Asiakaspalvelu Varkaudessa

kysyvä...

Haluaisin kuulla kokemuksia Varkauden eri liikkeiden asiakapalvelusta. Oletko saanut hyvää/huonoa palvelua, missä? Kerro hyvät ja huonot asiakaspalvelutilanteet. Ethän kuitenkaan mainitse nimeltä ketään asiakaspalvelijaa.

113

49309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempia

huonoa Nököhampaassa.

• mää

olen saanut huonoa abc:llä

• kaupoissa

olen saanut huonoa lidlissä...aivan kamalaa palvelua..eivät ikinä hymyile ja ovat kamalia kassalla

• paikkaansa
        kaupoissa kirjoitti:

olen saanut huonoa lidlissä...aivan kamalaa palvelua..eivät ikinä hymyile ja ovat kamalia kassalla

oisko omassa käytttäytymisessäkin korjaamisen varaa?
        Minä ainakin olen saanut Lidliltä hyvää palvelua.

• Nököhamman huonoin!

Nököhampaasta itse ja kaikki tuttuni saaneet surkeinta palvelua tässä kylässä... huhhuh!!!

• gsewt
        kaupoissa kirjoitti:

lidlissä ei saa olla asiakkaalle ystävällinen eikä jäädä juttelemaan.... et varmaan ole huomannut "pakkaustilaa"?

• ääh

Siis mitä mieltä on kaivella tällaisia v 2006 aloitettuja ketjuja keskusteluun mukaan ???
        Jos on jottain kehittävää sanottavaa, niin kannattaa ehkä aloittaa uusi keskustelu.
        Ja jossei oo mittään varsinaista sanottavaa niin ei ehkä kannata kirjoitella ollenkaan.

• 17+19
        ääh kirjoitti:

Siis mitä mieltä on kaivella tällaisia v 2006 aloitettuja ketjuja keskusteluun mukaan ???
        Jos on jottain kehittävää sanottavaa, niin kannattaa ehkä aloittaa uusi keskustelu.
        Ja jossei oo mittään varsinaista sanottavaa niin ei ehkä kannata kirjoitella ollenkaan.

No siis tämä ketjuhan on noussut ensinnäkin aika ajoin ylös uudelleen. ja uudelleen, ei pelkästään eilen.Jkyllä mä sitäpaitsi olen kuullut enemmänkin valitettavan siitä yleisellä tasolla, että keskustelupalstoilla avataan samasta aiheesta usemapi ketju kun olisi viisaampaa keskittää kokemukset yhteen ja samaan.

Onhan tämä järkevämpää, että saadaan mahdollisimman paljon kokemuksia yhteen ketjuun , muuten näitäkin viestejä olisi riepoteltu minne sun sattuu ja niitä kokemuksia ei enää löytyisi näin helposti. Minusta tätä on ollut päinvastoin mielenkiintoista lueskella. Täsähän se nähdään miten vuosienvarrella mikäkin putiikki kerää miinuksia jatkuvasti. Liekkö joku myyjätär nyt sitten hätää kärsimässä kun on oma työpaikka listan kärkipäässä.

• kaupoissa

Modalla ei tunnu saavan hyvää palvelua/palvelua lainkaan jos ei ikää ole tarpeeksi tai ole myyjien tuttu. Näin se vaan on, että siellä palvelua saa vanhemmat "rouvat"... Kahtoovat varmaan että ei noilla parikymppisillä oo rahaa mitään ostaa...

• höpötihöpöti

itse olen aina saanut sieltä palvelua vaikka en aina mitään ostaisikaan. ja olen parikymppinen opiskelija. aina tullaan kysymään tarvianko apua ja saan katella rauhassa jos pyydän.

• Enimmäkseen hyvää palvelua olen saanut... pitää muistaa vanha sananlasku "niin se metsä vastaa.."!
      Hyviä ovat olleet: Posti, käpykankaan apteekki( myös Päiviösaaren apt.), Kiesiläisen lihakauppa, Pirjon eines, Tokmannin lihatiski, Prisman elektroniikka myyjät, Björnin konditoria, Prisman "munkkikahvila", Rammari, Uusi NextStep , Avain Vaunu, Kioski Liikenneasemalla , Kela, Nimismiehenkanslia, Poliisi ...
      HUONOA : Autotalo Laakkonen(ei palvelua ensinkään.. Ostin auton samana imaaseisiviereisestä Avain vaunusta), Varkauden Auto(se vanhempi lyhyempi mies!) R-kioski (Kelan vieressä)... moni huonoa palvelua antanut on toiminnan lopettanut

• jegeeks

Tuo on niin totta. Jos autoliikkeeseen menet, niin pitäisi olla kai reppu täynnä seteleitä ja mieluummin niitä satkuja sitten tippuu lattialle puolihuolimattomasti. Muuten on hällä väliä- meininki. Ihmettelen, että kuinka siellä kukaan saa ees autoja myytyä. Vähintään pitää olla suhteita, että joku suostuu myymään. Ainakin minä menen Kuopioon, tai Mikkeliin

• Rauha

Saa ainakin Taulumäen apteekissa ja Optikko-Haukalla,huonoa Rihvelissä,(olikohan nimi oikein,säläkauppa forumissa),sekä hyvää että huonoa lähetyksen kirpparilla,jossa myymälänhoitaja on nainen paikallaan.Ikävä kuulla,että Nököhampaan palvelu on nykyään tuota tasoa.Omien lasteni ollessa pieniä,oli siellä vielä entinen omistaja,joka oli ystävällinen ja asiantunteva.

• on kuin venäjän karjalassa

Käykääpä kerran siellä niin ette toista kertaa kyllä mene!

• Apua tarvinnut
        on kuin venäjän karjalassa kirjoitti:

Kommilan apteekissa on aina ollut palvelua ja todella hyvää.

Huonoa palvelua on ollut Gigantissa. Olen kaksi kertaa yrittänyt mennä ostamaan sinne tietyn tuotteen, mutta eipä ole onnistunut. En viitsi seisoa kutakuinkin tyhjässä kaupassa ja odotella josko joku erehtyisi palvelemaan. Päivän sanontakin olisi palvelua. Törkee paikka.

• =)
        on kuin venäjän karjalassa kirjoitti:

Käyn siellä aina kun mahdollista jos apteekissa tarvitsee asioida, erityisesti savoa reippaasti puhuva nainen on todella hyvä asiakaspalvelussa!

• mikäkö
        Apua tarvinnut kirjoitti:

Kommilan apteekissa on aina ollut palvelua ja todella hyvää.

Huonoa palvelua on ollut Gigantissa. Olen kaksi kertaa yrittänyt mennä ostamaan sinne tietyn tuotteen, mutta eipä ole onnistunut. En viitsi seisoa kutakuinkin tyhjässä kaupassa ja odotella josko joku erehtyisi palvelemaan. Päivän sanontakin olisi palvelua. Törkee paikka.

Juu ei kikanttiin ikinä

• Parasta palvelua
        mikäkö kirjoitti:

Juu ei kikanttiin ikinä

Gigantissa loisto palvelu.Menin hakemaan netin kautta varaamani hd telkun.
        Ja monet kännykät hakenut.
        Myyjät todella asiakaspalveluhenkisiä.

• jekgeee

Koeta puhhuu savvoo, niin sua palavellaan

• Fundeeraaja

Kaupungin johtavilta virkamiehiltä on hukassa se, kuka näiden palvelijoiden palkat maksaa, kun teknisestä virastosta ja kaupunginjohtajalta voi kuulla: "jos kaupunki ja tarjoamat palvelut eivät miellytä, jokaisella vapaus vaihtaa asuinpaikkansa" Kertonee jotain varkautelaisesta palvelukulttuurista

Hyvää palvelua saa joiltain Prisman kassoilta, Katsastusasemilta (erityisesti Käsityökatu), Varkauden Konessta, Vauhti Vaunusta. Jotkut taksikuskitkin osaavat asiansa, esim Rellu-kuski, farkku-Vectralla ajaja ja sitten nämä muutama nainen ovat ymmärtäneet jotain asiakaspalvelun päälle...

Huonosta palvelustaan ovat ilmeisesti jo legendaarisisa Ari Center, Varkauden Auto ja Laakkonen.

• minä_

Ehdottamasti huonointa palvelua olen saanut euromarketista!!! Vanhat myyjät jahtaaa myymälässä nuoria ihmisiä, että saisivat heidät kiinni varastamisesta! Katsovat kaikkia nuoria alaspäin ja jos kaupasta ei osta mitään ja kävelee kassan ohi niin myyjät on niin vihaisia että. Kyyläävät senkin takia koska luulevat automaattisesti varastavan! Kokemusta on ja oloen kuullut useita tarinoita euromarketin myyjien mokista, eivät usko asiakasta, eivätkä kehtaa pyytää anteeksi omia mokiaan! Kauppa on ihan OK, mutta myyjien takia en sinne enää nokkaani pistä!!

• Perinteitä

Samanlaiset fiilikset oli ko kaupassa jo 25 vuotta sitten kun itse olin 'nuorempi'. Enpä ole sen koomin käynyt, mutta en vissiin kuitenkaan mitään ole menettänyt.

• seppo k.

jeah, Mustassa Pörssissä ei tullu kovin hyvää asiakaspalvelua. Kysyin myyjältä että "oliskos teillä millasia kannettavia?" Myyjä oli tulossa jostai ja mutis ohimennen että "no onkkae tuola yks.." sit se meni tiskin taaksen ja kaivo sieltä tiskin alta sen läppärin ja pamautti pöytään sillai että "hirveesti kiinnostaa". no sit kysäsin että kerrohan vähän sen ominaisuuksista niin jannu sanoo vaan että "no siinä on hyvät ominaisuudet". Ei ilmeisesti halunnu myydä sitä ni piti kävellä nauraen liikkeestä ulos. Ja eräs rouva mikä oli joskus tuuraamassa Punahilkka-kahvilassa, ni on melkosen sitruunan syönyt.. nykyään näkyy välillä tuossa relluhousessa.

• kalleq

Juu 2 kertaa olen siinä paikassa käynyt ja kolmatta ei tule olemaan.
        Siellähän myyjät ovat ikäänkuin laahustavia haamuja. "mitä sä tänne tulet meitä häiritsemään".

• seppo k.

No, kerta tuli äsken haukuttua niin kehutaan nyt sit myös. Käsityökadun katsastusasemalla erinomainen palvelu, samoin gigantissa, konesähkössä (ainakin siltä sakulta)Jimm Jillissä myös hyvä. Mutta täytyy muistaa että poikkeuksiakin sattuu, eli voise mustan pörssin jantteri olla joskus iha ystävällinenkin :)

• mitä se on?

Juu...on tullu hyvää että huonoo..päälimmäisenä on mielessä se kun töllöö ostamaan silloisesta Pitkäsestä..vartti siinä faijjan kanssa palloiltiin tv hyllyllä ja niinhän siinä kävi että konesähkön Jepeiltähän se sitten tuli ostettua! Nykysessä Gigantissa samaa vikaa kuin pätkäsellä(tosin se vanha lyhyehkö mies osaa sentään palvella)...Laakkosella ei pahemmin kans sitä palvelua saa, paitsi pögöttejä myyvä nuor kaveri yritti ainakin kovasti mulle kaupata yhtä peltilehmää, varaosapuolella saa asiallisen jämäkkää palvelua(hyvä käydä utelemassa hintoja kun vag alla) sitten vitikaiseen hyvillä mielin hyvällä palvelulla höystettyä kauppaa hieromaan..Ja Dataentterissäkin aina palvellaan vaikka usein tuleekin vain aikaa tappaakseen käytyä tutkailemassa. Ari centterissäkin olen joskus palvelua saanu..kaveri tosin himppu vanhalle hais =D Sekin riippuu niin tuulen suunnasta miten asia on saako hyvää palvelua ja mitä pitää hyvänä..toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.

• minä

että Mustassa Pörssissä on huonoo palvelua!Kusetetaan kunnolla!Tuodaan kotiin sitten esittelykone vaikka uutta konetta menti sinne ostamaan.Se oli viimenen ostos siitä liikkeestä!Enkä ole ainut kelle käynyt samalla tavalla!

• boikotoikaa todella

Joo. Tai mainostetaan että laitteessa on viiden vuoden takuu mutta kirjoitetaan takuukuitti vain kahdeksi vuodeksi...

• öhöm.
        boikotoikaa todella kirjoitti:

Joo. Tai mainostetaan että laitteessa on viiden vuoden takuu mutta kirjoitetaan takuukuitti vain kahdeksi vuodeksi...

laitteilla on 2 vuoden takuu liikkeeseen, viiden vuoden tehdastakuu...

• huh huh

Kassat tekee virheitä sen minkä kerkiää ja tietenkin aina niin että asiakas häviää. Varastaakohan ne päivän loputtua ne ylijäämärahat? Missään muussa liikkeessä ei ole näin tolkuttomsti hinnoitteluvirheitä tai virhelyöntejä!

Ja liikkeen yleisilme on kyllä aika kauhea.

• ja sekin vielä että

tuntuu että punaisten lyhtyjen kadulta on ne myjättäret bongattu..Tokamnni on boikitissa ja pitkään!!

• säikähtänyt
        ja sekin vielä että kirjoitti:

tuntuu että punaisten lyhtyjen kadulta on ne myjättäret bongattu..Tokamnni on boikitissa ja pitkään!!

mitä sanot. Olen minäkin ihmetellyt miten Tokmannin myyjättäret voivat olla kaikki niin ylimeikattuja. Erästä tummaa rouvaa säikähdin pahanpäiväisesti,kun menin kerran kysymään jotain hänen puuhaillessaan hyllyjen välissä,ja kun hän sitten yllättäen käänsi hirmuisesti plankatun naamansa minuun päin,menin muutamaksi sekunniksi aivan sanattomaksi.Tuollaista meikkityyliä ei näe nykyään missään muualla.Liittyykö siihen joku "salaisuus".Muuten ei palvelu Tokmannilla ole minusta kovin huonoa.

• olen****
        säikähtänyt kirjoitti:

mitä sanot. Olen minäkin ihmetellyt miten Tokmannin myyjättäret voivat olla kaikki niin ylimeikattuja. Erästä tummaa rouvaa säikähdin pahanpäiväisesti,kun menin kerran kysymään jotain hänen puuhaillessaan hyllyjen välissä,ja kun hän sitten yllättäen käänsi hirmuisesti plankatun naamansa minuun päin,menin muutamaksi sekunniksi aivan sanattomaksi.Tuollaista meikkityyliä ei näe nykyään missään muualla.Liittyykö siihen joku "salaisuus".Muuten ei palvelu Tokmannilla ole minusta kovin huonoa.

saanut tokmannilla oikein hyvää palvelua, siellä oli kerrankin oikein ystävällinen tummahiuksinen myyjätär, liekkö harjoittelija, mutta kuitenkin, hän omistautui kyllä plavelemaan hyvin ja näkin vaivaa. siinä elintarvike puolella oli, kiitokset hänelle, jos joku tietää, niin kertokaas kokemuksia. sellanen lyhyt ja pitkä'hiuksinen

• lutune

Ei ne vie niitä rahoja, se vaan on niin perseestä kun eivät voi muuttaa hintoja
        siellä pääpaikassa.. On tietoo..

• öhöm.
        säikähtänyt kirjoitti:

voi että... Ei Tokmanni ole ainoa paikka jossa myyjät ovat ylimeikattuja... Ja boikotoin nyt "Tokmannin myyjättäret voivat olla kaikki niin ylimeikattuja." -lausetta... Sillä siellä työskentelee ainakin kaksi myyjätärtä jotka eivät käytä meikkiä laisinkaan! =) Ei pahalla, mutta itse en tällaisiin asioihin kiinnitä kyllä huomiota jos palvelu on muuten laadukasta ja hyvää :)

• Anonyymi

Itse olen kassan virheestä leimattu "varkaaksi", kassalla kaikki tuotteet omissa käsissään!!Itsepalvelukassa käyttöön uudessa Prismassa, ei pääse kassat vääryyttä tekemään.

• itsekin myyjänä varkaudessa

Itse koen prisman kolkoksi ja epämiellyttäväksi asioida , eräs entinen työntekijä siellä vielä lapsuus aikoinani tahto vahdata aina perään kun siellä kävi ja seuraili kokoajan siitä varmaan jäänyt lopullisesti että sitä en kyllä käytä kun suurimmassa hädässä, citymarketissa on tunnelma jontekin lämpimämpi joten asioin siellä kun on tarvetta käydä isommassa kaupassa muuten savontien k-market kyllä kaupoista miellyttävin asioida.

Ari center on itseni kohdalla ollut ihan miellyttävä paikka asioida elektroniikkaa
      ja dataenteristä kaikki tietotekniset tuotteet, portin kirjakaupassa saa palvelua tarvittaessa ja suomalaisesta kirjakaupasta ei kyllä oikein

• murinaa..

Sotkassa palvelu on surkeuden huippu, toimitaan periaatteella "asiakas on aina väärässä". Otetaan raha kotiinkuljetuksesta, muttei toimiteta tavaroita kotiin yms.

• BBBBB

Siellä ilmeisesti vanhin myyjistä on todella valmis eläkkeelle. Joka helvetin kerta marmattaa miten heillä on kiire ja touhuaa jotakin ihmeellistä liikkeessä aina. Ilmeisesti myynyt pummeille kaljaa liian monta vuotta...

• Äiti vm 70

olen saanut Vauvattaressa ! Miksi mennä Nököhampaaseen, jos on vaihtoehtoja.
      Tuotteita voit vertailla etukäteen nettisivuilla tai mennä muuten vain "katselemaan" liikkeeseen. palvelu aina yhtä ystävällistä !

• palautetta...

Minäkin asioin aina Vauvattaressa. En mene enää nököhampaaseen kun ei siellä osata hymyillä eikä sanota päivää. Katsotaan vaan nenä pitkällä ja vastauskin on niin tyly jos jotain kysyy.
        Vauvattaren myyjät on aina iloisia ja auttavat mielellään.

• S. Juusto

Hyvää palvelua:

- Vauvatar
      - Konesähkö
      - Sportia Kovanen
      - Data Enter
      - Suomalainen kirjakauppa
      - Pizza-Posti
      - Iskender
      - Vita-Vilma
      - Mäkitorppa
      - Piazzetta
      - Manzuria, kiinalainen rav.
      - Halpa-Kirja
      - Säästökirppari (Seppälän alak.)
      - Intersport
      - Citymarket

Huonoa:

- Verotoimisto
      - Gigantti (nuoret klopit, vanhemmat ok)
      - Urheilu Karvinen (eivät aina tiedä, mitä ovat myymässä)
      - Musta Pörssi

• satunnainen asiakas

Varkauden Prismassa olen aina saanut hyvää asiakaspalvelua. Olen usein joutunut kysymään neuvoa viihde/kodinkone-osastolta ja apu on tullut ja hyvät neuvot kaupan päälle.

• dkdkfjj

Ari Centerissä oli "myyjä(t)" ennenvanhaan aina pikku pierussa. Hyvä puoli siinä mielessä että kamista sai yllättävän halvalla. Välikalja tuntui tekevän ihmeitä Old Paronissa. Nykyisin touhu on suht samanlaista, vanhempi kaarti perheestä vaan alkaa olla jo aika valmiita bingoon tai jonnekin kotioloihin. (aivan turhaa kysyä jotain nyky elektroniikasta).

Sisut naamariin ja eikun kassalle.Heh heh.

• Tosi F

Kodinkoneita ja hifiä olisin sieltä ostanut kerralla uuden kodin tarpeiden verran. Perkele tulleet edes kysymään mitään. Lehteä ukko luki ja joi kahvia. Näki kyllä minut. Aattelin, että katellaan kuinka pitkään lehden luku kestää. No sitten lopulta tuli vanha rouva ja töykeesti kysyi, "Mitäs sulle!".
        Naurahdin ja kävin konesähköstä ostaan koko roskan.

• jeskah

Juu, kyllä näin oli, että pienessä hönössä aina.
        Se oli sitten tuurista kiinni, että miten kävi.
        Jos hyvin sattui, niin sai älyttömän halvalla. Niinkuin erään kerran sainkin. Silloin kassa (l. myyjäpojan äiti vaan puisteli päätään, mutta eihän hänkään enää mitään voinut.)

Kerran menin sieltä kysymään Subbaria. Tuli se sama ukko punakkana siihen norkoilemaan ja sopersi jotain ummbbbffhh.. . Totesin, että tais olla huono hetki ja menin toiseen liikkeeseen.

• Per Saukko

HYVÄÄ PALVELUA!!!

TKA
      hydro set
      industria center
      severi käpykangas
      citymarket
      forumin ompelukauppa
      kiinteistömaailma
      elisa
      hismasters tattoo
      pääposti
      prisma
      vauvatar
      Domin ärrä
      viinakauppa
      matkahuolto
      kaura-ahon kioski
      nekkari(palvelua parhaimmillaan)
      varkauden taksit(ajan paljon)
      pirkka halli

Huonoa tai ei palvelua lainkaan!!!!

ari center
      stemma
      tokmanni
      carlson
      agri market
      eka market
      rajakadun ärrä
      spar
      vauhti vaunu
      autotalo laakkonen
      varkauden auto
      pikatek
      ahlströminkadun siwa
      savontien siwa
      akkuhuolto
      saiturin mekka

• irvikuva Varkaudessa

ehdottomasti Carlson.

Jos tarvitset apua, myyjät (miesmyyjät) juoksevat suurinpiirtein karkuun.

Kerran menin kysymään kodinkoneosastolta missä heillä on pyöränpolttimot - sain vastaukseksi kädenheilautuksen jonnekin nurkkaan päin ja ääneen, minuun katsomatta loihi lausumaan "siellähän niitä on tuolla takana, voip käyvä kahtomassa". Kiitos.

Naismyyjät edes yrittävät palvella mutta väkinäistä on sekin joskus.

• Liisa

Joo, mulla just samanlainen kokemus Carlsonilta, paitsi että olin ostamassa ikkunatiiviste-pakettia. Haluamaani en löytynyt, jouduin uudestaan etsimään myyjän joka oli kättä heilauttamalla osoittanut suunnan tiivistehyllylle. Ei löytynyt sittenkään, kun on kuulema liian vanhaa mallia (taloomme tehty ikkunaremontti n.kolme vuotta sitten). Kun pyysin vastaavaa, käteeni lyötiin paketti saatesanoin "saattaa olla ehkä että käy tai sitten ei". Eipä muuten käynyt. Ja naismyyjät, kuka tietää käydessäni näin vain kassalla neidin joka hymyili "ystävällisesti" tyyliin no voi voi.

• anneli,70

ainakii kaura-ahon kioskilta ja klubilta, minnnes sen kaikki on unohtaneet?

• Miisa

Entäpä millaista palvelua tarjoavat paikkakunnan ravintolat?

• .....

Nekkarissa ainakin on mahtavan hyvä palvelu. Ja Oscarissa saa nykyään palvelua ku ovat viimeinkin saanet sen ikälopun lipunmyyjäakan vaihdettua toiseen. Harrisonissa hieman ylenkatsovaa touhua ja Rammariin en viitti ees mennä... Rokkarissa tulee välillä hyvää ja välillä huonoa (jos paljon jengii niin tiuskiivat kiireessä ku eihän sitä joka paikkaan aina kerkee..)

• -asiakas-

No ainakin se Waltterin nuorempi, isokokoinen, portsari on aina erittäin palvelunhaluinen ja positiivisen oloinen -herrasmies- ja todellinen ritari!
        Ovet hän aukaisee aina ja on erittäin mukavan oloinen muutenkin. Juuri 18 täyttäneenä voin sanoa että jotkut kilpailevien mestojen portsarit ovat älyttömän töykeitä kysyessään papereita nuoren näköiseltä asiakkaalta.
        Täydet 10 pistettä asiakaspalvelusta ja ammattitaidosta tälle jopa ihqulle portsarille

• kyllästynyt
        ..... kirjoitti:

Nekkarissa ainakin on mahtavan hyvä palvelu. Ja Oscarissa saa nykyään palvelua ku ovat viimeinkin saanet sen ikälopun lipunmyyjäakan vaihdettua toiseen. Harrisonissa hieman ylenkatsovaa touhua ja Rammariin en viitti ees mennä... Rokkarissa tulee välillä hyvää ja välillä huonoa (jos paljon jengii niin tiuskiivat kiireessä ku eihän sitä joka paikkaan aina kerkee..)

Oskari on haista paska paikka,kaikkine portsarineen,entinen pupi oli sentään kunnon paikka, oli oikeat portsarit Velukka ja kumppanit,jos tuli riitoja varsinkin Nissisen ollessa ovella,niin kyllä siinä kiireisimmät meni jo sarana puolelta ulos,ei siinä jääty pitkään tupakoimaan, nykyiset oskarin vellihousut voisivat mennä syömään puuroa kotiin ja kasvamaan.Täysiä pellejä koko sakki,varsinkin koko paikan ns.johtajatar,voi vit... sentään oikein hävettää koko paikan puolesta.

• Maria 2006
        -asiakas- kirjoitti:

No ainakin se Waltterin nuorempi, isokokoinen, portsari on aina erittäin palvelunhaluinen ja positiivisen oloinen -herrasmies- ja todellinen ritari!
        Ovet hän aukaisee aina ja on erittäin mukavan oloinen muutenkin. Juuri 18 täyttäneenä voin sanoa että jotkut kilpailevien mestojen portsarit ovat älyttömän töykeitä kysyessään papereita nuoren näköiseltä asiakkaalta.
        Täydet 10 pistettä asiakaspalvelusta ja ammattitaidosta tälle jopa ihqulle portsarille

Nekkarissa on kiva käydä, siellä palvellaan ikää katsomatta ja jos jututtaa niin myös vaivaudutaan juttelemaan asiakkaiden kanssa.Siitä tulee hyvä mieli=)

• Nimetön

Tosi kiva, että Varkauden kokoisessa kaupungissa joku uskaltaa perustaa sellaisen yrityksen, kun Savon Violette on. Sieltä saa ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua, eikä siellä tuputeta.

• ......

minkälaisia asiakkaita oikein olette? Jos jossain kaupassa ramppaa päivittäin samoja persaukisia uikuttamassa huonoa tavaraa ja kallista hintaa, niin palveluhan tulee asiakkaan mukaan. Jos tuntuu kalliilta, niin ei ole rahaa ostaa, mitä sitä kiukkuaan kauppiaaseen purkaa. Jos haluaa ostaa jotain ja on jopa rahaa ostaa, niin olen varma että palvelu on ensiluokkaista jopa Varkaudessa.

• eräs myyjä

Siis ei helvetti jos tollee ajattelet ja oot myyjänä töissäni niin mä ainaskin ehottasin vaihtaa alaa, siis käy mullakin päivittäin asiakkaita jotka ronkuu alennusta ja valittaa tavaroista , mutta silti mä palvelen niitä , hymyillen vaikka miten vituttas. se on asiakas palvelua... Rahalla ei pitäs olla mitään merkitystä siitä miten asiakkaita palvellaan. ei pukeutumisella ei millään, itsellä käy asiakkaina välillä hyvinkin epäsiististi pukeutuneita ihmisiä jotka voi olla hyvinkin määräävässä asemassa kummiskin työpaikallaan että mistä sitä tavaraa ostetaan. Kerran jätät tollasen palvelematta niin voi olla että pomos taputtelee päätäs.... Puuh, ja sitten sitä ihmetellään että miks täällä joku valittaa asiakas palvelusta tietyissä liikkeissä, ja kiitokset sille joka oli sitä liikettä mainostanut hyvät asiakas palvelupaikaks missä mä oon töissä :D

• mieltä
        eräs myyjä kirjoitti:

Siis ei helvetti jos tollee ajattelet ja oot myyjänä töissäni niin mä ainaskin ehottasin vaihtaa alaa, siis käy mullakin päivittäin asiakkaita jotka ronkuu alennusta ja valittaa tavaroista , mutta silti mä palvelen niitä , hymyillen vaikka miten vituttas. se on asiakas palvelua... Rahalla ei pitäs olla mitään merkitystä siitä miten asiakkaita palvellaan. ei pukeutumisella ei millään, itsellä käy asiakkaina välillä hyvinkin epäsiististi pukeutuneita ihmisiä jotka voi olla hyvinkin määräävässä asemassa kummiskin työpaikallaan että mistä sitä tavaraa ostetaan. Kerran jätät tollasen palvelematta niin voi olla että pomos taputtelee päätäs.... Puuh, ja sitten sitä ihmetellään että miks täällä joku valittaa asiakas palvelusta tietyissä liikkeissä, ja kiitokset sille joka oli sitä liikettä mainostanut hyvät asiakas palvelupaikaks missä mä oon töissä :D

ei helvetti.. oikeesti hävettää jos täällä on olemassa tollasia myyjiä, ja sitten meillä kunnon myyjillä ei riitä työt.. et sinä helvetti voi rueta asiakkaita valkkaamaan ulkonäön perusteella, palvelet vaikka ois kuinka persaukinen, äkäinen ym ym.... herranjestas!!!

• RAMI
        mieltä kirjoitti:

ei helvetti.. oikeesti hävettää jos täällä on olemassa tollasia myyjiä, ja sitten meillä kunnon myyjillä ei riitä työt.. et sinä helvetti voi rueta asiakkaita valkkaamaan ulkonäön perusteella, palvelet vaikka ois kuinka persaukinen, äkäinen ym ym.... herranjestas!!!

Moikka vaan kaikille tääl pupattaneille.
        Totuus on et kaikki ei miellytä kaikkia,minkäs mahdat.
        Toiset eivät ole luotuja asiakaspalveluun ja toinen luulee olevansa kaiken "napa".
        Asia on helppoa kun "karsinoidaan" itsemme ja mennään missä on itsensä hyvä olla.
        Halpaa ja hyvää saa harvoin se on itsestä kiinni,mikä tyydyttää.
        Totuus on jos asiakas on hyväntuulinen =>palvelu on hyvää(smile)...
        Lopuksi ei ole kohteliasta moittia toisia ellei peilistä näy hymyä.
        HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ asiakkaat ja kauppiaat

• :(.

Älkää purkako huonoa päiväänne kassatyöntekijöihin! on heilläkin huonot päivänsä mutta eivät he pura sitä asiakkaisiin. Asiakaspalvelu on tärkeää mutta ei kukaan jaksa aina olla mukava, etenkin jos asiakas käyttäytyy asiattomasti ja marisee turhista asioista!

• Asiakas

Varkauden paikalliseen monopolokauppaan on pesiytynyt oikei 50 luvun viinanmyyjä.
      Joku Marja tai vastaava,pieni 50 vaalea eukko joka pilaa koko asiakaystävällisen ilmapiirin paikallisessa liikkeessä.
      Tämä eukko on saanut minut katsomaan käydessäni etten hae edes sieltä virvokkeitani vaan ajan vaikka Juvalle, niin on omahyväinen akka siellä. Menisi lihatiskille koulluilemaan ettöä saisi ihmiset asioida rauhass ilman tämän arviointeja ja kaupungilla juoruiluja.

• palvelua?

Palvelu kimppakirppiksellä on jotain sanoin kuvaamattoman amatöörimäistä. Hyvästä palvelusta ei tietoakaan, asenteella asiakas on rasite. Ei sinne tarvitse kuin soittaa, niin jo on väittelyhenkinen mummo luurin päässä. Kerran kävin, toiste en käy. Asiakkaat kunniaan!

• entinen varkautelainen

Tokmannilla olen saannut aika huonoa palvelua. Verrattuna Prismaan niin olen saannut parempaa palvelua. Tosin olen kuullut juttuja,että tokamannille ovat palkanneet kampaajia merkonomin sijaan,ihmekkös tuo sitten...

Modassa ovat liiankin innokkaita palvelemaan hyvä,kun oven aukaisee niin heti joku hyökkää sieltä.

Palvelujen vaihteluvuus on /-

• hyvä palvelu

Lopettakaa ikuinen valitus.

• Jörpöllekörpölle

Ei se asiakaspalvelussa ole paljoa eroa, Tokmannila tämä on ainakin paremmin saatavilla. Prismassa ei ehkä ole muita kuin jonkun tietyn hyllyn täyttäjiä.

• urpolle

Et taaskaan tainnut saada kannatusta URPO mutta jatka silti odotan mielenkiinnolla:)

• ravintolapalvelua

Tän kesän reissulla surkeinta ravintolapalvelua saimme Mikkelin Rossossa.

• voivoi.
        ravintolapalvelua kirjoitti:

Tän kesän reissulla surkeinta ravintolapalvelua saimme Mikkelin Rossossa.

Kyllä täytyy sanoa, että huonosti menee, jos näkyy jo palvelualalla. Vasta ikään pohjoisesta tulleena, siellä kuitenkin asiakas on kuningas.

• huonosti

-90-luvulla sain useasti ja kerran sain tosi huonosti

• Hyvät & Huonot

Boikotoin joitain kauppoja huonon palvelun takia. On hyvä, että asiallisesti -tälläkin palstalla- asiasta voidaan keskustella.

Huonoa palvelua olen saanut (näitä boikotoin) 1. Bellinosta sekä Nököhampaasta. Nököhampaan "huvittavuus" on jo omaa luokkaansa "Nämä menevät heti. Olet myöhässä. Me myydään jo syksyä." Hetkinen... Miksi omistaja ei sitten tilaa tuotteita enemmän myytäväksi, jos "kaikki menee jo heti"? Tämähän olisi loogista, koska sama virsi on kuulunut jo monta vuotta ;) 3. Moda. Ylenkatseista "palvelua"... ei kiitos.

Hyvä & mukava palvelu: Emition.

Olen ex-varkautelainen, joka lomailee silloin tällöin vanhassa kotikaupungissa. Mukava tehdä havaintoja jo ulkopuolisena ja vertailla nykyiseen kotikaupunkiin.

• hyvähuono

Carlson on ehdottomasti Varkauden huonoimman asiakaspalvelun omaava liike. Palvelu on huonoa, hidasta, töykeää ja tietyt henkilöt eivät yksinkertaisesti tiedä mistään mitään. Harmittavaa tässä on se, että muualta Varkaudesta ei välttämättä saa haluamaansa rauta tavaraa. Yritän vältellä liikkeessä asiointia parhaani mukaan.

• carlssonilla

Carlssonin varastomiehet etsivät niin hyviä piiloja, etten ole enää muutamaan vuoteen jaksanut mennä etsimäänkään. Carlssonin piilosleikissä on vähän epistä sekin, että vaikka löytäisitkin myyjän, niin tämä saattaa vielä karata. Yleensä ovat vielä niin nopeita, ettei tavallinen ihminen kävelemällä heitä tavoita.

• Kirkkistä -hehheh
        carlssonilla kirjoitti:

Carlssonin varastomiehet etsivät niin hyviä piiloja, etten ole enää muutamaan vuoteen jaksanut mennä etsimäänkään. Carlssonin piilosleikissä on vähän epistä sekin, että vaikka löytäisitkin myyjän, niin tämä saattaa vielä karata. Yleensä ovat vielä niin nopeita, ettei tavallinen ihminen kävelemällä heitä tavoita.

tähän mielipiteeseen! Livakoita ovat.

• Että näin..

Carlsonhan se on, huonoin meinaan. Kokonaisuutena sieltä saa aina huonointa palvelua, mitä varkaudessa on tarjolla. Ja se "urheilu" osasto. Mistä ne myyjät ovat karanneet? Onneksi siellä ei tarvitse asioida.

• saat ahjokadulta
        Että näin.. kirjoitti:

Carlsonhan se on, huonoin meinaan. Kokonaisuutena sieltä saa aina huonointa palvelua, mitä varkaudessa on tarjolla. Ja se "urheilu" osasto. Mistä ne myyjät ovat karanneet? Onneksi siellä ei tarvitse asioida.

Jos olet naispuoleinen ja sinut juotetaan erään puurtilan pummin puolesta känniin,ja sitten raiskataan,niin siinä sitä palvelua kerrakseen.

• sieltähän
        Että näin.. kirjoitti:

puuttuukin tehopakkaus Pertti, joka sentäs tiesi myös myytävistä tavaroista jotain. Nykyisin myynti siellä on sitä sun tätä.
        Ja muutenkin esim. kodinkoneosastolla eräskin miesmyyjä käveli kovavauhtisesti karkuun eräänä päivänä, kun lähestyimme häntä. Jostakin syystä koko kaupassa myyjillä on jotain ihmeellistä tekemistä tai niitä ei näy misssään?????
        Ikäänkuin asiakaspelko olisi valloillaan...

• tewtwe
        carlssonilla kirjoitti:

carlsonin varasto on "itsepalveluvarasto"... jos et osaa ite käyttää,älä narise..

• autoa ostamassa

Alusta alkaen automyyjänä ollut nyrpeä pienimies,istuu karsinassaan tulee ulos kun huvittaa.Valikoi asiakkaansa varmaan vaatetuksen perusteellakin.Varmaan järkkää jobbari tutullensa sivusta kauppoja.Mielummin ostan autoni muualta,niinkuin olen tehnytkin.

• ....

Mäkkärillä saa nykyään todella töykeää palvelua... Toista oli ennen. Joskus 5 vuotta sitten myyjät oli ystävällisiä (ja kauniita) ja palvelu oli myös huomattavasti nopeampaa.

• kankeeta

Eipä vaivautuneet joskus tarjousta tekemään, kun ostattelimme autoa ja uutta sellaista. Onneksi on autokauppoja Suomi täynnä, että ei tarvitse olla ns. nappikaupan varassa. Moni muukin tuttu on todennut saman asian. Tänä päivänä et voi valita asiakasta pärstäkertoimen mukaan. Hyvin on autot ja huollot pelannut, vaikka siirryttiinkin toisaalle.

• hyvää ja
        kankeeta kirjoitti:

Eipä vaivautuneet joskus tarjousta tekemään, kun ostattelimme autoa ja uutta sellaista. Onneksi on autokauppoja Suomi täynnä, että ei tarvitse olla ns. nappikaupan varassa. Moni muukin tuttu on todennut saman asian. Tänä päivänä et voi valita asiakasta pärstäkertoimen mukaan. Hyvin on autot ja huollot pelannut, vaikka siirryttiinkin toisaalle.

palvelua on saanut joskus samoissakin paikoissa asioidessa, riippuen työntekijöistä. tosin olen itsekin ollut töissä asiakaspalvelussa ja voin sanoa ettei asiakkaatkaan aina käyttäydy soveliaasti.

hyvää asiakaspalvelua:
        -cutpoint (kampaamo)
        -prisma
        -kihla-kello
        -rosso
        -suomalainen kirjakauppa

huonoa palvelua
        -vero moda
        -gigantti
        -carlson
        -siwat
        -lb kenkäkauppa
        -

• Varkkila
        hyvää ja kirjoitti:

palvelua on saanut joskus samoissakin paikoissa asioidessa, riippuen työntekijöistä. tosin olen itsekin ollut töissä asiakaspalvelussa ja voin sanoa ettei asiakkaatkaan aina käyttäydy soveliaasti.

hyvää asiakaspalvelua:
        -cutpoint (kampaamo)
        -prisma
        -kihla-kello
        -rosso
        -suomalainen kirjakauppa

huonoa palvelua
        -vero moda
        -gigantti
        -carlson
        -siwat
        -lb kenkäkauppa
        -

huonoa, mutta Ari-Centeriin en ole jalalla astunut reiluun 10 vuoteen. Ei onnistunut siinä paikassa isot, eikä pienet ostokset...

• plus ja miinus
        hyvää ja kirjoitti:

hyvää asiakaspalvelua:
        -cutpoint (kampaamo)
        -prisma
        -kihla-kello
        -rosso
        -suomalainen kirjakauppa

huonoa palvelua
        -vero moda
        -gigantti
        -carlson
        -siwat
        -lb kenkäkauppa
        -

Allekirjoitan ko.listan mutta;
        veromodassa olen kyllä saanut hyvää palvelua, iloisia nuoria myyjiä siellä,olen löytänyt itselleni ja jälkikasvulle sieltä paljon vaatetta ja aina minua autetaan hymysuin.
        Itse en koskaan enää astu jalallani tekstiili ojaseen, aikoinani minulle sanottiin siellä suoraan tarviinko apua vai tulinko vaan paikkoja sotkemaan (sellainen vanha rouva), olin äidilleni silloin etsimässä äitienpäivälahjaa. Sen koommin en sinne enää ole halunnut mennä,tuntui niin pahalle.

• haloja
        plus ja miinus kirjoitti:

Allekirjoitan ko.listan mutta;
        veromodassa olen kyllä saanut hyvää palvelua, iloisia nuoria myyjiä siellä,olen löytänyt itselleni ja jälkikasvulle sieltä paljon vaatetta ja aina minua autetaan hymysuin.
        Itse en koskaan enää astu jalallani tekstiili ojaseen, aikoinani minulle sanottiin siellä suoraan tarviinko apua vai tulinko vaan paikkoja sotkemaan (sellainen vanha rouva), olin äidilleni silloin etsimässä äitienpäivälahjaa. Sen koommin en sinne enää ole halunnut mennä,tuntui niin pahalle.

Huonoa palvelua tahi ei ollenkaann Top 3
        1. paikan vie ehdottomasti Carlson!! myyjät todella tuntuvat juoksevan asiakkaita karkuun
        2. Lidl muutama kassanainen on kyllä niin naama nors.vit... ja töykeitä ettei ole todellista. Uuden ostajan tavaroita aletaan vetää koneen läpi ennenkuin kerkeää edes lappamaan omat ostoksensa kärriin, mieti sitten siinä oliko tuo minun vai ei...
        3. Mäkkäri, vääriä tilauksia ja kauan kestää vaikka olevinaan oli paikan päällikkö myymässä. Ja tämä on
        toistunut usein.

Hyvää palvelua Top 3

1. ulkomaan poikien Pitsa paikat KAIKKI!!! ottakaa mallia kuinka palvellaan , aina iloisia ja hyvällä päällä ja tilaukset ei kestä kauaa!!
        2. Avain Vaunu, auton vika selvisi nopeasti ja korjaus ei kestänyt kauan. Pojille tiskille ISOT plussat!
        3. Eläinkauppa Taulumäen apteekkia vastapäätä, asiantuntevaa apua ja neuvoa!

• KIPPEE

Tarkempi nimike kuuluuisi olla viimeinen voitelu, Sikamaista kohtelua, juorutaan ja jätetään tunneiksi ilman minkään laista hoitoa. Tympein se punapää, puna rillinen eläköityvä?

• Asiakaskaskas!!!

Itse olen viimeisen kahden viikon aikana asioinut Varkauden ea:ssa kolme kertaa ja pakko on kyllä sanoa että toiminta ko paikassa on kaikilla kerroilla ollut erittäin asiantuntevaa ja nopeaa,suorastaan KIITETTÄVÄÄ! Olisikohan omassa käytöksessä ja asenteessakin korjaamisen varaa???

• S.A.M.
        Asiakaskaskas!!! kirjoitti:

Itse olen viimeisen kahden viikon aikana asioinut Varkauden ea:ssa kolme kertaa ja pakko on kyllä sanoa että toiminta ko paikassa on kaikilla kerroilla ollut erittäin asiantuntevaa ja nopeaa,suorastaan KIITETTÄVÄÄ! Olisikohan omassa käytöksessä ja asenteessakin korjaamisen varaa???

Viimeiseksi olen saanut todella huonoa palvelua Kesport Kovasessa. Tai siis en saanut palvelua ollenkaan... Nainen vaan välillä vilkaisi minua ja jatkoi toisen naisen housujen sovituksen seuraamista. Siispä läksin ja hommasin futisvarusteet muualta.

Ensiapu (lääkäri) on myös unohtanut minut 7 tunniksi odotushuoneeseen, kun selkä jumahti niin pahasti, etten päässyt kävelemään...

• Jaana B=9
        S.A.M. kirjoitti:

Viimeiseksi olen saanut todella huonoa palvelua Kesport Kovasessa. Tai siis en saanut palvelua ollenkaan... Nainen vaan välillä vilkaisi minua ja jatkoi toisen naisen housujen sovituksen seuraamista. Siispä läksin ja hommasin futisvarusteet muualta.

Ensiapu (lääkäri) on myös unohtanut minut 7 tunniksi odotushuoneeseen, kun selkä jumahti niin pahasti, etten päässyt kävelemään...

kauppakadulla. Naismyyjiä ja kauheita, ei enää koskaan siihen liikkeeseen.

• SheilaK
        Jaana B=9 kirjoitti:

Useimmista paikoista saa ihan asiallista palvelua. Itse en odota, että asiakaspalvelija jaksaisikaan aina hymyillä, mutta onhan se mukavaa. Pääasia, että asiat hoituvat, mutta tylyä käytöstä on ikävä kokea, kun itse yrittää olla ystävällinen. Erittäin hyvää palvelua olen saanut mm. Timanttisissa, CM:ssa, poliisilaitoksen lupakansliassa, Taulumäen apteekissa, Tiimarissa, useimmiten myös Prismassa, ym. Myös Tokmannilla on muutamia ihania ihmisiä. Vähän ikävällä tavalla on jäänyt mieleen Carlson, Nordea sekä Jysk, jossa useamman kerran koin aivan kuin olevani "tiellä", sain ärähdyksiä tai murahduksia vastaukseksi, vaikka en keskeyttänyt kenenkään kaupantekoa.

• nti78/hra73
        Jaana B=9 kirjoitti:

Paskaa palvelua ikään/sukupuoleen katsomatta... Majava osaa vain hymyillä runsaasti.

• VaikkoV

.. on paras asiakaspalvelussa ja pankin tilat ovat hienot ja talo on hyvällä paikalla. Lainakin heltisi varsin sopuisasti ja edullisesti.

• Hymyilevin huulin

Minussa on jotakin pahasti pielessä:)Saan kaikkialla hyvää palvelua.Oiskohan asenteella mitään asian kanssa tekemistä?

• 159
        Hymyilevin huulin kirjoitti:

Minussa on jotakin pahasti pielessä:)Saan kaikkialla hyvää palvelua.Oiskohan asenteella mitään asian kanssa tekemistä?

Jospa sinä et haise sille karhun p..skalle

• Ei ole enää

Danske tais laittaa porukkaa pihalle ja on auki enää vaan jonkun tunnin viikossa

• 12-62
        Ei ole enää kirjoitti:

Danske tais laittaa porukkaa pihalle ja on auki enää vaan jonkun tunnin viikossa

Danske ei laittanut ketään pihalle, osa siirtyi eläkkeelle. Pankkitalo Kauppakatu 48:ssa on Varkauden liiketaloista uusin, hienoin ja parhaalla liikepakailalla. Sinne muutti Kello-Suominenkin.

• kuusankoskirules

Asiakaspalvelun todellinen rimanalitus on Kierrätysmetalli M.Kuitunen.Vanha kääpä vittuilee työntejöille ja asiakkaille siis täydellin kpää.Kierrätysmetalli...ja paskat tavallinen romulaani ja vielä huonosti organisoitu sellainen!

• eienää asiakas

Varkauden kirjasto.Todella ylimielinen henkilökunta.Ja mihinkä noin pieni kirjasto tarvitsee niin helvetisti sitä ammatitaidotonta henkilökuntaa?Kymmenkunta ihmistä istuu perseellään tekemättä mitään,jos neuvoa erehtyy kysymään alkaa ivailu ja suoranainen pilkaaminen.Onko kohteliasta kysyä aikuiselta ihmiseltä "TIEDÄTKÄ SINÄ EDES MIKÄ POSTINUMEROSI ON" .Henkilökunnasta puolet heti pois!!

• ss4445sw

Kirjastossa on ihan asiallistakin porukkaa, ainakin pari :). Sitten on kyllä näitä seipään nielleitä asiakaspalvelun helmiäkin, joita ei hommat kiinnosta.

• markkaoli

En tiedä hyvyydestä tai huonoudesta, mutta kannattaa tarkastaa aina kassakuitti mitä sinne on bongattu.
      Myös eurot ja kakseuroset ovat katsottava, kumpiko oli ?

• eurotpoikii

Näin käy, todettu on.

• sloth

Uimahallin laitosmiehet....kannattasko niitä salin laitteita käydä huoltamassa muutenkin ennenkuin ne hajoavat. Hirmu pupatus alkaa jos käy sanomassa, että käykäähän korjaamassa laitteita.

• timpurijapojat

tiimarista saanut aina hyvää asiakaspalvelua

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Hyvä asiakaspalvelu. Mukava käydä rahapäivänä seurakunnalta ruuat. Mahtavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asiakaspalvelu. Mukava käydä rahapäivänä seurakunnalta ruuat. Mahtavaa

City marketissa oli töykee myyjä, eipä näyttänyt paljon asiakkaat kiinnostavan. Ei siinä sinne jätin ostokset ja lähdin pois. Enää en mene sinne loukattavaksi, muutamakerta tätä nyt riittää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

City marketissa oli töykee myyjä, eipä näyttänyt paljon asiakkaat kiinnostavan. Ei siinä sinne jätin ostokset ja lähdin pois. Enää en mene sinne loukattavaksi, muutamakerta tätä nyt riittää!!

eikä ollut, trollispaskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä ollut, trollispaskaa.

kaupasta mitään tartte.kelalta rahat ja seurakunnalta ruuat.pompsahtaa oluet huiviin

• Anonyymi

pensas

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe