Pääsisäismunia. :)

Tyttö 14.v

Tänä aamuna oli "pääsisäispupu" (meidän isä xD) käynyt piilottamassa viikolla pikkuveljelleni (pian 5.v) ja itselleni ostamani suklaamunat, ja tänä aamuna niitä sitten veljen kanssa yhdessä etsittiin. Oli niin tohkeissaan, että meinasi hypätä kattoon. Naureskelin siinä sitten kun se hirmu innoissaan etsi munia, välillä lannistui, kun juuri ne minun munani löytyivät ekana, mutta sitten kun rupesi omia löytymään, niin innostui niin kovasti että nytten piilottelee niitä koko ajan uudestaan minun etsittäväkseni ja pyytää minua tekemään samoin. Suloinen.

5

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maami

tuollaiset ihanat pikkuiset, sinäkin.

Aurinkoista pääsiäistä !

• Munia. :P

Samoin meillä tehty siitä saakkaa kun ollaan oltu siskoni kanssa pieniä. Nyt sisko ei enää asu kotona, eikä munia olla piilotettu muutamaan vuoteen. Mutta tänä vuonna pyysin kumminkin äitiä piilottamaan minulle suklaamunia. Mukavaa aamuetsiskelyä, vaikka olenkin jo 15. :D

• maami

kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.

Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.

• mä munija
        maami kirjoitti:

kiva, että voitte vielä olla pieniä itsekin. Oikeastaan kun viisitoistavuotias ei kovin iso vielä olekaan. Toivoisinkin, että lapset saisivat olla lapsia pidempään, kyllä tätä aikuisuutta piisaa, vaikka ei heti toisella kymmenellä siihen ryhtyisikään.

Ei elämä mihinkään karkaa, vaikka hassuttelisikin joskus.

mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään

• tyttö 14,v
        mä munija kirjoitti:

mä olen aina laittanut lapsille sänkyyn jonnekkin pääsiäismunan ja innolla herätään ettimään

Kiitos vain ja hyvää pääsiäistä teillekin vaikka näin vähän myöhässä tuleekin. xD

Olen samaa mieltä, että kun lapsuus kuitenkin on sitä elämän parasta aikaa niin sitä ei pitäisi tuhlata aikuisen leikkimiseen. Sitten aikuisena kaipaa lapsuutta, eikä sitä saa takaisin. Meidän luokallakin on niitä "pikkuaikuisia" ihan liikaa.. =/ Minä ainakin tunnen itseni ihan lapseksi vielä. xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe