mahtaisko ite Harry olla Voldemorin viimeinen hirnyrkki?
Silleen et Harryn pitäis ite kuolla ja sitten vast jonkun pitää tappaa Voldemort...
Tosin voi olla että Harry on se ainoa joka voi tappaa Voldemortin..tai sitten ei...
Mahdollisuuksia on paljon...
Oon tääsä miettiny, että
9
797
Vastaukset
- emäproo
Samasta asiasta on jo käyty pitkät väittelyt täällä :) Itse kannattaisin Harryn kuolemaa, Voldemortin voittoa ja sitä, että Severus olisi oikeasti pahis.
Muuten Harry olisi ollut alusta asti oikeassa >:/- Typerä ehotus!
... että harry tekisi myös itselleen hirnykin ( joku uhrautuu ) ja jos hän kuolee hän ei kuole kokonaan ja hirnykki tuhoutuu, ja hän voi sitten tappaa voldemorin!!! :D
- annuska
niinku joku toinenki on sanonu niin ei mun nenäliinat riitä siihen, että Harry kuolis!
Ja pitemmän päällen mä oon sitä mieltä, että jos Rowling tosissaanj aikoo tappaa Harryn niin aika moni haluis tappaa Rowlingin...Ja musta sellaset kirjasarjat jotka loppuu dramaattisesti on ihan kauheita tai siis että ei ne kauheita oo mutta mä en vaan yhtään tykkää surullisista lopuista...
Harry Potterhan on ihan legenda...olis aika...en mä osaa sanoa mut kuitenkin tappaa päähenkilö!
- sgbeht
"mahtaisko ite Harry olla Voldemortin viimeinen hirnyrkki?
Silleen et Harryn pitäis ite kuolla ja sitten vast jonkun pitää tappaa Voldemort...
Tosin voi olla että Harry on se ainoa joka voi tappaa Voldemortin..tai sitten ei... "
itse oon kans funtsinu et jos se menee jotenkin juur noin
esim :
harry olisikin hirnyrkki (se viimeinen) ,eli harryn on kuoltava jotta joku muu pystyy tappaan Voldemortin,
ja se joku onkin Severus joka hoitelee homman loppuun eli tappaa Voldemortin ja täten hän "tulee/pääsee" takaisin hyvien puolelle (en siitä veikkaa mtn pääseekö opettajaksi enään tylypahkaan),jota hän on itse asiassa ollut koko tämän 7 kirjan ajan!,vaikka monet seikat ovat näyttäneet ja tuntuneet että hän saattaisi ollakkin pahis,vaikkei asia oikeasti näin ole.
varmaksi en mtn vanno mutta itse olen kehitellyt tälläistä juonta..
uskoisin et Rowling ei kirjoita tavallista "loppua" viimeiselle HP kirjalleen
eli harry jatkaisi elämäänsä onnellisena voldemortin tappamisen jälkeen.. (eikös teksti jo hiukan valoita : edessä on pimeät ja vaikeat ajat)
johonkinhan kirjasarjan on "loputtava".
elkää ny heti ajatusta teilatko.
että tälläisiä ajatuksia/mututuntumaa.. - emäproo
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=678&posting=22000000015213715
allekirjoittaneen väläytys :P vilkaiskaapa päivämäärää. - susamurunen
Ei arvailla. Toivon että tulee ennalta arvaamaton loppu. Se olis ihanaa. :)
että Harry olisi hirnyrkki, koska Voldemorthan ei ehtinyt tehdä sitä loitsua, jolla se luodaan. Ja miksi Voldemort halusi tehdä hirnyrkin sellasesta jonka hän halusi tappaa? Ja olisihan Dumbledore huomannut tuollaisen asian.
- Elenya
Olishan se ihan Rowlingin tyylistä kirjoittaa kirjalle niin mahtipontinen loppu. Harryn pitäisi uhrata itsensä muiden ihmisten vuoksi, tappaakseen voldemortin. Näin mä luulen.
- emäproo
Elenya kirjoitti:
Olishan se ihan Rowlingin tyylistä kirjoittaa kirjalle niin mahtipontinen loppu. Harryn pitäisi uhrata itsensä muiden ihmisten vuoksi, tappaakseen voldemortin. Näin mä luulen.
Eihän se välttämättä tarkoita että Harry olisi hirnyrkki. Voihan Rowling keksiä muitakin syitä Harryn uhraamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911