alkon tuotteisiin kajota
keskiviikko 290306
19
892
Vastaukset
- Ryyppymies
raitis päivä alkanut. Itse olen kyllä saanut unen päästä kiinni viime yönä. Nyt töihin.
viimmeyön, mutta eilen syöminen jäi aika vähälle. Isävainaa pruukas sanookin, että jos on leipeä vähemmän opas unta viljelmälti!
No tässä olen nyhjäillyt jonkinaikaa ja tulin siihen tulokseen että tänään en väkijuomiin kajoa. Muistin ne krapula aamut ja liskojen yöt, ei paljon tee mieli palata sinne takaisin.- papio
Heräsin raittiina mutta äkillistä masennuskohtausta potien. Nettiyhteyskin oli poikki. Piti soittaa Elisaan ja roikkua puhelimessa puoli tuntia. Nyt yhteys pelaa ja espresso maittaa. Masennuksesta huolimatta aion olla raittiina tämän päivän.
- Cettuz!
Siitä huolimati raittiina.
- aahoohoo
ankeet aamutki on tarpeellisia - katos sitte kun on se hyvä aamu, niin voi tokkiissa ku se on sitte ihana aamu. Ja elämä maistuu taas.
Sitäpaitsi, eihän mikään olotila oo pysyvä.
Nukutun yön jälkeen on hienoa olla raittiina..just heräsin ja aamukahavia tässä juon ja aattelin olla tämän Keskiviikon raittiina. Huomenta kaikille!
Päivää!
Joo, lunta satelee täälläkin, mutta ei onneksi tupaan, vaikka ei olisi enää väliksi. Parempi päivä tänään ja hieman flunssa hellittänyt otettaan. Ei tarvinnut onneksi totia käydä tekemään, mutta aika hyvä syyhän se olisi ollut ottaa ja saada muijan suu töttörölleen.
Takatalvea ja lomaa pidellen t. Mettäläinen- mussukka1
Mettäläinen kirjoitti:
Päivää!
Joo, lunta satelee täälläkin, mutta ei onneksi tupaan, vaikka ei olisi enää väliksi. Parempi päivä tänään ja hieman flunssa hellittänyt otettaan. Ei tarvinnut onneksi totia käydä tekemään, mutta aika hyvä syyhän se olisi ollut ottaa ja saada muijan suu töttörölleen.
Takatalvea ja lomaa pidellen t. MettäläinenTäälläkin pyrytellyt pari päivää ja ei taida sanonta, että uusi lumi on vanhan surma, pitää paikkaansa. Saiskohan jo alennuksella uuden lumikolan, jotenkin tuo vanha ei enää kulje samaa tahtia kuin alkutalvesta.
Sinulla taitaa olla eri flunssa kuin täällä lännessä, tämä nimittäin on aika sitkeää sorttia ja ei ole kuulemma totistakaan ollut apua. - aahoohoo
mussukka1 kirjoitti:
Täälläkin pyrytellyt pari päivää ja ei taida sanonta, että uusi lumi on vanhan surma, pitää paikkaansa. Saiskohan jo alennuksella uuden lumikolan, jotenkin tuo vanha ei enää kulje samaa tahtia kuin alkutalvesta.
Sinulla taitaa olla eri flunssa kuin täällä lännessä, tämä nimittäin on aika sitkeää sorttia ja ei ole kuulemma totistakaan ollut apua.säästäväinen ihminen niin mietin et eikö siihen vanhaan lumikolaan vois asentaa pienet pyörät. Sillä vois syksyllä sitte työnnellä lehtiä kasaan.
- uusitie
ilmottaudun raittiiseen päivään.Hereillä olen ollut jo pitkän aikaa ja laitellut noita kännissä sotkettuja asioita kuntoon nyt on huolettomampi olo.
Koira ruokittu oma ruoka uunissa ja nyt lähdemme lenkille.
Tsemppiä teille flunssaisille koettakaa kestää.- mussukka1
Sitä menee joskus pitempi aika asioiden setvimiseen. Hyvä kun olet saanut alulle.
Kyllä sitä selvänäkin joskus toivoo, että ei olisi yhtään asiaa hoitamatta, taitaa vain olla toiveajattelua. Mutta ainakin ne ovat hallittavissa.
Kyllä se on surkea olla töissä tämmöisenä päivänä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpötila nollan paikkeilla. No, onhan tässä iltaa aikaa vielä nauttia, tästä raittiista päivästä.
Alkoholitonta loppupäivää kaikille !- aahoohoo
vielä kun voi. Sitä tiijä jos EU ottaa sen taas hampaisiinsa ja kieltää myrkkynä. Hah, suomalaiskansallisen jokapaikan lääkkeen!
Ei niillä oon paljon älliä siellä Rysselissä. Ihan niin ku kurkutki. Ne pitää olla suoria ja mauttomia ja tomaatit tasasen pyöreitä ihan ku pingispallot ja mauttomia.
Jos kellä on pikkusenki maata niin kannattaa kasvattaa kotitomaatteja. Pari vuotta sitten sain sellasia maistiaiseks ja oli ne hyviä.- Dokaani
Todettakoon aluksi, että olen tänään tipatta, ettei mene ihan off-topiciksi.
Totta puhut niistä tomaateista. Se onkin melkoinen mysteeri, miten ne saavat siellä Kanarialla tomaateista maun pois. Siis nehän eivät maistu yhtään miltään. - mussukka1
Minä olisin halunnut sinne ulkomaille pohtimaan onko silakka silli tai ei. Olisi ollut yli puolen vuoden pätkätyö. Eivät huolineet, harmi.
Sulla oli kai matka edessä huomenna, joten mieleenpainuvaa ja raitista sellaista toivottelen. - aahoohoo
Dokaani kirjoitti:
Todettakoon aluksi, että olen tänään tipatta, ettei mene ihan off-topiciksi.
Totta puhut niistä tomaateista. Se onkin melkoinen mysteeri, miten ne saavat siellä Kanarialla tomaateista maun pois. Siis nehän eivät maistu yhtään miltään.ei oo lehmänpeetä eikä multaa. Nehän kasvaa melkein vedessä.
- aahoohoo
mussukka1 kirjoitti:
Minä olisin halunnut sinne ulkomaille pohtimaan onko silakka silli tai ei. Olisi ollut yli puolen vuoden pätkätyö. Eivät huolineet, harmi.
Sulla oli kai matka edessä huomenna, joten mieleenpainuvaa ja raitista sellaista toivottelen.siitä työpaikasta. Mä voin paljastaa et silli on vaan isompi silakka. Ei se oo yhtään sen kummempaa.
Pistä uutta hakemusta kehiin vaan - kyllä se aikanaan tärppää. Minä uskon tuohon kohtalon johdatukseen aika lailla joten se silli/silakka ei ollu sulle paras mahdollinen juttu. Vaan ootappas...sulle on varattuna varmasti jotain paljon parempaa.
Kiitos toivotuksista. Mä tuun kertomaan siitä reissusta varmasti niin paljon et sheriffi joutuu lapioimaan liiempiä pois. - mussukka1
aahoohoo kirjoitti:
siitä työpaikasta. Mä voin paljastaa et silli on vaan isompi silakka. Ei se oo yhtään sen kummempaa.
Pistä uutta hakemusta kehiin vaan - kyllä se aikanaan tärppää. Minä uskon tuohon kohtalon johdatukseen aika lailla joten se silli/silakka ei ollu sulle paras mahdollinen juttu. Vaan ootappas...sulle on varattuna varmasti jotain paljon parempaa.
Kiitos toivotuksista. Mä tuun kertomaan siitä reissusta varmasti niin paljon et sheriffi joutuu lapioimaan liiempiä pois.Tehdään tänne aasinsiltoja, kun kuitenkin joku tulee huomauttelemaan, että miten maatalous tai matkailu liittyy alkoholiin.
Mun vilpitön perustelu on se, että alkoholistikin voi kirjoittelulla osoittaa, että elämä muuttuu jos ei pörrää juovuksissa. Monia asioita tulee koettua ja nähtyä. Ehkä se on pieni kannustus taistelijoille ja empiville.
Odottelen jo matkakokemuksia, nimittäin jokainen kokee erilailla ja sehän avartaa myös lukijoita.
- paranoidi
Ei ole kivaa valvoa yskän takia. Selvänä jatketaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286