Mulla on probleemana piereskely. Onhan se normaalia, että ihmiset piereskelevät päivittäin, mutta mua alkaa ottaa kupoliin todella pahanhajuiset "pierukohtaukset". Mulla on lievä laktoosiongelma, ei kelialiaa tai muuta. Mutta mä en voi enää syödä mitään kaaleja (kukka, parsa, jäävuorisalaatti), papuja, sipulia, tuorekurkkua jne, kun kaikki pierettää. Pierusta voi jopa haistaa, että olen syönyt kaalia. Mä syön ja haluaisin syödä kasvispainoitteista ruokaa. Aina saa miettiä etukäteen joudunko menemään parin tunnin päästä ihmisten ilmoille sen jälkeen, jos olen syönyt näitä ruoka-aineita. Ja entäs juomat, ei siideriä ja punaviiniä. Punaviinistä en kyllä luovu.
Mä luulen, että mun vatsa on tullut herkemmäksi stressin takia. Stressi kaudella mun vatsakin oli löysänä, mutta se katos saman tien kun stressikin hävis. Piereskely ei. Ja voi miesparkani, hän saa kärsiä tästä eniten. Onko mulla muuta keinoa, kun lopettaa noiden syöminen kokonaan ja syödä pelkkää perunaa ja lihaa. Ei kovin ravintoarvokasta elämää.
Onko kohtalotovereita?
piereskely
4
4640
Vastaukset
- Minuakin pierettää
paljon. Se ei luultavasti minulla mistään ruuasta johdu vaan muuten vaan pierettää paljon:(
- olis
yks kohtalotoveri,mutta mua tuntuu pierettävän nykyisin peruna.Perunamuusi on jopa liian raskasta ruokaa,tulee usein huonot oltavat jälkeenpäin.Mut toisaalta,jollei piereskelis,niin kuis kauhee olo siitä seuraakaan.Mitäs sitä turhaan pahanhajuista ilmaa sisällään pitämään.
- Ella
Hei. Mulle tuli mieleen, että syötköhän liian suuria annoksia kerralla? Kokeile vaikka parin viikon kuuria niin, että syöt päivällä pieniä annoksia 4 tunnin välein ja juot paljon vettä. Luulen, että voisi auttaa. Apteekista saa myös lääkkeitä ilmavaivoihin, esim. cuplaton.
täälläkin, ainakin jossain määrin. Mulla varmaan johtuu stressistä, kun vatta on enemmän tai vähemmän rikki. Ja jos taas ei ihan hajalla, niin ainakin ilmavaivoja perrrrrkeleesti. Mutta kuten Ella totesi;varmaan yksi hyvä lääke on syödä kerralla vähemmän mutta useammin. Ittellä niin epäsäännölliset ruokailutottumukset, että voi johtua omat ongelmat ainakin osittain siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286