Mitä mieltä?
http://video.google.com/videoplay?docid=6861723185926041712&q=watchtower
Dokumentti Jehovan todistajista
12
1428
Vastaukset
- Correktaattori
tiukuseni
Mielipiteesi siitä on siis, että se on vanha. Atomipommikin on vanha, samaa tuhoa se silti tekee.
- Correktaattori
t-i-u-k-u kirjoitti:
Mielipiteesi siitä on siis, että se on vanha. Atomipommikin on vanha, samaa tuhoa se silti tekee.
hyvin pohjustetusta keskustelun avauksestasi. Ko. linkki löytyy jo aiemmasta keskustelun avauksesta paremmin pohjustettuna. Mutta ilmeisesti ko. leffa on tehnyt sinuun niin lähtemättömän vaikutuksen, että et malta pysyä nahoissasi ;)
Correktaattori kirjoitti:
hyvin pohjustetusta keskustelun avauksestasi. Ko. linkki löytyy jo aiemmasta keskustelun avauksesta paremmin pohjustettuna. Mutta ilmeisesti ko. leffa on tehnyt sinuun niin lähtemättömän vaikutuksen, että et malta pysyä nahoissasi ;)
>>Ko. linkki löytyy jo aiemmasta keskustelun avauksesta paremmin pohjustettuna
Hyvä niin, mutta itse en ole tuota linkkiä huomannut. Tätä kyllä arvelinkin, että se on jo näytillä ollut, mutta joka tapauksessa olin sitä mieltä, että aika ajoin on hyvä laittaa linkki levitykseen niin vasta asioista kiinnostuneetkin löytäisivät sen.
>>Mutta ilmeisesti ko. leffa on tehnyt sinuun niin lähtemättömän vaikutuksen, että et malta pysyä nahoissasi ;)
Eipä tuossa oikeastaan itselleni mitään uutta ollut. Mielipiteitä halusin ja keskustelua ko. rainasta.
- ......................
ja vaikka on vanha paljastaa hyvin mitä potaskaa jehovalaisuus on.
- Emeritus-Corrector
Kiitokset t-i-u-k-u hyvästä linkistä! Mieltäni ilahduttaa erityisesti kaikki sellainen aineisto, mikä rohkeasti ja rehellisesti paljastaa jehova-lahkon saastan ja turmeluksen osa-alueita.
Hävetkää! Hävetkää! Hävetkää! Jehovantodistajalahkon saastaa ja turmelevaa vaikutusta!
-Corrector->>Mieltäni ilahduttaa erityisesti kaikki sellainen aineisto, mikä rohkeasti ja rehellisesti paljastaa jehova-lahkon saastan ja turmeluksen osa-alueita.
Niinpä niin. Jos opiskelisin media-alaa niin ei tarvitsisi kovin kauaa miettiä mistä tekisin lopputyöni ;o)
- PGentleman
Tyylillisesti melko hyvä! Kommentaattorit olivat asiallisia seesteisiä ja rauhallisia.Kosketus kuulijoihin tahdikkaan esityksen avulla oli silmiinpistävä,olematta silti yleisöä kosiskeleva imelä tai makeileva.
Teokraattisen palveluskoulussa omaksuttu opetus näyttää, ainakin mitä ilmeisimmin hyödyttäneen heitä.
Asiapuoli oli kevyehkö nykymittapuusta katsottuna, samoja teemoja on erityisesti tällä palstalla käsitelty jo monelta kantilta. Jos tätä dokumenttia haluaisi päivittää, kannattaisi ottaa muutamia hyvin valittuja teemoja joita käsittelisi vähän laajemmin ja syvemmin.
Etupäässä tämä dokumentti soveltunee parhaiten opetustarkoitukseen tulevien dokumenttien valmistamiseen. Esiintymisen,leikkauksen ja rytmityksen takia.
PG - I hear your silent cries
KAIKKI PÄÄTTYI TAAS SUUDELMAAN - KAUNEIMPAAN
HAITTAA SE EI
SE OLI VAIN - UNELMAA! - Correktaattori
Brooklynis paikan päällä kattelemassa Exien touhuja ja sen jälkeen esim. Kreikassa ortodoxipappien touhuja ja verrata niitä keskenään.
- mlkvst
>>kantsis käydä itse Brooklynis paikan päällä kattelemassa Exien touhuja ja sen jälkeen esim. Kreikassa ortodoxipappien touhuja ja verrata niitä keskenään.
Unohdat vain yhden pikku seikan. Nimittäin sen, että jehovantodistajien näkövinkkelistä katsottuna nuo mainitsemasi ortodoksipapit kuuluvat "Suureen Babyloniin", joten ei kai ihmekään että siellä silloin sattuu ja tapahtuu. Mutta se, että kaikenlaista törkyä on tapahtunut ja tapahtuu kaiken aikaa JUMALAN MAANPÄÄLLISEN JÄRJESTÖN, ns. "RAKKAUDELLISEN VELJESSEURAN" sisällä, niin siinäpä sitä teillä riittääkin ihmettelemistä!
On aivan turhaa syyttää toisia mistä milloinkin varsinkin silloin kun ne surullisenkuuluisat paskat ovat siellä omissa housuissa. - Correktaattori
mlkvst kirjoitti:
>>kantsis käydä itse Brooklynis paikan päällä kattelemassa Exien touhuja ja sen jälkeen esim. Kreikassa ortodoxipappien touhuja ja verrata niitä keskenään.
Unohdat vain yhden pikku seikan. Nimittäin sen, että jehovantodistajien näkövinkkelistä katsottuna nuo mainitsemasi ortodoksipapit kuuluvat "Suureen Babyloniin", joten ei kai ihmekään että siellä silloin sattuu ja tapahtuu. Mutta se, että kaikenlaista törkyä on tapahtunut ja tapahtuu kaiken aikaa JUMALAN MAANPÄÄLLISEN JÄRJESTÖN, ns. "RAKKAUDELLISEN VELJESSEURAN" sisällä, niin siinäpä sitä teillä riittääkin ihmettelemistä!
On aivan turhaa syyttää toisia mistä milloinkin varsinkin silloin kun ne surullisenkuuluisat paskat ovat siellä omissa housuissa.ja todetaan vain, että käykääpä itse kattelemassa Brooklynis Exien touhuja. Sieltähän vois irrota hauskoja ideoita vaikkapa ens kesä mielenosoitusta varten ;) Asiahan ON NIIN KUIN se kuvataan.
Correktaattori kirjoitti:
ja todetaan vain, että käykääpä itse kattelemassa Brooklynis Exien touhuja. Sieltähän vois irrota hauskoja ideoita vaikkapa ens kesä mielenosoitusta varten ;) Asiahan ON NIIN KUIN se kuvataan.
>>ja todetaan vain, että käykääpä itse kattelemassa Brooklynis Exien touhuja
Miksi? Ei kai ne touhut niin eroa täkäläisistä? Tai jos kekseliäämpiä ovatkin toiminnassaan, mutta samojen asioiden äärellähän tässä tuskaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104