Maija on Kommari !

Jari Hinkkanen

rumalla äänellään rääkyvä Maija Vlikkumaa on kommaripunikki!!
KommariPunikit ovat tämän maan syöpä joka murentaa Suomen perustaa!!
Ajetaan maija köypelivuortelle ja vapautetaan Suomi kommarien ikeestä!!

7

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

kommariviha siis. :D

• Vastustan sekä kommunismia että kapitalismia ,mutta kyllä kommunismi vähemmän paha on. Maija on ihana!!

• että Maija

on ihana, mutta kapitalismi on sentään eteenpäinmenoa. Kommunismi on taantumista tai korkeintaan paikallaanpolkemista.

• kalevi
        että Maija kirjoitti:

on ihana, mutta kapitalismi on sentään eteenpäinmenoa. Kommunismi on taantumista tai korkeintaan paikallaanpolkemista.

Vilkkumaan ( ja erityisesti sen aaltosen joka manipuloi Maijaa)mielestä pohjoisamerikkalaista elämäntapaa pitää vastustaa kynsin hampain ja sosialisoida kaikki maallinen mammona tasan kaikille. Nyttemmin kun maijan levyt on myyneet eurolla jos toisellakin niin moisia lausuntoja ei Maijalta ole kuulunut enää missään haastatteluissa. Ei edes niissä kun on tehty New Yorkissa jossa Maija sanojensa mukaan saa inspiraatiota laulujen tekoon ja viihtyy mainiosti pohjoisamerikkalaista elämäntapaa noudattean...

• kagura-catgirl

Maijalla on erittäin persoonallinen ääni, erottuu hyvin massasta, mutta kaikkiahan ei voi mielyttää yksi sama ääni... Maija ei ole mikään maan syöpä, vaan laulaja/sanottaja/säveltäjä, joka erottuu hyvin massasta.!

• pölpöti

"Maija ei ole mikään maan syöpä"

Ei täällä kukaan ole niin väittänytkään. KOMMARIT ON SUOMEN SYÖPÄ, mainitsi joku.

Oikeammin, DEMARIT ON SUOMEN SYÖPÄ!

• elvis

...tai ainakin vasemmistosympatioita hänellä on. Hyvähän se on rienata noilla iänikuisilla taistolaismielipiteillä, jotka ovat niin menneen talven lumia kuin olla ja voi, suurin osa 60- ja 70-luvun rääkyjistäkin on enemmän tai vähemmän kapitalisteja nykyään, mutta kun Maija ei itse ole elänyt sitä aikaa, nyt revittää muiden loppuunkaluamilla mielipiteillä. Nyt kun on rikastunut elää aivan omien hömpötyksiensä vastaisesti, viihtyy hyvin New Yorkissa esim. eikä itse polje polkupyörällä ja viljele kolhoosissa. Kapitalismin hedelmät kelpaavat kyllä, mutta muuten sitä ideaa on mukava rienata. Ihan näppäriä pikku lauluja hän väsää, eiväthän ne kaikki ihan huonoja ole, mutta kyllä tuollaisia kapinoivia pikkutyttöjä mahtuu 13 tusinaan. Kommunismia olisi tarjolla Pohjois-Koreaan, hän voisi toteuttaa laulunlahjojaan laulamassa kuorossa Kim-Jong-Ilin kunniaa. Sosialistivaltioissa kun ei kovin suvaitsevia olla yhteiskuntakritiikin suhteen. En näin ollen pidä Maija Vilkkumaata kovin omaperäisenä, vaikka kaikesta kyllä haisee, että hän itse pitää itseään varsin originellina nerona. Mitään omaa en ole huomannut hänen vielä tuottaneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe