Istut savuisessa pikkuravintolassa, ja katselet tanssivia pareja pikkuruisella tanssilavalla. Kukaan ei hae sinua tanssiin ja olet hieman pettynyt. Sytytät tupakan ja hätkähdät kuulemaasi ääntä. Katsot eteesi ja näet komean miehen edessäsi. Hän istuu pyörätuolissa ja kysyy: Saanko tämän tanssin?
MITÄ TEET?
Vammainen partnerina
5
1061
Vastaukset
- Kaisa
Lähtisin ehdottomasti tanssimaan... tai jos epäilyttäis etten osaisi niin sit sanoisin, etten oo tanssi ihmisiä mutta drinksun voisin juoda sun kanssa... Ei se jalkoja katso...
- Kaisa
Lähtisin ehdottomasti tanssimaan... tai jos epäilyttäis etten osaisi niin sit sanoisin, etten oo tanssi ihmisiä mutta drinksun voisin juoda sun kanssa... Ei se jalkoja katso...!!
- Anonyymi
En kehtaisi lähteä koska en osaa. Tanssiminen on muutenkin sellasta touhua, että voi... oon usein miettiny miten helevetin tyhmää touhua tanssiminen on, ei siis niinku mitään järkee.
- Lähdinkin
Lähdinkin ja lähtisin uudemmankin kerran.
Pyörätuolitanssissa on vaan omat hienoutensa, joten se on vaikeaa. Luovuus siinä kuten yleensä tanssissa auttaa.
- OnnenEnkeli
Lähden toki tanssimaan pyörätuoli-ihmisen kanssa.
Ja olenkin tanssinut pyörätuolissa istuvan Miehen kanssa. Tanssi on antoisaa molemmille.
Eri tilanteissa asetun aina kanssaolijan/kanssaolijoiden asemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155