Rautaa rajalle

Alikessu

Venäjä vahvistaa armeijaa Suomen rajalla. Milloin ne tulee yli? Onko voimaa vastustaa?
Historia toistaa itseään. Onko nyt sama tilanne kuin 1935 - 1938?
Oma mielipide: Lujasti lisää rahaa aseisiin ja Puolustusvoimien kehittämiseen. Oma maa on kallis. Sitä kannattaa puolustaa!! Vasemmistokommarit ja vihreät rasvaletit alas!!

4

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööh

Miksiköhän ne tulis yli? mitä ne tekis tälläisellä pienellä maapalalla? eiköhän niillä ole siinä omassakin maassa vielä paljon rakentamista huono elintaso ja suuret ympäristö ongelmat.

• Hoyla

Se, että venäjällä on huono elintaso, ei tarkoita sitä etteikö ne voisi rajan yli tulla.
        Nähtiinhän se jo talvi ja jatkosodassa.

Olen samoilla linjoilla ketjun aloittajan kanssa, lisää kamaa rajalle ja tehdään pullapojista siellä armeijassa miehiä.

Ja sen kukkuraksi kun saadaan NATO optio täytetyksi niin on ainakin vähäsen turvallisempaa.

• Hoyla kirjoitti:

Se, että venäjällä on huono elintaso, ei tarkoita sitä etteikö ne voisi rajan yli tulla.
        Nähtiinhän se jo talvi ja jatkosodassa.

Olen samoilla linjoilla ketjun aloittajan kanssa, lisää kamaa rajalle ja tehdään pullapojista siellä armeijassa miehiä.

Ja sen kukkuraksi kun saadaan NATO optio täytetyksi niin on ainakin vähäsen turvallisempaa.

Tätä menoa niitä pullapoikia siellä armeijassa tehdään kun tuntuu koko ajan helpottuvan se touhu.

• korppi

No tunhan arvas ei kommareilla saatikka viherpipertäjillä mitää aivoja ole .Venäjä on suurvalta ja sen intressit ovat aina ollet vihamieliset pieniä valtioita kohtaan .Siitä on saanut osansa Suomi koko Baltia ja muut Suomensukuiset kansat .Ja tietysti Tzetsenia .

Suomi on jo 85% natossa ainut yhteensovitus joka puuttuu on Rynkyn kaliperi..

Vai pitäsikö liittyä Ivyyn ja olla niinkuin Valkovenäjä ja Serbia Venäjän käskyläisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe