VOisko joku kertoo juoninpaljastuksii mä oon kattonu octä ensimmäisestä jaksosta asti ja se on nii huippu että en voi elää ilmam sitä
JUONINPALJASTUKSIAAA????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?
8
1572
Vastaukset
- Liblikas
Caleb kuolee,sydänkohtaus --->Hukkuu uima-altaaseen.
Ryan ja Marissa ei pala enää yhtään!
Summerilla ja Sethillä menee hyvin.
Sethist tulee pahis(polttaa pilvee ja lintsaa)!
Kirstenillä tulee olemaan alkoholin kaa pahoja ongelmia -->Vieroitukseen!
Marissan sisko(Kathy tai jtn) palaa.
Uusia tyyppejä tulee...- julia
palaahan marissa ja ryan yhteen!
- julia
palaahan marissa ja ryan yhteen!
- ökl
3 kaudellako? - Lilie
ökl kirjoitti:
3 kaudellako?3.kaudella
- theruuuuuusunen
Mä tiedän ainakin 3. Okei, Caleb kuolee sydän kohtaukseen ja sitä edellisenä päivänä Julie on ajatellut myrkyttää sen. Sitten toinen: Kristen joutuu hoitoon alkoholi ongelman vuoksi. Ja sitten viiminen ja pahin: Trey melkein raiskaa Marissan ja Ryan suuttuu Treylle ja ne tappelee. Ryan jää pahasti alakynteen ja tää tuotantokausi loppuu siihen, että Marissa ampuu Treyn.
- ansu
no toisaalta ihan oikein treylle koska se koitti raiskata marissan ja se on miusta muutenkin ihan tyhmä,mutta kuoleeko se...?
kukaan ei saa kuolla tässä sarjassa...!
- Summer
Marissan siskon nimi kirjotetaan Kaitlin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635