Elikkäs, Liekehtivästä Pikarista.
Siinähän on se Varhennum loitsuimes systeemi(taika), että Harryn ja Voldemortin sauvat "kytkeytyy" toisiinsa, niin mietin että mitenkäs Harry Ja Voldemort voi tapella ilman Varhennum Loitsuimes systeemiä?
ja DD sanoi että sauvat menee tavallaan epäkuntoon kun kohtaa veljensä?
Kuinka ne sitten voi tapella? :D
Vai onko tarkoituskin että Varhennum Loitsuimes tapahtuu? ja joku muu ehtii sen aikana tappaa Voldemortin?
Onko mahdollista? :D
Sori, vähän sekava. :D sekava se kyllä on mullekin tuo sauva juttu. xD
No koettakaa saada selvää ideastani.
Sauvat.
22
2045
Vastaukset
- mnmn
Ilman taikasauvoja? Harryhan ei taida osata vielä mutta mistä sitä tietää mitä tapahtuu. Rowling voi kirjottaa mitä vain.
- ...................
..käy niin, että jompikumpi menettää taistelussa sauvansa (sanotaan nyt vaikka Voldemort) ja sittenhän toinen (eli tässä esimerkissa Harry) voi päättää toisen päivät omalla sauvallaan.
Hieman sekavaa, mutta toivottavasti ymmärrätte, mitä yritän sanoa.. ;) - ,..,,..
................... kirjoitti:
..käy niin, että jompikumpi menettää taistelussa sauvansa (sanotaan nyt vaikka Voldemort) ja sittenhän toinen (eli tässä esimerkissa Harry) voi päättää toisen päivät omalla sauvallaan.
Hieman sekavaa, mutta toivottavasti ymmärrätte, mitä yritän sanoa.. ;)Tuskin voitaisiin puhua aseettomasta Voldemortista vaikka hänellä olisikin sauva päreinä.
- fendou
Ilmeisesti viimeistä taistelua ei tulla käymään ainakaan Harryn ja Voldemortin sauvoilla.
Minä ainakin olen aina kuvitellut, ettei lopputaistelu ole perinteinen sauva-vastaan-sauva kaksinkamppailu vaan jotain monimutkaisempaa.
Tuntuisi kyllä aika typerältä jos joku muu kuin Harry tappaisi Voldemortin. Harryn tehtävää kun on korostettu koko kirjasarjan ajan ja ennustuskin sitä painottaa niin eiköhän se ole Harry joka loppujen lopuksi Voldemortin kukistaa..- HARRY POTTER FANI
MUTTA KUN siinä on yks mutka kato kun ne on aina eläny "toisiensa kanssa" niin ne ei voi elää ilman toisiAnsa jos harry kukistaa voldemortin nii sit se ittekkin kuolee!!
joten mä luulen että harry potter 7kirjassa ne molemmat kuolee....!
HYVIÄ LUKU HETKIÄ KAIKILLE!! - fendou
HARRY POTTER FANI kirjoitti:
MUTTA KUN siinä on yks mutka kato kun ne on aina eläny "toisiensa kanssa" niin ne ei voi elää ilman toisiAnsa jos harry kukistaa voldemortin nii sit se ittekkin kuolee!!
HYVIÄ LUKU HETKIÄ KAIKILLE!!Mistä sinä nyt tuon ajatuksen repäisit, että Harry ja Voldemort eivät voisi elää ilman toisiansa? Ja miten se nyt edes liittyy tähän sauva-asiaan?
Älä tarjoile omia olettamuksiasi faktoina, sillä missään kirjassa ei ole annettu ymmärtää, että molemmat kohtaisivat loppunsa toisen kuollessa. - Winky
HARRY POTTER FANI kirjoitti:
HYVIÄ LUKU HETKIÄ KAIKILLE!!vahvistettua kirjoissa? ite en muista...
"MUTTA KUN siinä on yks mutka kato kun ne on aina eläny "toisiensa kanssa" niin ne ei voi elää ilman toisiAnsa jos harry kukistaa voldemortin nii sit se ittekkin kuolee!! "
Minäkin luulen että kumpikin kuolee.
Hyvän voittaminen ja Harryn henkiin jättäminen olisi minusta aika kliseista. :D(vaikka rakastan monia klisekirjoja ^_^ ) - Winky
fendou kirjoitti:
Mistä sinä nyt tuon ajatuksen repäisit, että Harry ja Voldemort eivät voisi elää ilman toisiansa? Ja miten se nyt edes liittyy tähän sauva-asiaan?
Älä tarjoile omia olettamuksiasi faktoina, sillä missään kirjassa ei ole annettu ymmärtää, että molemmat kohtaisivat loppunsa toisen kuollessa.Että se ei ole totta. :D [pelastit päiväni fendou]
:> Winky kirjoitti:
vahvistettua kirjoissa? ite en muista...
"MUTTA KUN siinä on yks mutka kato kun ne on aina eläny "toisiensa kanssa" niin ne ei voi elää ilman toisiAnsa jos harry kukistaa voldemortin nii sit se ittekkin kuolee!! "
Minäkin luulen että kumpikin kuolee.
Hyvän voittaminen ja Harryn henkiin jättäminen olisi minusta aika kliseista. :D(vaikka rakastan monia klisekirjoja ^_^ )kylläkin niin, että kumpikaan ei voi elää jos toinen on hengissä. Eli toisen on kuoltava.
- Mali
Niin sitä piti sanomani, että, vaikka sauvat ovat veljeksiä ei se tarkoita ettei niillä voisi taistella. Ainoa ero tavallisten sauvojen kanssakäymiseen on se, että mikäli sauvoista lähtevät taiat Törmäävät syntyy tämä varhennum loitsuimes. Käyttihän Voldemort esim. sauvaansa Harrya vastaan hautausmaalla ennen yhdistymistä...
Muuutta tästä huolimatta olen myös sillä kannalla ettei lopullista taistelua Harryn ja Voldun välillä käydä sauvoilla tai ainkin lopullinen tuhoaminen tapahtuu jollain muulla tavalla. Kiitos, olen puhunut :)- Winky
Loppuratkaisussa on siis mukana tappamassa joku muukin kuin Harry. :D
Itse uskon vahvasti siihen että mukana on joko Kalkaros, Draco tai Neville.
ajatellen Nevillen taustaa, samaa syntymäpäivää, ja kaikkea sitä miten Neville on parantunu(siis tullut taitavammaksi) sitten Albuksen Kaartin jälkeen loitsuissa, niin toivotaan että Neville on mukana loppu ratkaisussa. :) - .....
Winky kirjoitti:
ajatellen Nevillen taustaa, samaa syntymäpäivää, ja kaikkea sitä miten Neville on parantunu(siis tullut taitavammaksi) sitten Albuksen Kaartin jälkeen loitsuissa, niin toivotaan että Neville on mukana loppu ratkaisussa. :)muistaakseni Nevillen syntymäpäivä oli 30.8 eikä samana päivänä kun Harryn. En kyl oo ihan varma
- Hanna
..... kirjoitti:
muistaakseni Nevillen syntymäpäivä oli 30.8 eikä samana päivänä kun Harryn. En kyl oo ihan varma
Molemmat pojat, sekä Harry että Neville, ovat syntyneet kun seitsemäs kuukausi kuolee eli heinäkuun lopussa. Voldemort itse valitsi Harryn vastustajakseen, sillä tasavertaisena vaihtoehtona olisi ollut myös Neville. Tappoyrityksellä Voldemort yritti päästä Harrysta eroon, mutta merkitsikin Harryn vertaisekseen, koska ei tiennyt, että Harrya suojeli hyvin vanha taika, äidinrakkaus. Eikä pimeyden lordi myöskään tiennyt ennustuksen sisältöä tarkalleen.
Feeniksin killassa olevassa ennustuksessa sanotaan eloonjäämisestä: ..and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives... suomennosta mulla ei ole, mutta tämä tarkoittaa sitä, että he eivät voi olla yhtäaikaa elossa, ei sitä että kummankin on kuoltava. Ja kuoleman tulee tapahtua toisen käden kautta. Joko Harry tappaa Voldemortin tai Voldemort Harryn, näin se asia on ennustuksen mukaan. Sitä en tiedä voiko ennustus olla väärässä, kaikkihan on mahdollista :) - Ei voi
Hanna kirjoitti:
Molemmat pojat, sekä Harry että Neville, ovat syntyneet kun seitsemäs kuukausi kuolee eli heinäkuun lopussa. Voldemort itse valitsi Harryn vastustajakseen, sillä tasavertaisena vaihtoehtona olisi ollut myös Neville. Tappoyrityksellä Voldemort yritti päästä Harrysta eroon, mutta merkitsikin Harryn vertaisekseen, koska ei tiennyt, että Harrya suojeli hyvin vanha taika, äidinrakkaus. Eikä pimeyden lordi myöskään tiennyt ennustuksen sisältöä tarkalleen.
Feeniksin killassa olevassa ennustuksessa sanotaan eloonjäämisestä: ..and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives... suomennosta mulla ei ole, mutta tämä tarkoittaa sitä, että he eivät voi olla yhtäaikaa elossa, ei sitä että kummankin on kuoltava. Ja kuoleman tulee tapahtua toisen käden kautta. Joko Harry tappaa Voldemortin tai Voldemort Harryn, näin se asia on ennustuksen mukaan. Sitä en tiedä voiko ennustus olla väärässä, kaikkihan on mahdollista :)"varhennum loitsuimes"
Olen aina lukenut tämän että "varhennum luitsumies" ja ihmetellyt tyhmää nimeä/suomennosta. - ei voi
Ei voi kirjoitti:
"varhennum loitsuimes"
Olen aina lukenut tämän että "varhennum luitsumies" ja ihmetellyt tyhmää nimeä/suomennosta.Siis olen lukenut että varhennum lOitsumies, ei luitsumies.
- .....
ei voi kirjoitti:
Siis olen lukenut että varhennum lOitsumies, ei luitsumies.
Minä taas luen Punurmion Purmioksi.
- Winky
..... kirjoitti:
Minä taas luen Punurmion Purmioksi.
itsekin joskus luin Punormion Punmioksi.. :D
itseeni se huvitti aika paljon xD - Mali
Winky kirjoitti:
ajatellen Nevillen taustaa, samaa syntymäpäivää, ja kaikkea sitä miten Neville on parantunu(siis tullut taitavammaksi) sitten Albuksen Kaartin jälkeen loitsuissa, niin toivotaan että Neville on mukana loppu ratkaisussa. :)En itse meinannut sitä. Vaan uskon, että Harry on lopulta se AINOA, joka lopullisesti pystyy Voldemortin tuhoamaan niin kuin ennustus sanoo. Mutta toki loppuTaistelussa voi olla muitakin mukana ja varmasti onkin. Esim. Ron ja Hermione ovat varmasti mukana ja epäilemättä kiltlaiset ja miksei Nevillekin...tai vaikka Luna. Ja Kalkaros on taatusti mukana, se kummalla puolella jää nähtäväksi...;)
- ei voi
Winky kirjoitti:
itsekin joskus luin Punormion Punmioksi.. :D
itseeni se huvitti aika paljon xDMenee kyllä oftopiciksi, mutta pakko sanoa myös tämä.
luin nimittäin pitkään, että avada kedavra on avada kevadra :> - HallelujaHH
Mali kirjoitti:
En itse meinannut sitä. Vaan uskon, että Harry on lopulta se AINOA, joka lopullisesti pystyy Voldemortin tuhoamaan niin kuin ennustus sanoo. Mutta toki loppuTaistelussa voi olla muitakin mukana ja varmasti onkin. Esim. Ron ja Hermione ovat varmasti mukana ja epäilemättä kiltlaiset ja miksei Nevillekin...tai vaikka Luna. Ja Kalkaros on taatusti mukana, se kummalla puolella jää nähtäväksi...;)
Joop eli vika taistelu käydään kuitenkin koululla taas! Koulu on kirjan keskeisin tapahtumapaikka ja kaikki myös loppuu siellä!
- Winky
ei voi kirjoitti:
Menee kyllä oftopiciksi, mutta pakko sanoa myös tämä.
luin nimittäin pitkään, että avada kedavra on avada kevadra :>vaikka tiesin että se on Avada kedavda, niin jotenkin se vääntyi "helppolukuisemmaks" eli avada kevadraksi. :D
- ......
Winky kirjoitti:
vaikka tiesin että se on Avada kedavda, niin jotenkin se vääntyi "helppolukuisemmaks" eli avada kevadraksi. :D
luen Kalmanhanaukion Kalmanaukioksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917