Lordi soittaa omaa musiikkiansa, omalla tyylillään. Toiset pitää, toiset ei. Suurin osa Suomen kansasta on kuitenkin halunnut Lordin Euroviisuihin ja siksi minusta onkin erittäin typerää, että jotkut ovat niin suuttuneita tästä Lordin voitosta, että tuhlaavat kaikki voimansa siihen, että Lordia ei viisuihin päästettäisi. Kun Lordi on karsintoihin "päästetty" ja voitto oli odotettu, niin täytyyhän se Lordi sinne "päästää". Ihan samalla lailla olisi voinut tulla kauhea kohu siitä, jos Tomi Metsäketo olisi Euroviisuihin äänestetty, koska suomalaiset miehet eivät haluaa, että muissa maissa luullaan kaikkien suomalaisten miesten olevan yhtä kauniita, eikä niinkään komeita. Että niin.
Lordista.
3
243
Vastaukset
- voi soittaa
omaa musiikkiaan, ja niinhän tämä "Lordikin" tekee, mutta on kokonaan toinen juttu, muistaako sitä kukaan esimerkiksi kymmenen vuoden kuluttua. Silloin on joku toinen "Lordi", joka vääntää omaa musiikkiaan, ja pyrkii kenties euroviisuihin.
Se, että joku tekee omalla tyylillään jotakin, ei tee siitä taidetta.
Tuo "suurin osa Suomen kansasta" on lähinnä varhaisteinejä, jotka ovat soittaneet hirmulaskuja, ja kotona on hurrattu, kun lasku on tipahtanut postiluukusta. Niin se vain on.
Ja on lopultakin sama kenet sinne lähettävät, koska suomalaiset eivät osaa tehdä sellaista musiikkia, joka näitä keskieurooppalaisia kiinnostaisi. "Lordi" on kävelevä, ja tahaton vitsi.- Lorditar
kun väität, että suomalaiset eivät osaa tehdä musiikkia, joka kiinnostaa muualla Euroopassa. Olet niin väärässä ettet sitä uskokaan.... Katri Helena ym Metsäkedot eivät kyllä siellä kiinnosta, mutta esim. seuraavat bändit vetävät saleja täyteen useissa Euroopan maissa: Stratovarius, The Rasmus, HIM, Children of Bodom, Kotipelto, Nightwish, Sonata Arctica, LORDI (!!!olen itse tuon nähnyt ja kokenut).... eli siellä kiinnostavat JUST tämän tyyliset bändit ja heitä arvostetaan aivan eri tavalla kuin kotimaassaan, jossa saavat yleensä vain paskaa niskaansa. Suomalaisten on vaikea hyväksyä sitä, että joku toinen (varsinkin suomalainen) pärjää, se on sitä kateutta.....
"Kateus on ainoa synti, joka tuottaa pelkkää tuskaa. Mikään muu synti ei niin tehokkaasti käänny kaikkea hyvää ja kiitettävää vastaan kuin kateus...."
Olet huippukriitikko, pysy itsenäsi ja anna maailman jatkaa oravanpyörässään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116