Olisiko jollain V 70 v.2002 5d RTI Navin suomenkielistä ohjekirjaa,volvolta ei tampereelta kumminkaan saa kun vasta v.05 eteenpäin,kopiokin kelpaisi.
Volvon Navi
8
2161
Vastaukset
- V70
Eikö 2005 kirja sitten kuitenkin kävisi ? Eikös järjestelmä ole pysynyt pääosin samana viime vuodet ?
- jepu
En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135
- V70
jepu kirjoitti:
En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135
levyillä meinaan.
Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.
Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.
Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta. - jepu
V70 kirjoitti:
levyillä meinaan.
Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.
Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.
Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta.Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).
- V70
jepu kirjoitti:
Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).
Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.
Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a. - makee
V70 kirjoitti:
Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.
Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a.Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?
- V70
makee kirjoitti:
Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?
Ei mielestäni löydy, mutta eipä löydy aikaisemmistakaan versioista koska tuo on viimeisin kaikkiin euroopan maihin meneviin autoihin asennettava levy.
- VoIvoMimmi
parempi myöhään kuin ei silloinkaan tässä suomenkielinen ohje
http://docplayer.fi/6103959-Road-and-traffic-information-system-rti-web-edition.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645