Miten herkuttelet ?

Mitkä ovat sinun suurimpia herkkujasi?

34

2482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta minusta mämmi hirmuisen hyvää..vispi kerman kanssa..nam.

Tarkemmin kun ajattelen, kaikki ruoka hyvää - kuitenkin ehkä kalaruoat ovat listassani päällimmäisenä...ja ihan yksinkertaiset herkut kuten uudet perunat voin ja sillin kanssa..

Olen matkustellut eläissäni niin vähän etten oikein tiedä noista muiden maitten herkuista, niissä voisi olla vaikka mitä makustelemista..

• Heikinkaima

mutta mämmistä ei niin väliä.Kalaruuista on
        ehdoton herkku Graavilohi tuoreen leivän
        päälle nam. Loppulistasi on aivan kuin minun
        tekemä.

• M.orfeus

Nuo mainitsemasi on kyllä hyviä. Olen niin kaikki ruokainen että paljon löytyy. Mainitsemiesi lisäksi joku sieniruoka on tosi hyvää tai vaikka yksinkertaisen hyvä grillimakkara nuotiolla tai mökin grillissä, silloin kun sen on malttanut hyvin paistaa. Sattaa olla jostakin junttimaista mut kuitenkin. Toisaalta sitten parsakaalipaistos tai hirvikermapata jota joskus teen syksyllä. Kaikki ei ole mitään terveysruokia vai pitäiskö sanoa että ovat koska kyllä makunautintojen mieltä hoitavat vaikutukset on myös terveydenhoitoa. Olen sitä mieltä että kyllä joskus tai silloin tällöin voi nautiskella sopivassa määrin hyvistä makuelämyksistä ilman että siinä olis mitään synnillisyyden tai syyllisyyden tuntua.

• herkkuni
        Heikinkaima kirjoitti:

mutta mämmistä ei niin väliä.Kalaruuista on
        ehdoton herkku Graavilohi tuoreen leivän
        päälle nam. Loppulistasi on aivan kuin minun
        tekemä.

Kotijuusto joka on haudutettu kermassa ja sitten lakkahillon kanssa syödään , se on kyllä ihan nami nami.

• Pirre*juupas
        M.orfeus kirjoitti:

Nuo mainitsemasi on kyllä hyviä. Olen niin kaikki ruokainen että paljon löytyy. Mainitsemiesi lisäksi joku sieniruoka on tosi hyvää tai vaikka yksinkertaisen hyvä grillimakkara nuotiolla tai mökin grillissä, silloin kun sen on malttanut hyvin paistaa. Sattaa olla jostakin junttimaista mut kuitenkin. Toisaalta sitten parsakaalipaistos tai hirvikermapata jota joskus teen syksyllä. Kaikki ei ole mitään terveysruokia vai pitäiskö sanoa että ovat koska kyllä makunautintojen mieltä hoitavat vaikutukset on myös terveydenhoitoa. Olen sitä mieltä että kyllä joskus tai silloin tällöin voi nautiskella sopivassa määrin hyvistä makuelämyksistä ilman että siinä olis mitään synnillisyyden tai syyllisyyden tuntua.

nälkä, kun lukee noita teidän sorttimenttejanne..:/

• Heikinkaima
        herkkuni kirjoitti:

Kotijuusto joka on haudutettu kermassa ja sitten lakkahillon kanssa syödään , se on kyllä ihan nami nami.

Toihan jysähtää aika tiukkaan,en pystys paljon
        liikkumaan tuon annoksen jälkeen. Juusto ja
        hillo ja kerma,aprillipäivä oli muuten eilen,
        epäilen.

• Heikinkaima kirjoitti:

Toihan jysähtää aika tiukkaan,en pystys paljon
        liikkumaan tuon annoksen jälkeen. Juusto ja
        hillo ja kerma,aprillipäivä oli muuten eilen,
        epäilen.

Kehitin halvemman ja kevyemmän vaihtoehdon osin laiskuuttani arkiherkuksi.

Laitan annoksen juustoa lautaselle sellaisenaan ja lautasen hetkeksi kannen alle mikroon. Lakkahillon puutteessa maistuu vaikka appelsiinihyytelön kera. Nam.

• Amigo1950

Herkuttelen nykyään vähärasvaisilla vaihtoehdoilla, nimittäin hyvilla kirjoilla, elokuvilla, musiikilla. Suorastaan ahmin niitä!

• parhaat herkkusi ja suurimmat makuelämyksesi ainakin kahdesta ensimmäisestä?
        Minäkin voisin ehkä maistaa niitä(kin) mielelläni.;9

• että et edes
        optimisti-orvokki kirjoitti:

parhaat herkkusi ja suurimmat makuelämyksesi ainakin kahdesta ensimmäisestä?

omassa aloituksessasi vastaa kaikille vastanneille nimimerkeille. Onko sinulla jotain heitä vastaan? Tämä ei ole vain tämän päivän huomio, olen seurannut viestittelyäsi jo pidempään tämän saman asian jo aikaa sitten huomattuani. Oletko liian hieno joka nikille vastaamaan?

• .vastaa

parhaat herkkusi ja suurimmat makuelämyksesi ainakin kahdesta ensimmäisestä?

kaikille jotka nimenomaan kysyvät sinulta jotain. Parin tietyn nikin kysymyksiin et ole ikinä vastannut. En usko että on ajanpuutteesta kiinni.

• että et edes kirjoitti:

omassa aloituksessasi vastaa kaikille vastanneille nimimerkeille. Onko sinulla jotain heitä vastaan? Tämä ei ole vain tämän päivän huomio, olen seurannut viestittelyäsi jo pidempään tämän saman asian jo aikaa sitten huomattuani. Oletko liian hieno joka nikille vastaamaan?

Oletko esittänyt joskus minulle asiallisen suoran kysymyksen, johon en olisi vastannut?

Olen ymmärtänyt, että tämä on avoin keskustelupalsta, jossa kaikki ihmiset keskustelevat keskenään. En ole kuvitellut, että aloittajan pitäisi kommentoida kaikkia puheenvuoroja. En aio sitä jatkossakaan tehdä. Minulla ei yksinkertaisesti riittäisi aikaa sellaiseen, eikä olisi mitään asiallista sanottavaa jokaisen puheenvuoron jälkeen. Pelkkä ketjujen kasvattaminen ei ole minun tavoitteeni.

Sitäpaitsi monet osaavat sanoa asiansa niin hyvin, ettei siihen mielestäni ole enää mitään lisättävää. Ihan aina ei tuntuisi hyvältä edes hurraata huutaa ja käsiä taputtaa, vaikka olisin ihan samaa mieltäkin. Muutamille nimimerkeille voisin tehdä sen melkein jokaisen heidän puheenvuoronsa jälkeen. Silloin taas jotkut nikittömät harmistuisivat, kokisivat itsensä ulkopuolisiksi ja syyttelisivät "sisäpiirijutuista". Kukaan ei voi kaikkia miellyttää, eikä se ole tarkoituskaan. Minusta keskustelunaiheet ja keskustelijoiden mielipiteet ovat mielenkiintoisempia kuin henkilöt mielipiteiden takana, vaikka monet keskustelijat vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta persoonilta ja monien kypsiä, harkittuja ajatuksia suorastaan ihailen ja tietysti ihmisiä niiden ajatusten takana.

Kun esitin kysymykseni sinulle, arvelin, että sinä haluaisit mielelläsi jakaa löytämiäsi herkkuja meidän kaikkien palstalla keskustelevien - et ainoastaan minun kanssani.

• kaksi x

Oletko esittänyt joskus minulle asiallisen suoran kysymyksen, johon en olisi vastannut?

Olen ymmärtänyt, että tämä on avoin keskustelupalsta, jossa kaikki ihmiset keskustelevat keskenään. En ole kuvitellut, että aloittajan pitäisi kommentoida kaikkia puheenvuoroja. En aio sitä jatkossakaan tehdä. Minulla ei yksinkertaisesti riittäisi aikaa sellaiseen, eikä olisi mitään asiallista sanottavaa jokaisen puheenvuoron jälkeen. Pelkkä ketjujen kasvattaminen ei ole minun tavoitteeni.

Sitäpaitsi monet osaavat sanoa asiansa niin hyvin, ettei siihen mielestäni ole enää mitään lisättävää. Ihan aina ei tuntuisi hyvältä edes hurraata huutaa ja käsiä taputtaa, vaikka olisin ihan samaa mieltäkin. Muutamille nimimerkeille voisin tehdä sen melkein jokaisen heidän puheenvuoronsa jälkeen. Silloin taas jotkut nikittömät harmistuisivat, kokisivat itsensä ulkopuolisiksi ja syyttelisivät "sisäpiirijutuista". Kukaan ei voi kaikkia miellyttää, eikä se ole tarkoituskaan. Minusta keskustelunaiheet ja keskustelijoiden mielipiteet ovat mielenkiintoisempia kuin henkilöt mielipiteiden takana, vaikka monet keskustelijat vaikuttavat varsin mielenkiintoisilta persoonilta ja monien kypsiä, harkittuja ajatuksia suorastaan ihailen ja tietysti ihmisiä niiden ajatusten takana.

Kun esitin kysymykseni sinulle, arvelin, että sinä haluaisit mielelläsi jakaa löytämiäsi herkkuja meidän kaikkien palstalla keskustelevien - et ainoastaan minun kanssani.

kertaa kyllä. Olen esittänyt aivan asiallisia kysymyksiä useammankin kerran ja aiheissa pysyen. Tämän kerran esitin tämän kysymykseni tässä ketjussasi, koska en katsonut aiheelliseksi tehdä kysymyksestäni omaa aloitusta.
        Miksi vastata aloituksiisi, kun sinä et vastaa vastaileville, etkä edes niille jotka kysyvät jotain juuri sinulta? Onko vaitiolo keskustelua?

• ...

tyhjentävä vastaus!!

• kaksi x kirjoitti:

kertaa kyllä. Olen esittänyt aivan asiallisia kysymyksiä useammankin kerran ja aiheissa pysyen. Tämän kerran esitin tämän kysymykseni tässä ketjussasi, koska en katsonut aiheelliseksi tehdä kysymyksestäni omaa aloitusta.
        Miksi vastata aloituksiisi, kun sinä et vastaa vastaileville, etkä edes niille jotka kysyvät jotain juuri sinulta? Onko vaitiolo keskustelua?

ei ainakaan täällä minun mielestäni. Luulin, että aloitukset on tarkoitettu yleisen keskustelun virittämiseksi, ei joidenkuiden vuorokeskusteluksi.
        En edelleenkään tiedä, mitkä kysymyksesi ovat jääneet vaille vastausta. Henkilökohtaisiin kysymyksiin ei mielestäni täällä tarvitse vastata, mutta senkin voisin kysymyksen huomatessani sanoa. Tietyn nimimerkin provoihin on yleensä vastannut joku muu minunkin puolestani, ja olen katsonut parhaaksi jättää ne henkilökohtaisuuksineen omaan arvoonsa. Mielestäni täällä on tarkoitus keskustella asioista ja mielipiteistä mieluummin kuin henkilökohtaisuuksista.
        Joskus keskustelut etenevät niin nopeasti ja tulee paljon uusia aiheita, etten ainakaan minä ehdi tai välitäkään kahlata kaikkia mahdollisia ketjuja läpi. Joskus sieltä on vaikea löytää asiallisia puheenvuoroja kaikkien tyhjien joukosta, joten sellaiset voivat hukkua muiden väliin ja joskus jäädä lukematta.

Minun täytyy nyt yrittä tulla toimeen sen tiedon kanssa, että sinä et enää vastaa aloituksiini etkä kysymyksiini. Toivotan joka tapauksessa hyvää jatkoa sinulle ja omille keskusteluillesi. Ja lopetan keskustelun tästä aiheesta.

• Taas asialla sama vanha

ei ainakaan täällä minun mielestäni. Luulin, että aloitukset on tarkoitettu yleisen keskustelun virittämiseksi, ei joidenkuiden vuorokeskusteluksi.
        En edelleenkään tiedä, mitkä kysymyksesi ovat jääneet vaille vastausta. Henkilökohtaisiin kysymyksiin ei mielestäni täällä tarvitse vastata, mutta senkin voisin kysymyksen huomatessani sanoa. Tietyn nimimerkin provoihin on yleensä vastannut joku muu minunkin puolestani, ja olen katsonut parhaaksi jättää ne henkilökohtaisuuksineen omaan arvoonsa. Mielestäni täällä on tarkoitus keskustella asioista ja mielipiteistä mieluummin kuin henkilökohtaisuuksista.
        Joskus keskustelut etenevät niin nopeasti ja tulee paljon uusia aiheita, etten ainakaan minä ehdi tai välitäkään kahlata kaikkia mahdollisia ketjuja läpi. Joskus sieltä on vaikea löytää asiallisia puheenvuoroja kaikkien tyhjien joukosta, joten sellaiset voivat hukkua muiden väliin ja joskus jäädä lukematta.

Minun täytyy nyt yrittä tulla toimeen sen tiedon kanssa, että sinä et enää vastaa aloituksiini etkä kysymyksiini. Toivotan joka tapauksessa hyvää jatkoa sinulle ja omille keskusteluillesi. Ja lopetan keskustelun tästä aiheesta.

Irvii, jos vastaa, irvii jos ei vastaa. Pahan mielen tuottaminen on pääasia.

• Amigo1950

...sitä vain tässä, että jotta tämä kysymys-vastausvyyhti menisi vielä enemmän sekaisin, sanoisin ihan ystävällisesti sinulle, että minä en ollut se, joka morkkasi sinua vastaamattomuudesta. Viimeiset kaksi riviäsi näyttää, että ilmeisesti oletit niin.
        Mutta vastaus kysymykseesi on:
        Viimeisin ahmimani kirja: "Valkoinen masai" (kertoo valkoisesta naisesta, joka eli masai-päällikön vaimona Afrikkalaisen alkukantaisheimon keskuudessa ja synnytti päällikölle tyttären. Äärettömän mielenkiintoinen. Jatkoakin on kuulemma: "Valkoisen masain tytär" (tai jotain sinnepäin, en ole saanut sitä käsiini vielä)Kirjoittaja: Corinne Hoffmann - eli vaimo itse. Nyt kipin kapin kirjastoon siitä!

Elokuvat katselen DVD:nä kun olen laiska elokuvissakävijä ja tykkään vanhoista klassikoista. Viimeksi katselin Jack Londonin "Erämaan kutsu", jossa pääroolissa oleva muhkea, urhea hauvveli sai minut totisella, inhimillisellä katseellaan aivan heikoksi... :-)
        ("Mitä enemmän tutustun miehiin, sitä enemmän pidän koirista" sanoi joku joskus...)

• Amigo1950 kirjoitti:

...sitä vain tässä, että jotta tämä kysymys-vastausvyyhti menisi vielä enemmän sekaisin, sanoisin ihan ystävällisesti sinulle, että minä en ollut se, joka morkkasi sinua vastaamattomuudesta. Viimeiset kaksi riviäsi näyttää, että ilmeisesti oletit niin.
        Mutta vastaus kysymykseesi on:
        Viimeisin ahmimani kirja: "Valkoinen masai" (kertoo valkoisesta naisesta, joka eli masai-päällikön vaimona Afrikkalaisen alkukantaisheimon keskuudessa ja synnytti päällikölle tyttären. Äärettömän mielenkiintoinen. Jatkoakin on kuulemma: "Valkoisen masain tytär" (tai jotain sinnepäin, en ole saanut sitä käsiini vielä)Kirjoittaja: Corinne Hoffmann - eli vaimo itse. Nyt kipin kapin kirjastoon siitä!

Elokuvat katselen DVD:nä kun olen laiska elokuvissakävijä ja tykkään vanhoista klassikoista. Viimeksi katselin Jack Londonin "Erämaan kutsu", jossa pääroolissa oleva muhkea, urhea hauvveli sai minut totisella, inhimillisellä katseellaan aivan heikoksi... :-)
        ("Mitä enemmän tutustun miehiin, sitä enemmän pidän koirista" sanoi joku joskus...)

Otin kirjan ja kirjoittajan nimen ylös ja aion pian käydä kirjastossa. Kuulostaa tosi herkulta.

Jack Londonin Erämaan kutsun voisin ehkä löytää omastakin hyllystäni tai ainakin lukea uudelleen.
        Elokuvaa en muista nähneeni. Kiitos suosituksista. ;))

Yritin tehdä vastapalveluksen ja etsin omasta hyllystä paria kirjaa. Toinen on mielestäni yksi ihastuttavimmista lukemistani koiratarinoista,(se ei ollut Matka Charlien kanssa) ja toisen kirjan nimi on "Pikkupuun kasvatus", josta en paljon enää muistakaan. Pikkupuu oli lapsi, jota isoäiti kasvatti. Suunnittelin ostavani kirjan kaikille nuorille vanhemmille viehättäväksi kasvatusoppaaksi. Se oli mielestäni sellainen "pieni suuri kirja pienine suurine ajatuksineen".

Otin viime syksynä ilolla vastaan yhden pitempään luonani kylässä viipyneen kirjafriikin ystäni tarjouksen siivota ja järjestää kirjahyllyni. Nyt tuntuu etten löydä sieltä enää mitään ja välillä luulen muutamien aarteiden joutuneen vahingossa divaripinoon.

• Juniperus

Omiin avauksiin tulleiden viestien kommentointi näyttää olevan käytäntö, ja siksipä en avauksia teekään, kun en muistaisi enkä jaksaisi paimentaa niitä.

En silti ymmärrä, mikä velvollisuus kenelläkään on kirjoittaa yhtään mitään, varsinkaan jos ei ole omintakeista sanottavaa. Vapaaehtoistahan tämän pitäisi olla.

• jo olevasi

Otin kirjan ja kirjoittajan nimen ylös ja aion pian käydä kirjastossa. Kuulostaa tosi herkulta.

Jack Londonin Erämaan kutsun voisin ehkä löytää omastakin hyllystäni tai ainakin lukea uudelleen.
        Elokuvaa en muista nähneeni. Kiitos suosituksista. ;))

Yritin tehdä vastapalveluksen ja etsin omasta hyllystä paria kirjaa. Toinen on mielestäni yksi ihastuttavimmista lukemistani koiratarinoista,(se ei ollut Matka Charlien kanssa) ja toisen kirjan nimi on "Pikkupuun kasvatus", josta en paljon enää muistakaan. Pikkupuu oli lapsi, jota isoäiti kasvatti. Suunnittelin ostavani kirjan kaikille nuorille vanhemmille viehättäväksi kasvatusoppaaksi. Se oli mielestäni sellainen "pieni suuri kirja pienine suurine ajatuksineen".

Otin viime syksynä ilolla vastaan yhden pitempään luonani kylässä viipyneen kirjafriikin ystäni tarjouksen siivota ja järjestää kirjahyllyni. Nyt tuntuu etten löydä sieltä enää mitään ja välillä luulen muutamien aarteiden joutuneen vahingossa divaripinoon.

Rikaskin?
        Suunnittelin ostavani kirjan kaikille nuorille vanhemmille viehättäväksi kasvatusoppaaksi.

• remmari

Juustoilla olen lihottanut itseni. Maailmassa on tuhansia juustosortteja, jota ovat toinen toistaan parempia. Matkoilta tuon kotiin aina juustoja varsin hyvin tietäen, mitä siitä seuraa vyötärölle. En vain voi vastustaa kiusausta.

Nykyisin on tarjolla myös hyviä kevytjuustoja. On muuten merkillistä, miten ulkomaisissa kevytjuustoissa on niin paljon enenmmän makua kuin suomalaisissa. (Tosin taas tänään lankesin ostamaan tanskalaista valkohomejuustoa. Tiedän, ettei siitä ole aamulla enää mitään jäljellä. Onneksi pakkaus on hyvin pieni.)

Kala on myös suurta herkkua. Mikä on parempaa kuin savustettu siika tai graavi siika tai muu graavi tai savustettu kala? Tai itse tehty kalakeitto tai haudutettu ahvenkalapata, jossa ruodot ovat hävinneet? Tai kunnolliset silakkapihvit? (Anteeksi nyt sitten vain kaikille, mutta en pidä... en taida uskaltaa kertoa, että eräs tunnettu itäsuomalainen kalaruoka kuuluu inhokkilistalleni.)

• Pirre*juupas

kalakukko, vai rantakalako? :) En voinut vastustaa herännyttä uteliaisuuttani so. tiedonhaluani..:/

• remmari
        Pirre*juupas kirjoitti:

kalakukko, vai rantakalako? :) En voinut vastustaa herännyttä uteliaisuuttani so. tiedonhaluani..:/

Voit siis arvata... :)

• Pirre*
        remmari kirjoitti:

Voit siis arvata... :)

, en sano mittaa...muutakun, että et ole saanut sitten hyvää sitä minkä mie arvasin..:)

• remmari
        Pirre* kirjoitti:

, en sano mittaa...muutakun, että et ole saanut sitten hyvää sitä minkä mie arvasin..:)

etten ole koskaan saanut hyvää sitä. Se, mitä meillä myydään ei ole hyvää.

Nuorena avovaimoni teki kerran sitä. Rasvaista, pahaa, paksua leipää, vielä enemmään rasvaa muualla, rasvassa lillivää sitä sun tätä.

Sen vuoksi mainitsinkin sen kalapadan, jossa ruodot ovat hävinneet. Kukoksi sitäkin sanotaan, vaikkei olekaan taikinaa ympärillä. Eikä silavaa. Käytetäänkö sellaista sanaa kuin patakukko?

• kuin myös harvinaisinta

herkkuani on Hesburgerin salaattijuustohampurilainen!
      Seuraavaksi uudet perunat ja grillimakkara.

• Agathe

esim. omenamehussa haudutettua paprikaa ja sipulia hyvän pihvin ja omatekoisen muussin kera.

Kesällä paistetut muikut muussin, tomaattien ja ruisleivän kera. Ja juomisena ehdottomasti kylmä, rasvaton maito.

Jos ei kaloreista välitetä, niin jotain herkullisia vihanneksia ja lihaa kermassa haudutettuna ja van gogh-perunoita.

Marmelaadimakeiset on suurta herkkua, samoin esim. jugurttirusinat.

• pyöritetyt

ja voilla paistetut silakat.

• Sydämenilo

Itseleivottuja korvapuusteja, marjapiirakoita, sämpylöitä ja ruisleipää voisin syödä vaikka joka päivä, mutta onneksi ei leipomiselle ole aikaa kuin viikonloppuisin. Salmiakista olen riippuvainen, joten sen syöminen ei ole herkuttelua vaan terveydenhoitoa...

• Karjalan poika

Karjalainen pitopöytä on sellainen josta löytyy minun herkkuni, nam nam. Karjalanpaisti, piirakat ja muut särpimet vievät kielen mennessään.

• herkku

olisi varmaan sinivalaan liha mutta en taida sitä koskaan maistaa.

Mutta kyllä graavi lohi uusien pottujen kanssa on hyvää. Ja juustoistakin tykkään.

• Pelinainen

......smetanassa kastetut mulkut..eiku muikut!!!!!

• toivontytär

oli viedä kielenkin savuporo-aurajuusto-keitto jota tarjottiin Ylläksen kaivohuoneella.
      Hämäläinen jälkiruoka, mustikkaherkku,tuoreet survotut mustikat kermavaahdossa,johon lisätty sokeria ja talkkunaa.

• jäänyt koukkuun

sellaisiin pehmeisiin nallekarkkeihin joiden ainesluettelossa on: seljanmarjaa,mustaviinimarjaa,kurkumaa,paprikaa,
      porkkanaa,nokkosta,ja pinaattia. Eikös vain olekin tervelliset ainekset näissä hedelmänmakuisissa karkeissa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66