Olen seilannut Microsoftin sivuilla reilun tunnin, enkä ymmärrä vieläkään mitään. Suututtaa, kun oletetaan että kaikki tietää heti perusasiat heidän mahtavista ohjelmistaan...
Tietokoneen hankinnasta yhden hengen pikkuputiikkiin olisi kyse, mutta heti alkoi tökkimään. Selventäkääpä siis vähän, jos haluan liikkeeseeni koneeseen Windows XP:n, tarkoittaako se että Office tulee samassa paketissa? Ja mitä siihen Officen pakettiin kuuluu? Kuuluuko esim. FrontPage? Sitten on vielä kaikenmaailman home Editioneita ja professionaaleja. Miten ihmeessä tiedän mikä pitäisi valita kun missään ei edes selkeästi kerrota eroja ja saako edes yritykseen valita home-versiota? Ei sillä putiikkini tietsikalla mitään ihmeitä ole tarkoitus tehdä, pieniä simppeleitä toimistohommia vain, tarvitaan wordia, exceliä, accessia ja FrontPage joilla väsätä pienimuotoiset kotisivut. Pelkään että kun marssin liikkeeseen, minulle on sitten myyty vaikka mitä tarpeetontakin jos en ole yhtään ottanut itse selvää...
Kiitos jos joku jaksaisi antaa hiemaan vinkkiä microsoftin viidakossa eksyneelle...
Kuuluuko Office XP:hen?
Mitä hit...
2
493
Vastaukset
- Ossi
Office on oma pakettinsa ja varsin hintava.
Kannnattaakin hakea ilmainen Openoffice. Sen löytää täältä http://fi.openoffice.org/ . - muutamia
ei kuulu ainakaan home editioniin, professionalista en tiedä. ja frontpage taas ei kuulu perusofficeen, johon kuuluu word, excel, powerpoint, outlook.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820