En tiedä, kuuluuko tämä tänne, mutta olkoon nyt kumminkin... Minulla on ongelmia Lego Digital Designer 1.5 kanssa. Se ei toimi. Kun avaan sen tulee vain latauspalkki ja tausta on valkoista. Kun se on ladannut, tulee vain jotain mustia neliöitä. Siis mikä tässä on vikana...? Minimivaatimukset on täytetty ja vähän meni ylikin...
Lego
noas
1
747
Vastaukset
- Päiviivi
Oletko yrittänyt säätää näytön asetuksia?
Meillä poika saa ensin esiin vaan väräjäviä palikankuvia ja säätää näytön asetukset ja vot! toimii. Kuva on hyvä ja paikallaan. En tiedä tarkalleen mitä säätelee, mutta räplää jossain asetuksissa ja näyttövalikossa ja parantelee joitain resoluutioita ja onnistuu. Ikää vähän päälle kymmenen. Että ei pitäisi olla vaikeaa! Voipi olla, että joudut säätelemään näyttöä taas uudelleen, kun teet jotain muuta koneellasi, että laita vanhat säädöt muistiin, ennenkuin yrität tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308