trey ei ole

syyllinen

vaan yks toinen äijä jonka ne ottaa kiinni seuraavassa jaksossa. Se haluu vaan olla pelastava enkeli marissalle joka pidätettäisiin muuten..ihme tyyppi..mä en ainakaan ottais toisen huumesyytteitä itellä että tekis jollekin ämmälle palveluksen..ihme ajattelua typerillä luusereilla

11

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etttet tajua tollasia

jokka tekee mitä vaan tytön puolesta!

• veljensä

tyttöystävän/kaverin takia?

no en todellakaan kyllä tajua..en sitten millään..sen verran ajattelen kyllä itseänikin

• Meems
        veljensä kirjoitti:

tyttöystävän/kaverin takia?

no en todellakaan kyllä tajua..en sitten millään..sen verran ajattelen kyllä itseänikin

Mietippä vähän mitä Marissa teki Treyn puolesta..!? Kai siinä nyt herrasmies tuntee olevansa palveluksen velkaa...

• miyy
        Meems kirjoitti:

Mietippä vähän mitä Marissa teki Treyn puolesta..!? Kai siinä nyt herrasmies tuntee olevansa palveluksen velkaa...

samaa mieltä meemsin kans^^

• Ry91
        miyy kirjoitti:

samaa mieltä meemsin kans^^

oon kans samaa mieltä meemsin ja miyyn kanssa..!
        olihan se kyl aika rohkeesti tehty muuten mut se on ollu jo vankilassa nii se ei pelänny enää sinne joutumista... Trey on aito herrasmies..:D

• aito herrasmies
        Ry91 kirjoitti:

oon kans samaa mieltä meemsin ja miyyn kanssa..!
        olihan se kyl aika rohkeesti tehty muuten mut se on ollu jo vankilassa nii se ei pelänny enää sinne joutumista... Trey on aito herrasmies..:D

sitten yrittää tappaa veljensä?

• Ry91
        aito herrasmies kirjoitti:

sitten yrittää tappaa veljensä?

ei se yritä

• sen kyllä
        Ry91 kirjoitti:

ei se yritä

parin jakson päästä..tai saattaa tosin mennä vuosikin ennen kuin suomessa aletaan näyttämään kolmannen tuotantokauden jaksoja.

no joka tapauksessa se sanoo että olisi tappanut ryanin ellei marissa olisi ampunut sitä selkään

• Ry91
        sen kyllä kirjoitti:

parin jakson päästä..tai saattaa tosin mennä vuosikin ennen kuin suomessa aletaan näyttämään kolmannen tuotantokauden jaksoja.

no joka tapauksessa se sanoo että olisi tappanut ryanin ellei marissa olisi ampunut sitä selkään

Ainahan voi sanoa vaikka mitä..:D määki näyttelen O.C:ssä

• someone

no kyllä se on ton keksiny päästänsä. se marissa ampuu treytä,koska trey yrittää raiskata marissan. luin juonipaljastuksista^^

• näreet

En edes lukenut juonipaljastuksista koska katsoin sen jakson jo. marissa ampuu treytä selkään kun se on yrittänyt raiskata marissan ja ryan sai tietää ja meni tappelemaan veljensä kanssa ja trey olisi tappanut rayanin jollei marissa olisi ampunut=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60