Eli muutaman viikon päästä on jo toukokuu ja kuun ensinmäisenä lauantaina tuttuun tapaan vuorossa miitti...
Päivä on siis lauantai 6.5.2006. Silloin ollaan jo pääsiäisen vietosta sekä toivottavasti myös railakkaista vapun juhlahumuista toivuttu niin hyvin että meitä olisi paljon porukkaa koossa.
Alku vuoden kyselyissä toukokuulle ehdotettu tanssi-miittiä Vanhassa kellarissa tai jo tutuksi tullutta perinteistä ravintola Fridayn illan viettoa...
Eli tässä nyt sitten kysellään mielipiteitä mukaanlähtijöiltä; toisin sanoen löytyisikö tanssitaitoisia tai -haluisia chattailijoita niin monta että porukkaa saadaan kokoon vai olisiko enenmän lähtijöitä Fridayhin...tai vaihtoehtoisesti vaikka molempiin paikkoihin jos mielenkiintoa riittää...
Eli nyt kaikki uudet ja vanhat miiteissä kävijät tai sinne mukaan haluvat laittakaa vastausta tähän viestiin niin niiden perusteella sitten päätetään paikasta...
Tervetulleita mukaan ovat siis kaikki suomi24 chatti huoneissa kävijät niin uudet kuin vanhat, rekatut tai rekkaamattomat, miehet tai naiset, vapaat tai varatut niin täältä pääkaupunki seudulta kuin muualtakin Suomesta eli siis ihan kaikki halukkaat ja asiasta kiinnostuneet...
Kesälle ehdotettu myös miittiä Linnanmäelle eli siihenkin toivotaan kannanottoja...
Mukavaa kevään odotusta kaikille!!!Miitissä nähdään!!!
Laitellaanpa taas ilmoille ...
12
2573
Vastaukset
- tepa
F.ssä on musiikki mun mielest huonoo ei muuta vikaa vaik oon mukana monesti ollukkin ...
- viikitar
Olen vielä ainakin tulossa ja tuo Vanha kellari kiinnostaa.
Minä samalla vietän synttäreitäni:)
Toivottavasti saadaan paljon porukkaa kasaan. - explondi
Vanhan Kellari vois olla vaihtelua ;)
Olis kiva päästä tanssimaan ;)
Aurinkoista kevään alkua ja miitin odottelua
Plone - nainen 40
tulisin johonkin muualle kuin Vanhaan kellariin, eikös se ole humppapaikka. Ajattelin uskaltaa ensimmäistä kertaa mukaan miittiin.
- viikitar
Siis vanha kellari humppapaikka???
Siinä tapauksessa en haluakkaan sinne:)
Joten vaihdan fridayhin, heh..
Tulee niin harvoin missään käytyy ettei ole tullut tutuiksi. - tää heti
Siis kuka siellä Vanhan kellarissa esiintyy. Jos se on joku kiva, sinne ois kiva tulla, jos taas joku paukapää, en varmaan tuu.
- antti raiski
Että revippäs siitä... yök...
- vanhaan kellariin
humppajutut yöks
- Miitti40Hki
Toukokuun miitti siis ihan lähellä eli lauantaina 6.5.2006 klo 19 alkaen kaikki kokoontuvat ravintola Fridayhin. Sieltä sitten halukkaat lähtevät HalipulaN johdolla Vanhaan kellariin pistämään jalalla koreasti Antti Raiskin ja Sesam orkesterin tahtiin n.22:00 aikoihin varmaankin.Muut eli ei tanssin ystävät jäänevät varmaankin Fridayhin tai siirtyvät jatkoille kenties Zetoriin tai itse parhaaseen katsomaansa kortteeriin / ravinteliin tai ehkä jo kotia.
Nyt joukolla mukaan kaikki uudet ja vanhat sättiläiset...Hymyillään ja halataan kun nähdään...:-)
Ps.Suomen lippuhan on aina jossain näkyvillä pöydän lähellä tms. eli joukkoon voi liittyä ihan oman aikataulun ja mieltymysten mukaan...- LINNANMÄKI
Vaikkapa klo 15 kun on näin kiva ja kesäinen viikonloppu edessä ;)
LINNANMÄKI kirjoitti:
Vaikkapa klo 15 kun on näin kiva ja kesäinen viikonloppu edessä ;)
Tosin olisitpa laitanut aijemmin sen tänne että porukka olis saannut lukea ja miettiä ehdotustasi
- tepa
toi oli kiva ehdotus .........pääsee jatkoille vapaasti joko wanhan kellariin tai zetoriin
mut Fridey.ssä nähään :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955