Olikohan tänään kiiras torstai vai muistanko väärin?
Laitoin tässä ketjun auki, kun ei näkynyt vielä olevan.
Enpä toivottele tyttärille vielä munakasta pääsiäistä, mutta raitista alkavaa pääsiäistä kaikille t. Mettäläinen
13.04. torstai
33
1517
Vastaukset
tulin sanomaan, että jos jollakin on hyviä juttuja, niin voisi tulla kertoilee, no eipä väliä antaa tulla vaan laidasta laitaan;)))
- luppe
Tulin vaan toivottamaan tänne Tipattomaankin tuolta KK:sta hyvät pääsiäiset.
Niin että: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!! - toivottaa
tipattomille munarikasta, sisäisesti ja säiden puolesta ulkoisesti kuivaa Pääsiäistä.
Toivottavasti KK:ssa mahdollisimman moni pysyy tipattomana sielläkin esimerkkiäni noudattaen. Valittaen totean olevani ikuinen pessimisti. - ma-sa
Raitista ja tipatonta torstaita vaan kaikille.
Toivotan hyvää ja raitista pääsiäistä kaikille.Minulla kuluu taas tämäkin juhlapyhä työn merkeissä.Vapaat sattui kohdalleen, eli lauantai ainoastaan pääsiäisenä työtä. Eipä tässä vuorotyöläisellä niin nuukaa ole milloin on töissä, kun on tottunut juhlapyhiäkin töissä olemaan ja saahan niistä kohtuulliset korvauksetkin.
- ma-sa
Mettäläinen kirjoitti:
Vapaat sattui kohdalleen, eli lauantai ainoastaan pääsiäisenä työtä. Eipä tässä vuorotyöläisellä niin nuukaa ole milloin on töissä, kun on tottunut juhlapyhiäkin töissä olemaan ja saahan niistä kohtuulliset korvauksetkin.
Jou,minä en muutenkaan tykkää näistä pyhistä ja kaikesta tohinasta minkä se saa aikaan.Poikkeava yksilö siinäkin asiassa.Korvaukset kyllä otan mielelläni vastaan............
- papio
Se on Kiirastorstai - ja minun osaltani raitis sellainen.
itseäni kiirastorstaista ja en uskaltanut laittaa otsikkoon, mutta näinhän se taitaa olla, kuten totesit.
Hyvää päivänjatkoa, nyt täytyy lähteä askareisiin.
On se, tuota kiirastorstai nimikettä en tiiä mistä se on tullut eikä se tälle palstalle kuulukkaan mutta se, että olen tänään tipatonna..se kuuluu ( ainaki mulle ) Huomenta kaikille!
- Cettuz!
ja munia, sekä raittiutta siinä pääsiäinen.
- Ryyppymies
raitis päivä meikäläiselläkin tänään.
monta pyhäpäivää, saa eläkeläinenkin lepäillä. Hyvää Kiirastorstaita, vaan kaikille.
Raittiina aion tääkin päivän viettää! Se on silviisii että taas yksi päivä, raittiiden päivien jatkoksi! Silleehän 24-tunnin ohjelma mua opettaa, et en voi elää kuin tätähetkeä, ja tässä. Huominen tuo omat ilonsa ja surunsa.Viikon työt on tehty, valmistaudun lähtee mökille. Ei ole tullut käytyä kun lokakuussa, saa nähdä kuinka paljo siellä on lunta, arvelisin että lähempänä metriä.
Palailen tuossa maanantaina, siellä ei ainakaan tarvi netissä roikkua.
Raitista pääsiäistä kaikille !
ps. muna tai tipu rikasta pääsiäistä.- paranoidi
Näin kiirastorstain huomasin, että taitaa olla pitkä kun viimeeksi olen ollut selvänä. Hauskaa pääsiäistä.
Minne muuten eilinen ja toissapäiväinen ketju on kadonnut ? - Systerillä
on ollut tänään, kakkuja leivottu (porkkanakakku ja englantilainen hedelmäkakku), pian tulevat tyttäret pääsiäisenviettoon. Siivotakin voisi, mutta en jaksa. Menen vaakatasoon ja mietiskelen;)! Ihan totta. Olen löytänyt oman mietintäjuttuni, se rauhoittaa, on lepoa sielulle.
- aahoohoo
jotta HPK voittais sen roistoporukan.
Ensimmäisen erän katon ihan silleen silmitellen mut jos tilanne niin vaatii niin meinaan poksautella poppareita pari pussii.
Sing-singistäköhän se hifki on sen valmentaja pestannu?
Juomaan en rupee vaikka HPK häviiski mut varmasti mun kuulaa puristaa pahan kerran. Pitäs päästä huutamaan ja punomaan nyrkkii sinne katsomoon joskus. - aahoohoo
Nyt v.....aa ku oravaa lehtimetsässä. Oonko mä ollu koomassa kaks päivää ku eilisen ja toissapäivän ketjuu ei näy missään?
Mä lähen helevettiin koko kööristä.- pörri1
noita turhaan kahta ketjua pitää(tipattomia ja KK-ta.)
Hauskaa pääsiäistä kaikille!t pörri1 - liikkeellä pääsiäisenä
pörri1 kirjoitti:
Hauskaa pääsiäistä kaikille!t pörri1Miten niin ei voi kahta ketjua pitää? Kaipa sitä voi olla vaikka kymmenen ketjua, kuka ja mikä kellekin sattuu sopimaan.
Saman asian mutta en ole niitä poistanut...sattuisko kukaan muistamaan kuka on aloittanut ne ketjut, se ois tärkeätä muistaa!!sillä kyseessä voi olla jopa tunnareitten ja salasanan hakkerointi.
liikkeellä pääsiäisenä kirjoitti:
Miten niin ei voi kahta ketjua pitää? Kaipa sitä voi olla vaikka kymmenen ketjua, kuka ja mikä kellekin sattuu sopimaan.
Siltä näyttää, että kaksi ketjua on kadoksissa ja ihmetystä herättää poistot, kun lain vartijakin on niissä keskusteluissa mukana, ehkäpä jokin selitys löytyy, vaikka en itse niiden perään haikaile suuremmiten. Tietenkin jos aiheettomia poistoja alkaa tulemaan, niin helppohan tästä harrastuksesta on luopua ja ehkäpä joillakin mielenterveys kohenee samalla, kun en ole täällä joutavia kirjoittelemassa.
Älä nyt aahoohoo vielä sinne helvettiin matkusta, katsotaan ensin häviääkö tämäkin ketju. Kerro sitten kun lähdet, millä kyydillä menet, niin yritän ängetä mukaan samaan kyytiin, jos sopii.
Hyvää illanjatkoa kaikille yhteisesti, myös sille nim,merkittömälle, kekkulissa söpertäjälle.raitis kirjoitti:
Saman asian mutta en ole niitä poistanut...sattuisko kukaan muistamaan kuka on aloittanut ne ketjut, se ois tärkeätä muistaa!!sillä kyseessä voi olla jopa tunnareitten ja salasanan hakkerointi.
masa teki aloituksen toissapäivänä ja eilen Åpoy
Mettäläinen kirjoitti:
masa teki aloituksen toissapäivänä ja eilen Åpoy
Se taisi olla, no eiköhän ma-sa ja åpoy itse ilmoita.
- olla tosissasi
raitis kirjoitti:
Anteeksi mitä?
"tunnareitten ja salasanan hakkerointi"
Kukahan ulkopuolinen näistä löpinöistä olis noin paljon kiinnostunut, hih hih hii...
Taitaa olla paranoideja enemmänkin palstalla. - åpoi
raitis kirjoitti:
poistetuista ketjuista ENKÄ OLE sitä itse poistanut
- mussukka1
Tekninen häiriö (en usko) tai jollain on paha olla ja pienet ilmoitukset ylläpidolle, eiköhän me kestetä sekin.
- mussukka1
pörri1 kirjoitti:
Hauskaa pääsiäistä kaikille!t pörri1Minä en vain osaa oikein kirjoitella ketjuun Kaljaa Kohtuudella. Miten sinne kirjoitetaan?
Näyttää kuitenkin, että kaikilla on pyrkimys raittiuteen ja aivan alkutaipaleella ovat eli olisikohan nimi väärin.
Ihan hyvä, että aloittelijoillekin on oma ketju, nimittäin silloin sitä kannustusta kaivataan, me käymme kertomassa vain kuulumisia ja luulen, että ongelmien ilmaantuessa tehtäisiin oma aloitus.
Sinullekin oikein mukavaa pääsiäistä. - paranoidi
pörri1 kirjoitti:
Hauskaa pääsiäistä kaikille!t pörri1Pörri1. Erinomaista pääsiäistä sinullekkin ja paaperoille kanssa jos ne näet :)
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
Pörri1. Erinomaista pääsiäistä sinullekkin ja paaperoille kanssa jos ne näet :)
Kyllä varmaankin paaperot tulevat jonain päivänä pääsiäisen aikaan piipahtamaan.Munia väritellään:)Mitäs sinä aiot puuhastella?t pörri1
olla tosissasi kirjoitti:
Anteeksi mitä?
"tunnareitten ja salasanan hakkerointi"
Kukahan ulkopuolinen näistä löpinöistä olis noin paljon kiinnostunut, hih hih hii...
Taitaa olla paranoideja enemmänkin palstalla.Vaihdoin kuitenkin itselleni salasanan, sillä jos mun salasana murretaan niin saa sillä ainakin niin paljon kiusaa aikaiseksi että huomenna kun joku tulee palstalle niin palsta saattaa olla esim. Elokuun 12 vuonna 2004, en ole vainoharhainen, painotan vaan sitä että minun tunnuksillani voi poistaa minkä tahansa ketjun ja kuinka paljon vaan...sitäpaitsi järkkäsin yhdelle kirjoittajalle sulun päälle ainakin toistaiseksi..noniin se siitä, raitista Torstai illan jatkoa..kaikille.
- mussukka1
Nyt on kai tarvittavat tavarat pakattuna ja aamupäivällä sitten reissuun. Pakko jo toivottaa kaikille ensinnäkin mukavaa pääsiästä ja sitten vielä raitista loppukuuta.
- pörri1
toivotukset sinulle.Jos nyt oikein ole ymmärtänyt,niin kyseessä ei ole huvimatka.toivotaan että kaikki menee hyvin.t pörri1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286