hmmh. mun mielestä trey on aikasta söpö,vaikka se onki tyhmää ku se aina varastaa jotaki,tai tekee jtn muuta tyhmää. ennen tykkäsin eniten ryanista,mutta nytten taas treystä. koska o.c. muuten jää kesätauolle? eikös kesällä sitte näytetä niitä vanhoja jaksoja...täälä on muuten aika raju meininki...siis täälä o.c.:n palstoilla. paljo kukaa ei kirjota tänne mitn paljo koskaa :DD nojoo. ei oikeesti. hiljasta täällon. :O mutta ei voi mitn. se nyt ei kovin tähän asiaan liity muttamutta...kuitenki xD vähä ärsyttävää ku seth on vaa koko ajan sen zachin kans kunne tekee sitä sarjakuvaa...anteeks,siis "piirrosromaania" ja jättää summerin yksin. mutta o.c. on siltiki ihan paras sarja!! (ainaki melkein) haah. jes,huomenna taas tulee o.c. eiks ookki kivaa?!! jokainen joka lukee tän,nii kans sit kommäa tähän jtn. jookosta? :) kuka teidän mielestä on hauskin, ärsyttävin, söpöin näyttelijä? mun mielestä hauskin on seth ja julie. ärsyttävin on ehdottomasti zach!!! ja söpöin tietty trey...( ja myöskin ryan)
trey
trey
5
564
Vastaukset
- tämä on
ihqdaa
- trey
eiks ookki? mäki oon niin ihqu. kuka haluu nuolla muaa? oon niin nam.
- **Runotyttö**
Sulla on hienoja mielipiteita ja mun mielstä kaikki niistä on ihan hyviä näyttelijöitä!! Paitsi Carterista en oikein pitäny.... :2 Kirjottelen tääl O.C sivuil ekää kertaa joten varmaan sallit kysyä käykkö täällä usein??Laita muuten mielipiteitä ja vastauksia pliis munkin juttuihin...
- trey
juu..no mä käyn tääl suunnilleen joka päivä kerran tai useammin..riippuu kuinka jaksan ja kerkeen :---D voimmä sullekki kommata. :) jos kerran haluat.
- trey
hej. kommakkaa tähän ny jotain eres! prkl. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625