Hyvä pyörä 200 eurolla?

oneheart

Olisin valmis investoimaan 200e tämän kevään polkupyörähankintaani. Kysyisinkin, että mistä kannattaisi tilata/ostaa tässä hintahaitarissa oleva, mahdollisimman hyvä ja laadukas (naisten) pyörä? Toivoisin pyörältä eniten soveltuvuutta asvalttiajoon, mutta myös mahdollisesti hiekka- ja sorateille sekä poluille.
Ja jos kenellä on tietoa, niin tänään tulleessa postissa oli Easy Shopping -kuvastossa sellanen polkupyörätukun tarjous, missä voi tilata Bauer -merkkisen maasto/asvaltti... pyörän 199e hintaan, (norm. hinta yli 400e), niin siis jos joku osaisi sanoa, niin kannattaisiko tällanen pyöräostos, onkohan hyvä ja laadukas?

21

16239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olmoscatto

Älä luota noihin normaalihintoihin, kohtuullisen pyörän 200:lla saat vain ostamalla käytetyn, mutta ei se mitään sillä on varmasti enemmän elinvuosia kuin uudella Automarketpyörällä. Älä silti osta ensimmäistä, sijoita 7 egeä ja osta fillari-lehti äläkä usko kaikkea mitä sielläkään sanotaan, kultainen keskitie menee merkkifriikkien ja tämän palstan asiantuntijan välillä.

• Pyörittäjä

Älä koske tuommosiin Bauereihin. Hanki pyörä jossa on mahdollisimman vähän ylimääräistä. Tuohon hintaan ei kannata katsella mitään missä on jousituksia, ei mielellään edes edessä, ja mahdollisimman vähän vaihteita (ei mitään 27). Ja käytä silti koko 200€, älä sorru halvempiin. Kannattaisi ehkä vilkuilla hyviä käytettyjä? Niitä myydään joissakin liikkeissä huollettuina.

• tuna

auttaa tässäkin ongelmassa :-)

Ei kannata sekaantua noihin postimyynti vehkeisiin.

• Nyt täytyy antaa kaikki pojot näille jotka ovat vastanneet.

Ei yhtään elämänsä tarkoitusta etsivää pönttöä liikkeellä, vain ja ainoastaan fiksuja vastauksia.

Yhdytään edellisiin ;)

• Ren

Osta käytetty yksivaihteinen "mummopyörä" alle 100 eurolla ja osta siihen uudet renkaat. Jäljelle jäävän rahan voit säästää mahdolliseen huoltoon tai käyttää muuten kuten parhaaksi näet.

Mummiksella ajelee oikein mukavasti asfaltilla, hiekalla ja tarpeen mukaan poluillakin.

• Tällä vaiko ens viikolla ilmestyvässä Tekniikan Maailmassa tulee olemaan joku

• Pax

näytti meillä päin olevan uutta citymaasturia hintaan 129 e. Pyöräliikkeissä suunnilleen tuohon hintaan näytti löytyvän kiinnostavia kunnostettuja pyöriä, yhdessäkin oli uudet pistosuojatut renkaat, jotka jo sinällään maksanevat n. 50 e. yksinkertaisen 1 -3 vaihteisen tiellä ajettavan pyörän suhteen itse katselisin näin kevätaikaan tarkkaan liikkeiden kunnostetut. Nyt siellä voi tehdä löytöjä. Syksymmällä taas uusiakin pyöriä voi saada hyvllä alennuksella, kun varastoja ryhdytään tyhjentämään.

• 200 e

58 cm teräsrunko, 20 vuotta vanha, Shimano. Tuolloin korkeatasoinen kilpapyörä. Voin kunnostaa sen sinulle, jolloin sinulla olisi melkein lopussa olevat takarattaat ja ketjut, hyvin matala trial-tanko ja 20 mm pitkä ohjainkannatin, ja ajoasento säädetty 173 senttiselle. Kunnostettuna pyörä toimii kuitenkin ongelmitta ajossa kuin ajossa. Olen ajanut sillä viime kesänäkin 140 kilsan lenkkejä.

Saat kuvan sähköpostitse t.i.ruskeepaa@suomi24.fi

• Uusi tanko

eli 42 cm leveä Pro Ritchey -alumiini-anatomic -tanko uutena!

• Katinka

Minulla on 200 euron Bauerin mikälie citymaasturi. Ostin sen kun se näytti nätiltä ja hinta oli sopiva. Myyjän puheitten mukaan se sopii sekalaisille teille, kun ajaminen on kuntoilutasoista, tyyliin mukavilla keleillä 25-40 km pari-kolme kertaa per viikko.
      Ja kas, tavanomaiseen jokatytön kuntoiluun se sopiikin mainiosti; se "istuu" minulle hyvin, kulkee ihan kivasti asfaltilla, eikä suutu hiekkateilläkään. Retkikäyttöön se on hyvä, siinä oli jo valmiina tarakka ja lokasuojat ja kunnon satulan sai vaihdatetuksi samaan hintaan. Ei se ole välttämättä hieno, eikä se ollut kalliskaan, eikä varmaan ole tekniikaltaan tms. positiivisesti mainittava tai statukseltaan kiitettävä. Varmaan pitkillä matkoilla ja vaativissa oloissa moni muu pyörä olisi paljon parempi, ja ehkä itsekin nauttisin pyöräilystä ominekin vaatimuksiseni nykyistäkin enemmän jollakin "paremmalla" pyörällä. Voi olla, että Bauerini ruostuu parissa vuodessa tai runko menee kappaleiksi jo ensi kesänä - no sitten ostan uuden vastaavan hintaisen. Ja siihen mennessä ei tarvitse pelätä, että minun pyöräni on ensimmäisenä varastettavien listalla, eikä tarvitse murehtia joka naarmua, kuten arvokkaamman pyörän kanssa. Hyvä pyörä Bauer on tuossa hintaluokassa ja tuollaiseen käyttöön.

• Sumppu57

Kuinkahan moni asiantuntija vastailee tähänkin
        Bauer-keskusteluun. Itse kiinnostuin myös edellä mainitusta pyörästä, koska katsoin, että hinta on kohtuullinen. Päätin kääntyä polkupyöriä monta kymmentä vuotta myyneen ja huoltaneen erikoisliikkeen puoleen. Kysyin heidän mielipidettään pyörästä, johon vastattiin, että ehdottomasti hintaluokkansa laadukkaimpia pyöriä ja suositeltiin pyörää!!
        Että silleen!!!!!

• pööräilia
        Sumppu57 kirjoitti:

Kuinkahan moni asiantuntija vastailee tähänkin
        Bauer-keskusteluun. Itse kiinnostuin myös edellä mainitusta pyörästä, koska katsoin, että hinta on kohtuullinen. Päätin kääntyä polkupyöriä monta kymmentä vuotta myyneen ja huoltaneen erikoisliikkeen puoleen. Kysyin heidän mielipidettään pyörästä, johon vastattiin, että ehdottomasti hintaluokkansa laadukkaimpia pyöriä ja suositeltiin pyörää!!
        Että silleen!!!!!

no jos pyörä makasaa 200€ ja siinä on kumit ja sutula niin se on hintalokan huipussa! ja hintaluokan parhaita!

no 20v.kokemutsella (pyörittää pyöräliikettä). veikkaan että kukaan ei osta sillä (kokemuksella) pyörää marketista!
        niin miten helvetissä ne voi tietää mitä JUST se kestää! kun noissa halvoissa merkeissa laatu heittelee pirun hyvästä aivan vitun paskaan!
        pyörää ei arvioidan hinnan värin koon ja painon mukaan niin kuin naisi! anteeksi!
        ja sitten oikea polkupyörä maksaa semmoset 500-700 (jos tahtoo vaihteita enemmänkuin kolme mutta maksimissaan 7 ja ilman iskareita (jousia) , käsijarruja!!!
        tässäpä esimerkki jos pyörä maksaa 200€ ja siinä on vaihtee jouset levyjarru edessä ja takana niin mieti sitä että keskiverto (ei todellakaan vielä hyvä/paras) hintaluokan hyvä levy jarru maksaa 150€
        http://www.bikeplanet.fi/catalog/product_info.php?cPath=6_111&products_id=10398
        niin mites tuo toinen jarru saati kammet ja kiekot keula stonga etc etc.
        ai niin tietty anneta ilmaiseksi!

joo ei niitä annettu ilmaseks ku ne on niin paskoja komponetteja että ne ei tule kestämään!!!!!

KIITOS

• Willaristi
        pööräilia kirjoitti:

no jos pyörä makasaa 200€ ja siinä on kumit ja sutula niin se on hintalokan huipussa! ja hintaluokan parhaita!

no 20v.kokemutsella (pyörittää pyöräliikettä). veikkaan että kukaan ei osta sillä (kokemuksella) pyörää marketista!
        niin miten helvetissä ne voi tietää mitä JUST se kestää! kun noissa halvoissa merkeissa laatu heittelee pirun hyvästä aivan vitun paskaan!
        pyörää ei arvioidan hinnan värin koon ja painon mukaan niin kuin naisi! anteeksi!
        ja sitten oikea polkupyörä maksaa semmoset 500-700 (jos tahtoo vaihteita enemmänkuin kolme mutta maksimissaan 7 ja ilman iskareita (jousia) , käsijarruja!!!
        tässäpä esimerkki jos pyörä maksaa 200€ ja siinä on vaihtee jouset levyjarru edessä ja takana niin mieti sitä että keskiverto (ei todellakaan vielä hyvä/paras) hintaluokan hyvä levy jarru maksaa 150€
        http://www.bikeplanet.fi/catalog/product_info.php?cPath=6_111&products_id=10398
        niin mites tuo toinen jarru saati kammet ja kiekot keula stonga etc etc.
        ai niin tietty anneta ilmaiseksi!

joo ei niitä annettu ilmaseks ku ne on niin paskoja komponetteja että ne ei tule kestämään!!!!!

KIITOS

Älä kilju, menee kaikki uskottavuus puheistasi.
        Bauer on hyvä jos ei pyöräile ammatikseen tai ole sairaalloinen pyöräilijä.

• Pyörän

Minulla on sinulle sopiva pyörä. Diamond Back laatupyörä. 21 vaihteinen maastopyörä 26" rengas. Voit ajaa sillä hiekalla, asfaltilla, jäällä ym. Saat pyörän 200 eurolla. Sijaitsee Torniossa.

• ProBauer

Bauer pyörät ovat laatumerkki,huom.pyörä oli alennuksessa ja oikea hinta taisi olla jotain 400e.400e saa jo todella hyvän pyörän eli kyllä se Bauer on hyvä vaikka oli alennuksessa,painotan vieläkin sitä alennuksessa sanaa

• 7 pinnaa kevyempi takapyörä...

Siis aika kämäsiltä nuo bauerit näytti. Onko kukaan ajanu kuwahara muddy flatt pyörällä? Onko kannattava ostos? Myyjäthän sanoo, että hyvä luotettava jne, kunhan vaan saa myydyksi... Siinä on nexus 7 vaihdetta ja v jarrut. Etujousto oli jtn 63mm..

• Pomppukeppi

Nuo nyt ovat noita "alennuksia" joissa sitä ei ole koskaan myytykään sillä hinnalla. Polkupyörätukussakin on ainainen alennusmyynti...

• Bauer käyttäjä

Bauerissa minua huolettaa työn laatu.
        Mulla esim. meni molemmat sisärenkaat uusiksi kun vannenauhat oli asennettu siten ettei ne peittäneet pinnan reikiä ja siitä seurasi, että renkaissa oli, sitten kun eka murtuma puhkesi, yhteensä 21 murtumaa. Jokainen murtuma olisi voinut puhjeta milloin tahansa. Ihmetyttää miksi vannenauhaa ei oltu asennettu uran pohjalle vaan se seikkaili vanteen ympärillä reunalta toiselle.

• neo v.v.v.v

hihinkä hintaan kanataa ostaa bauer focus 26 tuumanen

• Kyynikko

Uusi näyttää olevan 150€, joten käytetyn hinta on 10 - 30€ kunnosta riippuen. En silti väitä, että ostos kannattaisi.

• ppeepepe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe