Kertoisiko joku, mikä on salaisten galleria-sivujen tarkoitus? Joutuuko sellaisen tekemään voidakseen rekisteröityä? Vai miksi ihmiset avaavat itselleen galleria-sivuja ja päättävät pitää ne salaisina?
Pitäisiköhän kehitellä itselleen salainen sivupersoona, rekisteröidä sille oma nimimerkki ja käydä aina välillä tarkistamassa ja säätelemässä persoonan salaisia ominaisuuksia, ettei itse unohtaisi millainen tyyppi tulikaan luoduksi.
Ei silti, mielenkiintoisia juttuja lukiessani minusta ei ole väliä haluaako ihminen kirjoittaa omissa vai jonkun keksimänsä sivupersoonan nimissä. Mukavaa, että meillä riittää keskustelunaiheita.
Jatketaan sovussa, niin rekatut kuin rekkaamattomat, aidot ja keksityt persoonallisuudet.
Haluaako joku kertoa, kuinka monta sivupersoonaa on itselleen kehitellyt tänne kirjoitellessaan?
Salaiset galleria-sivut ?
17
1508
Vastaukset
- Ajomies
Minusta kuva ei ole oleellinen keskustelujen kannalta. Tärkeä on sukupuoli ja ikä suurinpiirtein, harrastuneisuus skä mielilinkit.
Näistä ja keskustelupuheenvuorojen käytöstä saa jo melko hyvän kuvan nikistä. - Loistava.polku
Jokainen saa kylkiäisinä galleriasivut reikteröityessään (vaikka haluaisi pelkän sähköpostiosoitteen). Se on sitten jokaisen oma asia laittaako sivut näkyville vai ei.
En minä ainakaan laittaisi, jos esim. pelkän sähköpostin takia olisin rekisteröityneenä - toisaalta, tuntuu jotenkin "reilummalta" pitää sivut auki kun kerran tännekin kirjoittelee.
Enkä usko että täällä oikeasti sellaisia sivupersoonan kehittelijöitä on.... Sääli jos on, se oikea oma elämä taitaa silloin olla todella harmaata ja väritöntä. - Pirre*
otsikon lihavoituna...;))
- Metusalem
tartte olla sivupersoonaa. Voi vain pyyhkäistä kommentin vaikka millä sanalla tai lauseella.
Voe tokkiisa niitäpä on kertynnä kun täetä tukanjuureen. Kallerijoesta en tiijä kun en oo rekisteröetyny. - wumän-58
Luonut itselleni oman galleriasivuni. Kun tänne harvakseltaan jotain kirjoittelen, niin ei ole mitään tarvista luoda erillisiä sivupersoonia. Tämän yhdenkin kanssa on riittävästi tekemistä.
En halua olla vastaajana täysin nimetön, kuten viime aikoina järjestelmän toimesta alkoi tapahtua. Ja onhan se niin "hienoa" saada tuo otsake vahvemmaksi! On siinä iässä, että havaintokyky alkaa jo tuottaa vaikeuksia. - verhon raosta
...ei halua joka kerran kertoa olevansa kotona. :)
- junttiukko
Täällä on niin moni saanut haukkuja galleriasivuunsa perustuen,varsinkin ne joilla siellä on kuva,moni haluaa myös ainoastaan rekatun nikin jotta heitä ei voisi feikata muttei silti halua kertoa itsestään ja yksityiselämästään liikoja:)
- salakaataja
he, meikä vois sanoa, että kolmena galleriasivuna esiinnyn. Molemmat sukupuolet ja lisäksi vielä alipersoonia.
On se kiva kun voi itsekseen ketjua venyttää.-....--z-xlx.z-_ v< -D*
Vdv dV
>Dcv'<
v <
vd
Moniko uskoi? Ai, ihanko tosissaan ,)
Iteasiassa on ihan sama onko sitä ensimmäistä persoonaa edes olemassakaan.
Terv: Julia Karamenko- salakaataja
Joo, itseasiassa on ihan helppo luoda itselleen persoonia. Täysin laillisia, tosin moraalisesti vähän kyseenalaisia.
Ensin Word auki
- lisää kuva
- clipArt
etsi ( Search )
kirjoita nainen / mies / poika / tyttö. ( woman, man, girl , boy )
Löytyy täysin laillisia valokuvia useita satoja, joita voi käyttää galleria kuvanaan.
- ja se persoonakohtainen tekstihän on ihan kiinni omasta mielikuvituksesta. Vai kenenkä päästä se revitään?
Eihän niitä ylläpitokaan tiedä, mistä ne kuvat on kotoisin. Kuten ei profiilinkaan todenperäisyyttä.
Oho, kerroinkohan suurenkin salaisuuden? - miksi kaikki
salakaataja kirjoitti:
Joo, itseasiassa on ihan helppo luoda itselleen persoonia. Täysin laillisia, tosin moraalisesti vähän kyseenalaisia.
Ensin Word auki
- lisää kuva
- clipArt
etsi ( Search )
kirjoita nainen / mies / poika / tyttö. ( woman, man, girl , boy )
Löytyy täysin laillisia valokuvia useita satoja, joita voi käyttää galleria kuvanaan.
- ja se persoonakohtainen tekstihän on ihan kiinni omasta mielikuvituksesta. Vai kenenkä päästä se revitään?
Eihän niitä ylläpitokaan tiedä, mistä ne kuvat on kotoisin. Kuten ei profiilinkaan todenperäisyyttä.
Oho, kerroinkohan suurenkin salaisuuden?kuvalliset "naiset" täällä ovat niin kauniita;D
- Exodus
miksi kaikki kirjoitti:
kuvalliset "naiset" täällä ovat niin kauniita;D
ja jos kuva sattuu olemaan oma, niin se on kuvankäsittelyllä muutettu sellaiseksi, miltä halutaan näyttää,(täysin tunnistamaton lopputulos) ...;))))))
Exodus kirjoitti:
ja jos kuva sattuu olemaan oma, niin se on kuvankäsittelyllä muutettu sellaiseksi, miltä halutaan näyttää,(täysin tunnistamaton lopputulos) ...;))))))
tunnistettava kuvas on?
- M.orfeus
En tiedä onko ja minkälaisia sivupersoonia, ehkä ei montakaan. Itse en ole rekisteröitynyt kun olen vielä niin uusi täällä. Pitää katsoa vielä, ehkä kohta? En tiedä miksi on salaisia rek. sivuja? olen samaa kysellyt itseltäni.
- kertoa itsestään
eivätkä etsi seuraa netissä vaikka haluavatkin kirjoittaa samalla nikillä
joskus puskasta vaa; sitä se palsta imago, -tai profiloituminen aiheuttaa...:)
- cordeli@
Olen rekisteröitynyt, mutta kirjoittelen eri palstoille miten mieleen juolahtaa. Yritän pitää nimimerkeissäni tiettyä johdonmukaisuutta, että edes itse tiedän mitä olen sanonut..Minusta toisten nimimerkit ovat myös hauskaa seurattavaa sinänsä. Miettii mitähän tuonkin nimen takana on ,mistä se on otettu ja mitkä voisivat olla yksi ja sama henkilö. Täytyy perehtyä tyyliin.Alkuun ajattelin että nämä eri persoonat ovat jotenkin outoa. Nyt ne ovat minusta vain käteviä ja hauskoja..muuttuuhan ihminen ajanoloon muutenkin ja meissä on monia puolia.
- Anonymius
Kaksi minua on rekattuja, sivut ovat julkisia, molemmissa esiinnyn itsenäni ja molemmissa sähköposteissa on kirjeystäviä.
Tämä on anonyymi, mutta olen yhtä myös tämän nikin kanssa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999