Hei!
Sellasta kyselisin, että olisiko mahdollista saada menopaluu lippu nykkii alle 600 eurolla ajalle 25.7-3.8 (suurinpiirtein)? Mikä olisi halvin lentoyhtiö?
Lentoliput New Yorkiin
11
1589
Vastaukset
- Shiman
Tiedän kokemuksesta että voi osoittautua hankalaksi. Vaikka Finnair mainostaa nyt lentoja hintaan 299,- niin heinäkuu ja elokuu ovat sellaisia piikkejä että vain valppaudella voit lennot löytää alle kuudella sadalla. Tällä hetkellä noilla päivillä halvin lento tuli kilroytravels.fi: kautta 617,00 euroa(jos olet alle 26 vuotta tai alle 33-vuotias opiskelija niin sitten hinta olisi halvempi mutta lentoja ei enää näyttänyt löytyvän)
- matkailia
Käyppä aina tuolla hulluilla päivillä jos mahiksia, sieltä saa edullisia lentoja, itse löysin 350€ menopaluu.(finnair suora).
- Hullu
matkailia kirjoitti:
Käyppä aina tuolla hulluilla päivillä jos mahiksia, sieltä saa edullisia lentoja, itse löysin 350€ menopaluu.(finnair suora).
Eipä ollut ilmoituksessa moista Mannilla
- matkailia
Hullu kirjoitti:
Eipä ollut ilmoituksessa moista Mannilla
Tänä vuonna, tultiin pari viikkoa sitten pois.
- ei ollut
matkailia kirjoitti:
Tampereen Stockalla ei myyty ikävä kyllä nykiin lentoja,kaikkea muuta kyllä mutta ei niitä
Näyttäisi matkatoimisto Arean sivuilla olevan 590€ halvimmat Nykin lennot kyseisinä päivinä. Kylläkään ei ole suora lento, vaan Tukholman kautta.
- Heinäkuussa
Netistä löysin kyllä vielä halvempia lippuja kun 600, mutta silloin lentoaika venähtää jopa uskomattomaan 17 tuntiin vaihtojen kanssa,Kävin lastminute.comissa.ebookersissa.www.toolo.fi,mrtravel.net jne.Googlesta löytyy myös lisää.Halvin taisi olla 470 verot.Ite valitsin kyllä Finnairin suoran lennon ja hotellin jotka maksoivat 1590 per nakki hotellin kanssa.(14 vrk)Olisin kironnut piheyttäni aivan taatusti istuessani kolmattatoista tuntia .
- matkailia
Ebookers ja matkapörssi on edullisimmat myymälät, jos ei löydy paikoista kuten stockmann.
matkailia kirjoitti:
Ebookers ja matkapörssi on edullisimmat myymälät, jos ei löydy paikoista kuten stockmann.
Olen tässä viimeisen kuukauden ajan lähes päivittäin tarkastanut lentohinnat Jenkkeihin (Nykiin, Losiin ja San Diegoon) eri saiteilta ja halvimmat löytyy kyllä matkatoimisto Arean kautta. Yllätti itsenikin, koska olen aina ennen käyttänyt Ebookersia tai Matkapörssiä.
- sellainen
sivusto kuin http://www.ltu.com/world/
sieltä jos jostain löytyy halvat hinnat! guaranteed - Jarkko
Itse olen lähdössä kesäkuun puolessavälissä. Vielä pari viikkoa sitten halvimmat oli Lontoon kautta 525€. Nyt Finnair myy 280, suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408