... meillä alkamassa. Ihanaa, muuttaminen on kivaa! Vähän niinkuin pikkuinen uudestisyntymä, pöytien putsaaminen ja vanhan roskiin heittäminen.
Kevätmuutto....
12
633
Vastaukset
- menossa,
mielenkiintoista todella, pitäisköhän laittaa johonkin aluelehteen. Mielenkiintoista tosiaan. Mulla on teepussit hautumassa kupissa, mutta uutiskynnystä se ei ylitä. Muuten onko kaikki ruuvit paikoillaan?
- Loistava.polku
...tää mikään uutispalsta olekaan? Tuolla kriteerillä kai palstan tekstit saisi poistaa totaalisesti. Onnea vaan teepusseillesi.
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
- Ihmettelen vain
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
Ihmettelen vain kirjoitti:
miksi noita pilkkuja ,,,,,,ihan sama tyyli kuin animattN:llä,,,,eikö pisteet olisi luonnollisempia.... noin niinkuin?
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
- Ihmettelen vain
miksi profiilissasi puhut jostain miehestä,olet kai nainen?
- Loistava.polku
Enhän MINÄ puhu vaan Jim Harrison, jonka tekstiä siteeraan. Tärkeintä siinä on mielestäni ajatus ja tarina - ei se onko kyse miehestä, naisesta vai kumkvatista.
- kika
...uusille maisemille ja muuttoon! On se aina oma hetkensä ja kokemuksensa, mutta kaippa riittää taas joiksikin vuosiksi vaiko?
- entisen miehen roskiin
Ei se muuta tehnyt kuin piereksi sohvalla ja joi kaljaa.
- Animus
Muutto on mulle se pahin kirosana!
Heitän vanhaa roskiin ihan säännöllisesti ja pöytää putsaan sillon kun ei enää mahdu aamukahvia juomaan ;)) Mutta koko tavaramäärän, lasten, eläinten, rojun pakkaaminen laatikkoon ja siirtäminen paikasta a paikkaan b on niin järkyttävä urakka etten suostu siihen enää ikinä. On itse asiassa hauskaa puuhaa,edessä ihka uusi
koti ja uuden alku ;)sen vaan totesin itse edellisessä muutossa että miten ihminen voi vähässä ajassa kerätä uskomattoman määrän tavaraa
ja miten paljon säästää kaikkea turhaa ;))siinä voi tehdä tarpeelisen kodin putsauksen samalla ;)kans pikkuhiljaa muutto edessä! :) Kiva ku lähtiessä heiluttaa kaikille pallinaamoille ku pääsee eroon...
Ollaan asuttu tässä kerrostalolähiössä kahdeksan vuotta, joten maisemanvaihto tekee gutaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124