Volvon Navi

jepu

Olisiko jollain V 70 v.2002 5d RTI Navin suomenkielistä ohjekirjaa,volvolta ei tampereelta kumminkaan saa kun vasta v.05 eteenpäin,kopiokin kelpaisi.

8

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V70

Eikö 2005 kirja sitten kuitenkin kävisi ? Eikös järjestelmä ole pysynyt pääosin samana viime vuodet ?

• jepu

En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135

• V70
        jepu kirjoitti:

En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135

levyillä meinaan.

Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.

Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.

Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta.

• jepu
        V70 kirjoitti:

levyillä meinaan.

Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.

Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.

Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta.

Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).

• V70
        jepu kirjoitti:

Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).

Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.

Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a.

• makee
        V70 kirjoitti:

Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.

Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a.

Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?

• V70
        makee kirjoitti:

Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?

Ei mielestäni löydy, mutta eipä löydy aikaisemmistakaan versioista koska tuo on viimeisin kaikkiin euroopan maihin meneviin autoihin asennettava levy.

• VoIvoMimmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60