HOMOT HOI!!!!!!!!!!

Please!

Te uskoon tulleet homot olette täällä jatkuvasti jauhamassa paskaanne!
Me jotka emme ole homoja, emme "entisiä" tai nykyisiä, olemme kyllästyneet teidän "entisten" homojen tuomitsemiseen entisiä homokavereitanne!
Menkää muualle homojuttuinenne!!!!!!!!!!
Sanotaan että suu puhuu sydämmen kyllyydestä!
Vain uskoon tulleille HOMOILLE voi tulla mieleen tuollainen homojutustelu!
Muiden homojen tuomitseminen!
Entiset alkoholistit tuomitsevat alkoholismin!
Entiset varkaat tuomitsevat varastelun!
"Uskovaiset" homot ovat muiden homojen kimpussa!

Kun kuulen jonkun "uskovaisen" saarnaavan homoutta vastaan, niin tiedän, siinä on homo!
Ja vältän tuollaisia homoja!
Homo on AINA homo!
"Uskovainenkin"! "entinen" homo!!!!!!!!!!!!

7

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saddu ;-)

...ollee kohdallasi,sillä siitä lienee puhe mistä puute,kö ?!?
      Tunnusta toki oma epävarmuutesi samaa sukupuolta olevien keskinäisen ihastuksen ja rakkaudentunteen väkevyyden kohdallesi sattuvan voiman ihanuudesta ja ehkäpä omien mielihalujesi piilotajuntaisen ohjauksen kieltämisen(yhteiskunnallisen pakottamisen kautta) julkituomisen epätoivoisuudesta,kö ?!?
      Ei siinä mitään jos mies itkee...eihän...?!?
      lol
      ;-)

• niin...

Raamattu kieltää selvästi homouden. Ovatko siis kaikki jotka Raamattuun uskovat homoja tai entisiä sellaisia? Tosin nykypäivänä ihmiset tuntuvat kääntävän pikaisesti sivua jos lukee jotain homouden vastaista, ja sitten homouden hyväksyvät. Itse ajattelen homojen olevan ihmisiä joiden omakuva on vääristynyt ja himot jyllää. Ajatellaan ne sekavat tunteet rakkaudeksi.

Se on sinänsä mielenkiintoista että niitä jotka eivät homoutta(huomaa että homoudella ja homolla on ero) pidä terveenä ovat jotenkin rasisteja tms.
      Sanotaan että 'Hyväksykää ihmiset sellaisenaan, jos on homo niin on homo ja jos homoutta vääristyneeksi sanot olet rasisti, ahdasmielinen paska!'
      Otankin siis esille sen että miksi homouseksi olisi hyväksyttävää/ei hyväksyttävää.
      Monet puolustelevat homoseksiä sillä että jos molemmat tietävät mitä tehdään ja haluavat sitä niin se on ok. Mutta kysynkin siis:entä insesti jutut? Eikös perheen sisäisestä seksistä voida ajatella samoin!? Näin siis päästäänkin siihen että jos normaaleja arvoja ja luonnojärjestystä ei noudateta vaan tyydytetään himoja miten sattuu niin sama käydä pukkamissa vaikka jotain eläintä!

Itse ajattelen kaiken luonnottoman seksin sairaaksi, vääristyneeksi, iljettäväksi himojen tyydyttämiseksi.
      Itse homoja yksilöinä en kuitenkaan mitenkään vihaa tai hyljeksi, monet ovat ihan lepposia tyyppejä mutta sitä homoutta en hyväksy.

• Omasta mielestäni sana "luonnoton" on hieman vaikea sana määritellä ,sillä homo seksuaalisuuttahan esiintyy myös muiden eläinlajien kesken esim: eräillä gibbon apinoilla noin 80% seksuaalisesta kanssa käymisestä tapahtuu samaa sukupuolta olevan yksilön kanssa (edes ryhmä seksi ei ole näille kavereille tuntemetonta).Eli järkevästi ajateltuna mikään mikä ei selkeästi sodi fysiikan lakeja vastaan ei ole luonnotonta. On tietenkin aivan eri asia mitä kukakin sitten pitää iljettävänä tai vääristyneenä.

• Saddu ;-)
        varltaja kirjoitti:

Omasta mielestäni sana "luonnoton" on hieman vaikea sana määritellä ,sillä homo seksuaalisuuttahan esiintyy myös muiden eläinlajien kesken esim: eräillä gibbon apinoilla noin 80% seksuaalisesta kanssa käymisestä tapahtuu samaa sukupuolta olevan yksilön kanssa (edes ryhmä seksi ei ole näille kavereille tuntemetonta).Eli järkevästi ajateltuna mikään mikä ei selkeästi sodi fysiikan lakeja vastaan ei ole luonnotonta. On tietenkin aivan eri asia mitä kukakin sitten pitää iljettävänä tai vääristyneenä.

...lienee sen toiminnan tuntemattomien tulkinnan tuotosta,kö ?!? (-> i.e. uskikset!)
        lol
        ;-)

• asiat suoraan!

KIITOS, että kirjoitit suoraan ja pelkkää asiaa. Näin ajattelen ja koko rukouspiirini. Tämä maa on pahasti saastumassa homouden läpiajoyritysten vuoksi. Siitä yritetään tehdä normaalia. Mikä siinä olisi normaalia? Se on kauhistus Jumalalle, siinä ei ole mitään puolusteltavaa. Jumala rankaisee maatamme ankarasti, ellei mm. tätä asiaa saada pois päiväjärjestyksestä. Jumalan Pyhyyden ilmestyminen armossa ja totuudessa vain meidät pelastaa!

• Istu alas

Tosi upeata kun joku tulee uskoon. Olen huomannut, että jos alkoholisti tulee uskoon, niin hänestä tulee absolutisti, jotta pysyy aineista erossa. Kyseessä on niin vahva side, että pakko on pysyä kokonaan aineesta rankasti erossa, jotta ei lankea uudestaan. Niin voi olla uskooon tulleella homollakin. Etäännyttäminen sitoo vahvemmin siihen uuteen. Kyllä se kuule siitä. Minusta olisi vielä hyvä, kun ne uskoon tulleet homot luopuisivat kokonaan homoudestaan, mikä on iljettävää toimintaa.

• H-mies

,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe