Aloitetaan tässä jo nyt uusi tipaton vuorokausi.Toivotan myös nelikymppiselle paljon onnea merkkipäivän johdosta.
Sunnuntai020406
25
1500
Vastaukset
Aattelin viettää tämän vanhenemisen johdosta olevan merkkipäivän, olo tuntuu paljon vanhemmalta ja väsyneemmältä mutta ei yhtään viisaamalta, villasukat jalassa ja silmälasit huurussa tässä kirjoittelen vapisevin käsin mutta olen siitä huolimatta onnellinen kun saan olla tänäänkin raittiina.
- ma-sa
Voi poika rukka.Sulla iski nyt heti se kriisi päälle.Mutta kyllä se siitä tasottuu.Päivä kerrallaan vaan.
- paranoidi
vuosipäivän johdosta.
- onnea
pyöreistä vuosista. Perässä tullaan. Raittiina.t.raitis äippä
- mussukka1
Viime vuonna sanoit, että se todella tärkeä vanhenemispäivä on vasta kesällä. Auttaa kummasti tuohon ikäkriisiin sen muistaminen.
Sinähän et ole vielä moponrassaus iässä.
Onneahan sulle pitää toivotella, juon kunniaksesi päiväkahvit. - pörri1
ilo irti synttäreistä.Desibeleistä tinkimättä ja naapureita säästämättä:)
Paljon Onnea 40-vuotiaalle!!t pörri1
ps.rahalahja onkin jo varmaan tililläsi:) - Cettuz!
ja piiiiiiiitkäääääääääikää, raittiina toivottelen.
Onnea synttäreiden johdosta !
Aamulla F-kisojen jälkeen, iski kauhea kaljan himo.
Ei auttanut muuta kun lähteä pihahommiin, onneksi yöllä oli satanut kunnolla lunta. Kyllä piha puhdistu lumesta, siinä meni puoli naapurin pihaakin. Sen jälkeen kävin vielä 2h umpihanki hiihtoa kokeilee, ei olleet vielä aukaisseet latuja.
Nyt viina himo on poissa, kroppa ainoastaan kaipaa lepoa. Hyvää sunnuntain jatkoa !
- tuntia
toivototan itselleni
merkkipäivän johdosta.Keritään olla pikkasen aikaa samalla vuosikymmenellä. Taidampa tempaista oikein nisu kahfveet sefun vanhenemisen kunniaksi.
Mitään alkoholipitoisia tuotteita en nauti tänään.- ja sheriffit
nyt on lähtney raisu käsistä juomisen suhten.Olem pilannu jo pari ihmissuhdetta ja kaikki rahat menee viinaan.eilen soitin aa linjalle mutta eipä siitä juuri apua ollut.mun juominen on ollu tniin totaalisen pahaa jo monta vuotta ja haluaisin apua,mitä helvettiä mää tekisin justu NYT!
- Systeriltä
Sheriffille! Tempaisitkos Joonatan nisukaffeet?:)
täytynee myöntää. Kyllä mieli ois ku kakskymppisellä mut ko tuo ruppi renklaa, nukkuakin saa vain tuuman pätkinä. Ja kaikenlisäksi noi ilmat on mitä on, niin kylläpä vaikuttaa tähän resuseen ruhoon, noi pyryt ky lakkaa, niin sit taas on helpompaa. Mutta sellaista kait se on "täällä ajassa", niinhän ne nuot papitkin monesti kuuluvat sanovan.
Tähänkö ois vielä hankkinut kunnon kankkusen niin varmaan kuolema johtais 5-0. Mutta onhan mulla kuitenkin tää kaikista kallein asia, raittius, jonka aion tään päivän säilyttää. Vielä se auringo paistaa risukasaankin, en vaivu synkkyyteen, monella on paljon huonommin asiat. Lähdenkin keittään tästä kunnon kahfveet. Hyvää Sunnuntai päivää vain kaikille, myöskin Maikille!täältä idän puoleltakin.
Huomenta vaan!
Vähän fiilikset on matalalla, kun Saipalle kävi kepulisti, mutta taisteltu on ja elämä jatkuu. Loppujen lopuksi nämä pelit on pikkuasioita elämässä ja terveys on kuitenkin ykkösasioita, jos tarkemmin filosofoi näin aamutuimaan.
Raitista päivän jatkoa kaikille t. Mettäläinen- Ryyppymies
Mettäläinen kirjoitti:
täältä idän puoleltakin.
Huomenta vaan!
Vähän fiilikset on matalalla, kun Saipalle kävi kepulisti, mutta taisteltu on ja elämä jatkuu. Loppujen lopuksi nämä pelit on pikkuasioita elämässä ja terveys on kuitenkin ykkösasioita, jos tarkemmin filosofoi näin aamutuimaan.
Raitista päivän jatkoa kaikille t. MettäläinenOnnea. Meikäläinen ei ihan ole vielä noilla vuosikymmenillä. Raittius on iloinen asia. Ens vuonna Saipa sitten voitta HIFK:n.
- paranoidi
Selvänä, ja ollaan koko päivä kahvilinjalla.
- mussukka1
Mulla kävi eilen köpelösti, kun sitä sisäpäivää vietin. Satuin yrittämään ensimmäistä sudokua ja se oli siinä, netistäkin piti etsiä uusia ruudukkoja. Taisi tulla uusi riippuvuus, pelailkaa te pojat pelejä, minä mietin numeroita. On sen verran tarkkuutta vaativaa, että pienessä sievässä niitä ei täyttele kuin korkeintaan väärin.
Mukavaa sunnuntaita kaikille. - pörri1
sunnuntaita kaikille.Eiköhän se pidä sheriffin synttäreiden kunniaksi jotain pientä hyvää nauttia:)Vaikkapa suklaatia:)(se laihdutus,se laihdutus)t pörri1
- papio
Onnea synttäreiden johdosta (olisikin vielä noin nuori!) ja raitista sunnuntaita!
- Ilmari K.
raitistelemaan, kun tuo kk-ketju näyttää kuihtuneen.
Sitkeessä on talvi täällä päin. Aloitin silti uintikauden tänään. Märkää ja kylmää oli.
Raitista päivää. - Ilmari K.
Kun se tuntuu palstan herra/rouva vittuilijaa häiritsevän. Haistakaa sisäpiiri paska.
- Systeri
...suutu ja lähde. Raitistellaan tipattomien ketjussa edelleenkin!:)
- Oskari
Systeri kirjoitti:
...suutu ja lähde. Raitistellaan tipattomien ketjussa edelleenkin!:)
Näytätte pärjäävän tossa riitelyssä ilman minuakin.
Tipattomana aijon jatkaa vielä paperihommia. Noita "puskasta ampujia" tämä ei ole sisäpiiriketju ja tervetuloa ketjuun, valitettavaa että joku/ jotkut kirjoittajat ovat tuollaisia, teen parhaani että asialle tehdään jotain.
- karbidi
vaik ootki viel pahanen poikanen. Tohon melkeestin 16,5 vuotta lisää, ni alkas tuntuu tältä ku meikusta ! (Laskinkohan äkkiä oikein?)
Mites Mika on, otikkos onkees mun hyvän neuvon vuospäivänäs ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286