Omistaja kurseista

Rotikasta haaveileva

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle että mitä se omistaja kurssi sisältää? Eli mennäänkö sinne koiran kanssa vai ennen koiran hankintaa? yleisesti siis valaista minua siitä kurssista?

8

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zirp..

Käsittääkseni kurssi on tarkoitettu tulevalle tai uudelle rotikan omistajalle, ilman koiraa. Luonnollisesti kertoo rotikoista. Suosittelen rotua.

• monenlaista tietoa

rodun historiaa, anatomiaa, rodunomaisia vaivoja, koiran aistit, jalostus,ikävaiheet, käyttäytyminen ja kasvatus, ruokinta, liikunta, luonne, palveluskoiralajit, terveys, lainsäädäntö ja jos vielä päivään mahtuu viettien hyödyntäminen. On aika iso tietopaketti yhden päivän aikana käsiteltäväksi.
      Tarkoitettu pentua harkitsevalle, pennun omistajalle, aikuisen koiran omistajalle sekä uudessa muodossaan suositellaan myös kasvattajille että voivat ohjata pennun ostajansa myös kurssille.

• juupa juu..

Onko se vain yhden päivän kurssi?? kuinka moni rotikan omistaja sen yleensä edes käy? Jos on lukenut ja muutenkin tietää koirista ihan kiitettävästi niin kannattaako sinne loppujen lopuksi edes mennä? Paljonko se lysti maksaa?

• Moni käy omistaja kurssin ennen kun rotikka tulee taloon,mutta kyllä siellä varmasti näkee jo rotikan omistajiakin. Itse ainakin kun tänne päin suomea tulee kurssi,niin ilmottaudun mukaan vaikka jo 3 vuotiaan uros rotikan omistan,mutta aina voi oppia jotain uutta..:)
      Se kurssi on yhen illan kurssi ja muistaakseni maksu oli 5 euroa.
      Mutta,katseleppa enemmän www.rottweiler.fi tietoa tästä kurssista..

• kesti

noin seitsemän tuntia, välillä oli ruokailu jota ei kurssiaikaan laskettu. Asiaa oli niin paljon että jatkaakin olisi voinut. Mutta toisaalta pääkoppaan ei varmaan olisi enempää samalla kertaa mahtunutkaan. Hinta oli 5€, ei sisältänyt ruokailua. Kannattaa mennä, hyvähän se on jos kurssin jälkeen toteaa että kaikki olikin jo hanskassa.

• Kurssin

Missä opetettaisi naapureita elämään vihaisten rotikoiden naapurissa.Kyllä äsken kun taas pitkästä aikaa menin kävellen postia hakemaan eikäs koiralauma hyökännyt.Lähtisin heti kursseille kun joku opattaisi ettei se mitään haittaa vaikka koira puree.Kyllä tämmöiset koiraterroristit täytysi sanonko en.Voi P......

• '''

olisi käydä kurssi ennen kuin pentu tulee kotiin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Pentua sinne ei oteta mukaan.

• ...............

omistajakurssi käydään jos harkitset rotikkaa,olet tuleva/uusi pennunomistaja tai miks ei vanhemmankin rotikan omistaja. kurssin hinta on vaihdellut ilmaisesta - 15€. yleensä mennyt yksi päivä noin 5-7 tuntia, jotkut kerhot/alaosastot jakaneet kurssin kahteen osaan. Kurssille kannattaa mennä jos rotikka kiinnostaa avaa monen silmät todellisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe