Uudemmat tomtomit on jo myynnissä verkkokaupoissa. Sieltä saa koko euroopan kartan samaan hintaan kun suomessa saa vain skandinavian
- Onko kokemusta saksasta ostetuista GPS-laitteista? Onko suomen karttamateriaali niissä samaa kuin suomesta ostetuissa laitteissa?
- Mikä on paras verkkokauppa esim. saksassa?
Toinen tapa säästää on imuttaa kartat piraattina. Onko kokemusta? Mistä esim. kräkkäyskoodit?
TOMTOM SAKSASTA + PIRAATTIKARTAT
4
3152
Vastaukset
laite on täysin sama kuin Suomessa myynnissä oleva. Itse ostin noin vuosi sitten Saksasta TomTom 300 ja hyvin pelaa. Kartat ovat myös samat kuin Suomessa myynnissä olevat. Piraateista en tiedä, olen ostanut viralliset kartat Suomeen ja Saksaan.(Saksan kartta tuli mukana)
- kake
ostit? mikä verkkokauppa on paras?
- JUSA
kake kirjoitti:
ostit? mikä verkkokauppa on paras?
Paras on itse Tomtom
http://www.tomtom.com/plus/services/mds.php
Yksittäisiä kaupunkikarttojakin voi ostaa alle 5 eurolla.
- hannu32
Olen kahden Tomtomin loukussa, positiivisesti. Tämä kyseinen vekotin ja ennen kaikkea myynti, markkinointi, hallinnointi ja rahan keruu ovat hollantilaisten kourissa. Heidät tuntien, ei kannata yrittää kusettaa. He osaavat sen paremmin. Kuitenkin, ovat sillä tavalla reiluja että heidän weppisivuiltaan löytyy melkein tusina tuotteidensa myyjiä, pelkästään Suomesta, että kyllä he antavat valinnanmahdollisuuksia jo täällä, saati sitten, kun mennään ulkomaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165