Seuraavassa linkissä voi katsella ja kuunnella valkopäämerikotkan pesintää Kanadassa.
http://www.infotecbusinesssystems.com/wildlife/
Nuorempien (50 ) palstalla on pari aloitustani samasta aiheesta, jos kiinnostaa. Itse olen ihan tohkeissani ja työt meinaavat välillä kärsiä. Pelkään, että miten sitten käy, kun poikaset kuoriutuvat 25. päivän vaiheilla. Maltanko muuta tehdäkään kuin vahdata kuvaa.
Vieläkö uskallatte lähteä linturetkille?
Kanadassa voidaan poiketa ilman pelkoa flunssatartunnoista.;)
Lintujen tarkkailusta kiinnostuneille
12
763
Vastaukset
- Nyt jo mummi
Onpa mielenkiintoinen seurattava. Älä vain poista näitä tietoja. Tämä täytyy heti ilmoittaa pojallemme, että hän puolestaan voi näyttää lapsilleen. Ilmoitamme kyllä muillekin. On se niin harvinainen linkki. Todella hienoa.
- O.Velin
,,,
Alan vierailla päivittäin!
---
Ai niin, vaihdan huomenna laajakaistan toimittajaa, eli siirryn Sonerasta Elisaan.
Sp-osoitteni tulee olemaan lii.sal@suomi24.fi tai sitten sira.toko@kolumbus.fi
---
{Olisi kiva saada viestejä, anteeksi etten ole vastannut kaikille! Yritän parantaa tapani!}- aukea
Tämä linkki ei aukee minulle?
Missä vika?Klikkaa ruudun keskellä olevaa mustaa kohtaa ja malta odottaa, aukeaminen ja latautuminen kestää oman aikansa.
Pitäisi onnistua, yritäpä uudelleen.;)
- Lintutornilta
Paljon on lintuja jo tullut! Ihania luonnon omat äänet,joita ei autot ym.häiritse.Mitään vastaavaa,kun hiljainen luonto ja linnunlaulu en tiedä?
- MUMMELI1
optimisti-orvokki kirjoitti:
Näitkö jotain erityisen mielenkiintoista?
Kyllä seurataan lintuja päivittäin ja ilmoitetaan nähdyt muuttolinnut Bird Lifen sivuille. Sieltä voit seurata myös tarkasti oman paikkakuntasi muutto linnut,mutta se vaatii kirjautumista.
Paljon on muutto lintuja tullut jo tänne Savoonkin vaikka on lumet vielä maassa.
koko lintuinfluenssa- asiaa.
Siellä sitä edelleen haudotaan, munien kouriutumiseen on vielä aikaa.Olin pihalla haravoimassa, kun kuulin joutsenten laulua. Katsoin taivaalle ja siellähän ne lensivät, kymmenen joutsenen parvi. Kaunis näky! Toivotin mielessäni tervetulleeksi kevään airueina. Lintuinfluessa kyllä muistui mieleeni. Voisiko olla mahdollista, että säästyisimme siltä?
Frederiikka kirjoitti:
Olin pihalla haravoimassa, kun kuulin joutsenten laulua. Katsoin taivaalle ja siellähän ne lensivät, kymmenen joutsenen parvi. Kaunis näky! Toivotin mielessäni tervetulleeksi kevään airueina. Lintuinfluessa kyllä muistui mieleeni. Voisiko olla mahdollista, että säästyisimme siltä?
jaksaa edelleen pitää lämpimänä muniaan. Samalla jo hiukan puhdistelee höyhenpukuaan, ja tuulikin leyhyttelee äitimamman sulkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846