Minulla on profeetta!

kristitty

Minullakin on profeetta, vaikka en ole muslimi!

Olen itse valinnut itselleni profeetaksi edesmenneen parantaja-evankelistan Kathryn Kuhlmanin (1907-1976)

Jos kerran muslimeilla on profeetta, niin miksi minulla ei saisi olla?

En pyri korottamaan ihmistä Jumalan kustannuksella, vaan pyrin seuraamaan Kathrynin viitoittamaa tietä ja oppimaan häneltä hengellisiä asioita ja hänen suhtautumistapaansa asioihin.

Sanoihan Paavalikin että olkaa minun seuraajiani niinkuin minäkin olen Kristuksen seuraaja.

Kathryn Kuhlman julisti aina uudestisyntymistä, sitä pitäisi kaikkien uskovien julistaa uskosta osattomille!

Katsopa muuten huviksesi Kathryn Kuhlmanin sivuilta (kirjoita googleen "Kathryn Kuhlman" ja valitse ensimmäinen osoite) Kathryn Kuhlman-foundation, valokuvia Kathrynistä (photos). Löydätkö yhtäkään kuvaa jossa Kathryn ei hymyilisi? Kuvia on paljon ja aina hän hymyilee niissä!

Kathryn opetti aina ihmisiä katsomaan Jeesukseen!

16

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profeetta omalla maallaan

Simson työryhmineen julkaisi vuonna 1977 raportin usean tunnetun amerikkalaisen parantajaevankelistan (kuuluisin lienee Kathryn Kuhlman) toiminnasta: *350 parantuneeksi ilmoitetusta henkilöstä oli parantunut 5, ja näillä parantuneilla oli ollut vaivoinaan erilaisia hermostollisia häiriöitä.*

Tiesitkö muuten että kun Kuhlman kuoli ja hänen omaisuuttaan käytiin läpi, niin hänen miljoonien markkojen omaisuudestaan oli jo erilaisia koruja noin miljoonan markan arvosta?
      Että onneksi ei ollut maallisen mammonan perään tämä "parantaja"...

• Herrallepyhitetty

olen Kuhlmannista sitä mieltä, että hän oli vilpitön Jumalan palvelija. Kaikenlaista valhepuhetta liikkuu. Mutta haluan tarkistaa lähteesi. Voitko laittaa linkin, jos mahdollisesti löytyy netistä. kiitos.

• jotain tietoa
        Herrallepyhitetty kirjoitti:

olen Kuhlmannista sitä mieltä, että hän oli vilpitön Jumalan palvelija. Kaikenlaista valhepuhetta liikkuu. Mutta haluan tarkistaa lähteesi. Voitko laittaa linkin, jos mahdollisesti löytyy netistä. kiitos.

Voi tietysti olla, että kuhlman itse uskoi ihan vilpittömästi omiin kykyihinsä (eikä siis ehkä ollut huijari siinä mielessä), mutta tutkimusten valossa näyttää myös siltä, ettei niitä paljon mainostettuja parantumisia oikein tahdo löytyä.

Lisäksi Kuhlman oli varsin varakas ja keräsi huomattavan omaisuuden, mikä on myös helposti todettavissa monestakin eri lähteestä. Oliko tämä nyt sitten jotenkin väärin ja moraalitonta jääköön jokaisen itsensä arvioitavaksi.(ameriikoissa kun on rahan tekemista aina pidetty varsin suuressa arvossa ja suorastaan kansalaisvelvollisuutena...).

Noista kahdesta löytyy jotain tutkimustietoa Kuhlmanin parannuksista ja tutkijat ovat itsekin kristittyjä, joten ei ainakaan pitäisi olla mitään puolueellista "ateistipropagandaa"...

http://www.saunalahti.fi/~msiivola/krit/ihmeiden_aika_on_ohi.html

http://www.deceptioninthechurch.com/kuhlman.htm

Tuosta löytyy tarkaan listattuna Kuhlmanin omaisuutta ja varallisuutta, esim. jewelry 94000 dollarin arvosta (ja lukuja katsoessa kannattaa muistaa että tuolloin dollarin kurssi vaihteli jossain 5-6 markan tietämillä - ei siis ihan miljoonan arvosta koruja/jalokiviä kuten tuolla edellä väitettiin, mutta puolen miljoonan markan arvosta kuitenkin...)

http://www.blessedquietness.com/journal/housechu/kuhlman.htm

• teitä...

silmäänkustavia piisaa. Muutenhan tämän maailman Kuhlmanit voisivat keksiä jotain vielä pahempaa, kuin rahankeruu tolloilta.

• nimimerkki

muistelen lukeneeni jostain vanhan sanonnan että on moraalisesti väärin antaa typerysten pitää rahansa. (no en itse kannata tuota, mutta ilmeisesti aika monet "parantajat" ovat myöskin sen lukeneet...)

Paras viime aikojen esimerkki oli se "kuolleista herännyt" afrikkalainen mies, joka on kiertänyt ympäri maailmaa kertomassa tarinaansa ja siinä ohessa myynyt tuhansittain kirjojaan ja videoitaan sekä rahastanut uskovaisia typeryksiä, jotka täysin kritiikittömästi nielevät mitä tahansa!
        Taisipa tää huijarikaveri käydä ihan täällä Suomessa asti keräämässä valuutat pois noilta herkkäuskoisilta. Kas siinä ovela tapa köyhälle afrikkalaiselle nostaa nopeasti elintasonsa monikymmenkertaiseksi ja päästä ilmaisille huvimatkoille ympäri maailman...

Huvittavana yksityiskohtana kerrottakoon, että kun tapausta tutkittiin se todettiin selvästi huijaukseksi ja lisäksi samat tyypit olivat jo parisen vuotta aiemmin jääneet kiinni täsmälleen samanlaisesta huijauksesta - mutta EDELLEEN jotkut uskovaiset aivan vakavissaan väittävät että on se ihan tosi juttu! (vaikka kaveri on siis jo noussut kuolleista kaksi eri kertaa?)

Mutta sokea usko on sokeaa, eikä sellaisille ihmisille kannata tosiasioita kertoa, kun heitä eivät tosiasiat kiinnosta...

• Itseäsi

Silmään. Ja siksi et näekään totuutta.

Sinun mielestäsi siis on väärin pitää parempaa huolta kurjemmista lähimmäisistä, ja hymyillä ja rakastaa heitä, sekä kantaa heikkojen kuormia.

• Että se oli
        nimimerkki kirjoitti:

muistelen lukeneeni jostain vanhan sanonnan että on moraalisesti väärin antaa typerysten pitää rahansa. (no en itse kannata tuota, mutta ilmeisesti aika monet "parantajat" ovat myöskin sen lukeneet...)

Paras viime aikojen esimerkki oli se "kuolleista herännyt" afrikkalainen mies, joka on kiertänyt ympäri maailmaa kertomassa tarinaansa ja siinä ohessa myynyt tuhansittain kirjojaan ja videoitaan sekä rahastanut uskovaisia typeryksiä, jotka täysin kritiikittömästi nielevät mitä tahansa!
        Taisipa tää huijarikaveri käydä ihan täällä Suomessa asti keräämässä valuutat pois noilta herkkäuskoisilta. Kas siinä ovela tapa köyhälle afrikkalaiselle nostaa nopeasti elintasonsa monikymmenkertaiseksi ja päästä ilmaisille huvimatkoille ympäri maailman...

Huvittavana yksityiskohtana kerrottakoon, että kun tapausta tutkittiin se todettiin selvästi huijaukseksi ja lisäksi samat tyypit olivat jo parisen vuotta aiemmin jääneet kiinni täsmälleen samanlaisesta huijauksesta - mutta EDELLEEN jotkut uskovaiset aivan vakavissaan väittävät että on se ihan tosi juttu! (vaikka kaveri on siis jo noussut kuolleista kaksi eri kertaa?)

Mutta sokea usko on sokeaa, eikä sellaisille ihmisille kannata tosiasioita kertoa, kun heitä eivät tosiasiat kiinnosta...

Huijausta? Jos et pysty niitä näyttämään, sinä itse olet höynäytetty. Mutta tiedä se, että jos et pysty niitä todisteita esittämään, sinä olet huhuihin ja mustamaalaukseen uskova hölmö!

• uskoa pitää
        Että se oli kirjoitti:

Huijausta? Jos et pysty niitä näyttämään, sinä itse olet höynäytetty. Mutta tiedä se, että jos et pysty niitä todisteita esittämään, sinä olet huhuihin ja mustamaalaukseen uskova hölmö!

ihan mihin vain, mutta sokeaa uskoa kritisoivan tulee todistaa väitteensä? Hah. Mene ja tilaa lisää humpuukia jenkeistä.

• etsivä löytää
        Että se oli kirjoitti:

Todisteita siitä nigerialaisesta "kuolleista heränneestä" voit lukea vaikkapa tuolta. Palsta on kristittyjen uskovaisten ylläpitämä, joten ei taatusti sisällä mitään ateistista propagandaa:

http://www.deceptioninthechurch.com/ekechart.html
        http://www.deceptioninthechurch.com/bonnke2.html
        http://www.letusreason.org/Popteac13.htm

• näkökulma
        nimimerkki kirjoitti:

Tohon voisi vielä lisätä sellaisen näkökulman, että tuollainen kuolleista herääminen on niin valtaisan iso uutinen, että olisi nyt luullut kaikkien uutistoimistojen kilvan tappelevan päästäkseen sitä levittämään maailmalle. Isoja uutistoimistoja kun nimenomaan kiinnostavat tuollaiset todella sensaatiomaiset uutiset.

Miksiköhän ihmeessä mikään kansainvälinen uutistoimisto, sanomalehti, televisiokanana ym. ei kuitenkaan ole maininnut sanaakaan tästä hämmästyttävästä kuolleista heräämisestä?
        Sehän olisi ollut oikea jymyuutinen...

Voisiko tämä mitenkään johtua siitä, että nuo kansainväliset uutistoimistot tarkistavat kaikki lähteensä huolellisesti, eivätkä ota levitykseen epäluotettavista lähteistä tulevia uutisia, joista ei ole uskottavia todisteita?

• jos et
        Itseäsi kirjoitti:

Silmään. Ja siksi et näekään totuutta.

Sinun mielestäsi siis on väärin pitää parempaa huolta kurjemmista lähimmäisistä, ja hymyillä ja rakastaa heitä, sekä kantaa heikkojen kuormia.

parempaan pysty, jätän vastaamatta.

• Kibax

Miksi, miksi, MIKSI tämä kirjoitus on Ateismi-palstalla?

• Lukisit sen ja

Huomaisit oman raadollisen omahyväisyytesi, sekä haluaisit jonain päivänä luopua siitä ja tehdä parannuksen.

• montakin
        Lukisit sen ja kirjoitti:

Huomaisit oman raadollisen omahyväisyytesi, sekä haluaisit jonain päivänä luopua siitä ja tehdä parannuksen.

meistä uskonnottomista käännyttäväsi? Hyvät naurut näistä teksteistä saa, siksi tällä palstalla on hauska vierailla.

• Ollut aloittaja,mutta
        montakin kirjoitti:

meistä uskonnottomista käännyttäväsi? Hyvät naurut näistä teksteistä saa, siksi tällä palstalla on hauska vierailla.

Haitanneeko tuo. Siehän se sälli oot, kun totuutta naurat. Etkö tiedä, että totuus voi olla hyvin vakava, mutta kuitenkaan se ei iloa kiellä.

Kysymys onkin siitä, milloin on syytä iloita ja milloin murehtia.
        Sekä,-ehkä tärkein.-Mistä?

• En minäkään ole naistenvaivojen keskusteluissa puhumassa jalkapallosta.

Miten kristitty voi puhua uudelleensyntymisestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe