moi kuis hurraa?
re:moi
8
513
Vastaukset
- peip.
no mOi. o_O tiiäks,hyvin menee. ja tiiäks viä mitä? no sä ooot ihana
- t13t3nk1n me ka1kk1 ollaan ...
siis äks dee äks dee!
- peip.
t13t3nk1n me ka1kk1 ollaan ... kirjoitti:
siis äks dee äks dee!
justihi. /,,\ jöö. oll44nh4n m3 k41kk1 1h4n14
- Piitu
peip. kirjoitti:
Ootsä iha terve peip? Ei siltä vaikuta...
- peip.
peip. kirjoitti:
ahahah. tää ei sulle kuulu piitutuu. tää on meidän kahden välinen asia. mun ja maijun. juu,terveempi kuin koskaan. ja , kukaa ei oo pyytäny sua tänne mua haukumaan. mä ilmiannan sut.
- piitu
peip. kirjoitti:
ahahah. tää ei sulle kuulu piitutuu. tää on meidän kahden välinen asia. mun ja maijun. juu,terveempi kuin koskaan. ja , kukaa ei oo pyytäny sua tänne mua haukumaan. mä ilmiannan sut.
Joo. Mut mä en haukkunu. Kysyin vaan että ootko terve. Ja kerran oot niin hyvä.
- peip.
piitu kirjoitti:
Joo. Mut mä en haukkunu. Kysyin vaan että ootko terve. Ja kerran oot niin hyvä.
en mä mikää hyvä oo. voin vaikuttaa kyl aika tyhmältä joskus...mä vaa vittuilin tolle maiju - evelille takas,ku se tänne tälläsiä turhia kirjotteleee. ei siinä sen kummempia
- piitu
peip. kirjoitti:
en mä mikää hyvä oo. voin vaikuttaa kyl aika tyhmältä joskus...mä vaa vittuilin tolle maiju - evelille takas,ku se tänne tälläsiä turhia kirjotteleee. ei siinä sen kummempia
Selevä assii! Joo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635