Hei, olen pitkään miettinyt elämän tarkotusta ja miksi pitäisi jaksaa elää, mutta en ole löytänyt mitään ratkaisua, en tiedä miksi pitäisi jaksaa elää ja kärsiä turhaan. kaikki tuntuu niin turhalta. Elämässäni ei sinäänsä ole mitään vikaa, paitsi minulla on fyysisiä kipuja lähes koko ajan, olen käynnyt pitkään terapiassakin. En tiedä mitä pitäisi tehdä kaikki tuntuu vaan niin turhalta enkä jaksaisi tehdä enään mitään.Onko elämällä tarkoitusta?
elämä ei riitä
4
954
Vastaukset
- ihan turhaa
Turhaa on kaikki.Tässä vaan tuota loppua odottelen.
- nainen.. ..
saan ootella..puolet varman vielä..ääh:-(
lähtisin jo tänään jos voisin..
nyt on kurjaa:-(
kaikki! - niintyhmäetnäkee
nainen.. .. kirjoitti:
saan ootella..puolet varman vielä..ääh:-(
lähtisin jo tänään jos voisin..
nyt on kurjaa:-(
kaikki!tottakai elämällä on tarkoitus,kun se on olemassa.symmetria/tasapaino...siihen kun elämässään pyrkii/pääsee,niin asiat selkenee,niin me täällä eteenpäin mennään.tai johonki päin ainaki.
- itsekään
liiemmin elämään järkeä löytänyt. Enkä tiedä kivuista liiemmin mitään. Mutta miksi elukat kärsii hiljaa eikä kerro lajitovereille mitään? (kai pysyäkseen hangissä hiukan pidempään?) Voipi olla, niin kuin itsekin ajattelen hiljaisina hetkinä, notta ei tässä järkeä olekaan vaan sätkitään kun ei muuta voi eikä parempaa ole tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758