2.5km halkaisja

asteroidi

se todella tulee!ja on varma loppu!

5

1130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistuttaja

Luepa Ihminen Meteoriittejen kraatereista, joita esimerkiksi Kuun pinnalla on; ja Kuu on Maata noin kahdeksan kertaa pienempi ja silti se on kasassa ja omaa vain haavoja pinnallaan.

Mutta koska Kuun vetovoima on pienempi kuin Maan, niin asia on erilainen näiden planeettojen kohdalla. Mutta ei tuon kokoisen Asteroidin tulisi mielestäni tuhota lopullisesti Maata, sillä se hajoaa heti ilmakehään saapuessaan suuresti.

Mutta asiantuntijat kertokoon enemmän.

• TurkoosiPostia

Sinä joka kommentoit mua ennen, viisasta puhetta!
      (en siis tarkoita "asteroidia")

• Noin 100000vuoden välein maapalloon osuu sen kokoinen kappale että noin neljäsosa eläinlajeista kuolee sukupuuttoon. Keskimäärin kerran vuosisadassa maahan osuu sen kokoinen kappale että se aiheuttaa paikallista tuhoa. viimeksi näin kävi kesäkuun 30 päivän aamuna 1908 Tunguskassa siperiassa. Kappaleen koko oli noin 50m ja se kaatoi noin 2000neliökilsaa metsää.Yli 10km kokoinen iskeytyjä aiheuttaisi jo globaalia tuhoa esim. dinosaurukset 65milj vuotta sitten tai permi-trias kauden jättikatastrofi jolloin yli 90% meri ja yli70% maaeläimistä kuolivat.Tämän kokoluokan katastrofeja tapahtuu onneksi ainoastaan noin 100milj vuoden välein.Koko planeetan tappajan pitäisi olla vähintään n30km ja siitä ylöspäin

• mamabeard

Jumala saa ravistella tätä planeettaa asteroidin tai minkä kautta hyväksi näkee. Asiat tapahtuvat ajallaan. Ei maapallo tuhoudu yhtään ennen kuin Hän sen sallii. Minun ei tarvitse siitä huolehtia, ainoa mistä tarvitsee huolehtia on henkilökohtainen suhteeni Jeesukseen, ei joskus sitten maailmanlopussa tai omana henkilökohtaisena maailmanloppuna siis kuolinhetkellä, ei silloin vasta.
      * Tänään juuri.
      PRIORISOINTI: arvojärjestykset. Mikä on tärkeää, tärkeintä?

Nyt on mahdollista elää Jumalan kanssa turvattua ja sisäisesti mielekästä elämää. Tässä ja nyt!

Kyllä me ajan merkkejä saamme tarkkailla, sitä Raamattukin kehoittaa terveellä tavalla tekemään, ja monenlaisia voimme pohtia ajattelevina ihmisinä, eikä ne asiat meitä ala sitomaan, jos sydämemme on Kristuksessa. Sepä juuri onkin Saatanan juoni että tähyilisimme taivaalle, sen sijaan että katsoisimme ristin uhria ja Hänen rakkauttaan, kun ainoastaan Jeesukseen kiintyen voimme sitten ajan merkkejäkin katsella rauhallisesti ja pohdiskella ilman että painopiste siirtyy epäolennaisiin.
      * Mielenkiintoisetkin asiat on epäolennaisia jos ne peittää meiltä ristin. Silloin pitäis havahtua ja huomata että hämääjä on työssä.
      HENKILÖKOHTAISET VALINNAT: toimi sen mukaan mikä on tärkeintä. Jos ymmärrät että suhteesi Jumalaan on tärkein, laita se suhde kuntoon, äläkä anna minkään muka mielenkiintoisen jutun tulla tärkeämmäksi ja viedä huomiotasi.

Maailma on tässä. Lähimmäiset on tässä.
      Jeesuksessa on mahdollisuus kasvaa itsensä tuntemisessa ja lähimmäisten rakastamisessa. JUMALAN kanssa elää. Wau. Se ei ole LOPPUMISTA vaan on ALKAMISTA. Joka päivä armossa. Niin paljon enemmän ja mielenkiintoisempaa kuin jotkut asteroidit olkoot sitten halkaisijaltaan mitä tahansa.

Matt.24:29,30. Jes.13:8-11. Jooel 3:15. Luuk.21:25,26. Mark.13:24-26.

* Kun Jeesus jatkoi oppilaidensa kanssa matkaa Jerusalemia kohti, pyysi Martta-niminen nainen heitä eräässä kylässä kotiinsa. Hänen sisarensa Maria kävi lattialle istumaan ja kuunteli siinä, mitä Jeesus puhui.
      Martta oli hermostunut, sillä hänellä oli paljon tehtävää. Hän tuli sanomaan Jeesukselle: "Herra, eihän sinustakaan ole oikein, että sisareni vain istuu täällä, kun minulla on niin paljon työtä? Käske hänen auttaa minua."
      Mutta Herra sanoi hänelle: "Martta, Martta! Suotta sinä hätäilet kaikista pikkuasioista! Vain yksi asia on todella tärkeä. Maria on huomannut, mikä se on, enkä aio ottaa sitä häneltä pois.
      Luukas 10:38-42 Elävän uutisen mukaan.

:-)

• AROSUSI-09

Ehtiikö ottaa pankkilainan ja ryypätä ja huorata ittensä tärviölle?/Tai edes hakea kiparilta mäyriksen ja yrittää naapurin vanhaapiikaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      132
      3587
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe