Onko kukaan kokeillut tätä

juuuu

Onko kukaan kokeillut alkoholia? Tällä kertaa EN tarkoita baariin menoa tai muuten tavanomaisia paikkoja, joissa alkoholia juodaan. Vaan tarkoitan esimerkiksi koulussa/töissä/keskellä päivää salaa nautittua alkoholia "lääkkeenä". Siis ei kännejä, ihan vain 1-2 kaljaa/siideriä. Ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla? Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa. Outoahan se muiden mielestä olisi, jos tietäisivät että istun vessanpöntöllä hiljaa siideripullo kädessä. Mitä mieltä? Kokemuksia?

8

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varo vaan...

voit saada ihmetteleviä ja kummaksuvia katseita:D

• juuuu

Sitä olen tässä pelännytkin. Mutta voiko yhdestä siideristä haista hengitys, kun vielä ottaa purkkaa päälle?

• nanni

psykiatrilta voit saada ihan oikeaa lääkettä ujouteen eli sosiaaliseen pelkoon. Mäkin oon syönyt masislääkettä pari vuotta, ja auttaa se jonkin verran eli oon rohkeempi. Alkoholi on oikeastaa hermomyrkkyä, joten ei kanstsis käyttää lääkkeenä. Sivuvaikutuksia tulee oikeasta lääkkeestä mielestäni vähemmän. Esitelmien pitoon voit pyytää esim. beetasalpaajia.

• ennen pitkää

tulee täys juopoksi, tosin eihän siinä mitään väärää ole :D juoppona on kiva olla, liity seuraamme iloiseen ja kusenhajuiseen

• juuuu

Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._

• alkoholismiin
        juuuu kirjoitti:

Sanoin, että _Kun ei tavaksi kuitenkaan ota, eikä todellakaan liikaa._

ei niinkään se jos ilokseen juhlissa käyttää... Joten ei kannata. Sitä paitsi alkoholi voi lisätä pidemmän päälle sosiaalisia pelkoja.

• tapa..

Vaikka päättäisit, ettet ota liikaa. Jäät huomaamatta kiinni tunteeseen, jonka alkoholi aiheuttaa. Ei hyvä, keksi joku muu keino? Tässä muutama:

Käy lääkärissä ja pyydä oikeanlaisia lääkkeitä. Kärsit ilmeisesti sosiaalisesta jännittämisestä, kuten niin monet suomalaiset.

Reseptitön vaihtoehto voisi olla AntiStress, jota saa luontaistuotekaupoista. Sillä on rauhoittava/rentouttava vaikutus ja kuulemma toimii.

Tsemppiä.

• minä ainakin haistan selvästi aina jos joku on jotain juonut. ei kiva. ihmisillä on keskimääräisesti aika hyvä hajuaisti, ja vaikka söisitkin pourkan niin se ei ikuisesti hajusta hengitystäkään. osa uloshengitysilmasta tulee vatsasta josta se haju tulee taas uudestaaan, ja uudestaan... tiesitkö, että ihminen voi haistaa yhden pisaran hajuvettä keskikokoisessa asunnossa? mietippä sitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223