Heips! mitä mieltä olette millainen suhde jousimiehen ja oinaan välille voi syntyä, kun molemmat ovat naisia.
Jousimies (N) ja oinas (N)
18
1405
Vastaukset
- naissuhteesta
Suhteesta oinasmieheen on ja toimii. Oinas on toimelias jalat maassa tyyppi, pudottaa jouskarin maanpinnalle.
Ystävänä on monta oinas-naista. Puhutaan aika suoraan ja syvällisiä. Hyvin menee, vaikka joskus tulisestikin.
En ole kokenut, että oinaat pyrkisivät liikaa rajoittamaan vapaudenkaipuista jousimiestä. Se saattaisi olla suhteen kompastuskivi?- oinas-apina
Olen tuntenut jousimies-naisen 25 vuotta. Vaikkakin hän nyt asuu ulkomailla, on ystävyytemme pitänyt. Kun haluan rehellisen vastauksen, niin että jopa kipeetä tekee, niin sen saan häneltä. Äitinikin on jouskari. Välillä ollaan tukkanuottasilla mutta side on niin sitkeä ettei se katkea koska siinä tappelussa ei löydy voittajaa. Ovet saattaa paukkua mutta yhtehen tullaan. Lyckatill!
- Eve-johanna
oinas-apina kirjoitti:
Olen tuntenut jousimies-naisen 25 vuotta. Vaikkakin hän nyt asuu ulkomailla, on ystävyytemme pitänyt. Kun haluan rehellisen vastauksen, niin että jopa kipeetä tekee, niin sen saan häneltä. Äitinikin on jouskari. Välillä ollaan tukkanuottasilla mutta side on niin sitkeä ettei se katkea koska siinä tappelussa ei löydy voittajaa. Ovet saattaa paukkua mutta yhtehen tullaan. Lyckatill!
kiitos (: Olen itsekkin huomannut kun "riitellemme" tai väittelemme oinas on siinä asiassa hyvinkin jääräpäinen, mutta silti olemme yhteen tulleet
- TheDragonLord
Eve-johanna kirjoitti:
kiitos (: Olen itsekkin huomannut kun "riitellemme" tai väittelemme oinas on siinä asiassa hyvinkin jääräpäinen, mutta silti olemme yhteen tulleet
tietysti jousimiehestä, mutta kaikki jousimiehet eivät todellakaan anna periksi... Oli siten oinas tai seinä vastassa:))
- jousimiehille
TheDragonLord kirjoitti:
tietysti jousimiehestä, mutta kaikki jousimiehet eivät todellakaan anna periksi... Oli siten oinas tai seinä vastassa:))
ja muillekin..
Kokokokonkokoomisessakokokokkokoottiin - TheDragonLord
jousimiehille kirjoitti:
ja muillekin..
Kokokokonkokoomisessakokokokkokoottiinjust:))
- pala pala..
TheDragonLord kirjoitti:
just:))
ROOOOIHUUUUUUUUUA !
Pääsiäisnoidat saa huutia tänä yönä. - TheDragonLord
pala pala.. kirjoitti:
ROOOOIHUUUUUUUUUA !
Pääsiäisnoidat saa huutia tänä yönä.näppejä tulessa, saatat itse palaa:))
- polta...
TheDragonLord kirjoitti:
näppejä tulessa, saatat itse palaa:))
sinne joutaa vain noidat, pahat, ilkeät noidat.
- TheDragonLord
polta... kirjoitti:
sinne joutaa vain noidat, pahat, ilkeät noidat.
noitia sen enempää mitä on pahoja ihmisiäkään, joten saat polttaa minut jos uskallat... Kaikki noidat ovat minun siivenalla, oletko sinäkin?
- on..
TheDragonLord kirjoitti:
noitia sen enempää mitä on pahoja ihmisiäkään, joten saat polttaa minut jos uskallat... Kaikki noidat ovat minun siivenalla, oletko sinäkin?
enkä ole siipesi alla, jos noitiin haluat lukeutua.
Enkä kenenkään ihmisen.
Yksin Jumalaan turvaudun.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!! - Valtias
on.. kirjoitti:
enkä ole siipesi alla, jos noitiin haluat lukeutua.
Enkä kenenkään ihmisen.
Yksin Jumalaan turvaudun.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!haluat lukeutua et usko jumalaan! Varsinkin jos olet paha noita.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! - heilutat..
TheDragonLord kirjoitti:
....
- TheDragonLord
heilutat.. kirjoitti:
....
Se mikään puikko ole, se on häntä, sillä saatan vispata lenetelette mukkelis makkelis:))
- sinä suinkaan
TheDragonLord kirjoitti:
Se mikään puikko ole, se on häntä, sillä saatan vispata lenetelette mukkelis makkelis:))
heilauttele...
muchelis, machelis.
Minä tajusin jo korttitempun!!! - TheDragonLord
sinä suinkaan kirjoitti:
heilauttele...
muchelis, machelis.
Minä tajusin jo korttitempun!!!on silmää, eheen minä turhia heiluttele en:))
- tovin..
TheDragonLord kirjoitti:
on silmää, eheen minä turhia heiluttele en:))
mutta sitten se AUKESI!
Temppu.
Räntämyrskyä! - maeku..
tovin.. kirjoitti:
mutta sitten se AUKESI!
Temppu.
Räntämyrskyä!se oli...het älähti ja kolahti:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820