Ollaan menossa Prahaan kolmeksi yöksi ja mietin että mihin olisi hyvä tehdä retki, joka olisi mielenkiintoinen, mutta ei veisi koko päivää?
Oisko vinkkejä?
Retket
6
1009
Vastaukset
- No joo
Popovickeen Kozel-oluen panimoon. Hieman Prahan
ulkopuolella. - veneilijä
Kannattaa mennä jokiristeilylle. Näkee kaupungin hyvin.
- Prahaan
Tuo mainitsemasi jokiristeily on ollut mielessäni. Voiko lippuja ostaa laiturilta just ennen lähtöä?
- ...ngg
Prahaan kirjoitti:
Tuo mainitsemasi jokiristeily on ollut mielessäni. Voiko lippuja ostaa laiturilta just ennen lähtöä?
ensin, onko tulvan takia tullut rajoituksia.
- m.s
...ngg kirjoitti:
ensin, onko tulvan takia tullut rajoituksia.
tulin prahasta 13.4-06 ja olin siellä viisi päivää. Tulvista ei tietoakaan. Silloin oli vielä kylmää mutta nythän lupaa jo parempaa.
- hijklm
Eläintarhan liepeillä on linna jossa kävin,kato netistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890