CHAT-terrorismista

sheriffi

Eikö Ylläpidon olisi jo KORKEA aika puuttua tähän sheriffeiden harrastamaan chat-terrorismiin.

Yksittäinen käyttäjä ei voi kysellä sheriffeiltä perusteluita toimilleen ja sanomisilleen ilman, että leimautuu trolliksi ja saa suoran (aiheettoman) bannin. Tilanne on todella ahdistava, mikäli käyttäjä haluaa saada perusteluita sheriffin toiminnalle, mutta saakin bannin.

Kun sheriffi ei pysty perustelemaan mahdollista virhettään, hän syyttää trollaamisesta, sekä bannaa suoraan, kun hänet hiljentää. Tämä ei kai ole ylläpidon ajatus sheriffin toiminnasta. Todella huono kuva jäi chat-palvelusta suuhun.

Odotan, että ylläpito tiedustelee tapahtuneita kyseisiltä sheriffeiltä, sekä varmistaa tapahtumiset omista logeistaan. Sheriffien toiminnan _asiallinen_ kyseenalaistaminen sekä perusteluiden kysely EI VOI olla trollaamista, saatika suoraan BANNIIN aiheuttavaa.

12

1698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulotan painajainen

Väärässä oleminen on taitolaji.

Seriffien tekemä työ on Enirolle ilmaista. Ei seriffeiltä voi muuta odottaakaan kuin hintansa veroista käytöstä.

Ikävä vain, että ihmisestä sanotaan tulevan ennen pitkää sellainen, jollainen hänen uskotaan olevan.

Stanfordin yliopiston vankilakoe ja Milgramin tottelevaisuuskoe osoittivat, mitä valta voi tehdä ihan tavallisille ihmisille. Elämme nyt Eniron chattikoetta.

Ylläpito ja teodikea-ongelma: kuinka ylläpito voi sallia kaiken pahan?

Itsepetos: kuinka seriffi voi sallia itseltään vallan väärinkäytön?

Egon puolustusmekanismi: Sinut on hiljennetty.

• Ja jos täällä kyseenalaistaa suhteellisuudentajuttoman sefun toiminnan, nekin viestit poistetaan.

Tällä palstalla ei ole seriffiä joten ylläpito on poistojen takana. Tästä voidaan päätellä jotain, mutta mitä..

• varjoissa olemassa:

"Varjoissa on tämän palstan sheriffi. "

Varjoisa on lokoisa typyli. Ei selittele eikä puolustele. Siivoaa aamuin illoin tonttinsa. Sättäilee ja kirjoittelee jollain muulla nikillä.

• Töppis.
        varjoissa olemassa: kirjoitti:

"Varjoissa on tämän palstan sheriffi. "

Varjoisa on lokoisa typyli. Ei selittele eikä puolustele. Siivoaa aamuin illoin tonttinsa. Sättäilee ja kirjoittelee jollain muulla nikillä.

Niinpäs onkin. Ja jostain kumman syystä Varjoissa rikkoo edelleen erästäkin sefuille annettua sääntöä: seriffillä pitää olla julkinen profiilisivu.
        Olen siitä täällä ennenkin maininnun, mutta jostain syystä se viesti on poistettu. Todella lokoisa tyyppi :D

• unsatisfied

Ihmisiä ne sheriffitin on !
      ei aina voi oll hyvä päivä.
      menkääpä itseenne ja miettikää, jos teillä olisi huono päivä, olisitteko jokaiselle ärsyttävälle kitisijälle ystävällinen ja jaksaisitte kuunnella? tuskin !

• sefu

Asia on niin, että sefut opastavat, hiljentävät ja poistavat juuri näitä sättiterroristeja! Eli aloituksen tekijällä on nyt mennyt vellit ja puurot sekaisin;))

No onhan se toki niin, että terrorisoiva keskustelija luulee olevansa oikeassa ja kaikki muut keskustelijat väärässä, joten kun sätissä ei enää voi terrorisoida, siirrytään sitten tänne. Täällä ne tekstit näkyvät hiukan pidempään ja terroristi saa hetken aikaa olla tyydytettynä.

Siispä ei muuta kuin itkemään tänne palstalle kun kumiankka on varastettu hiekkalaatikolta...

• _Pepi_
        sefu kirjoitti:

Asia on niin, että sefut opastavat, hiljentävät ja poistavat juuri näitä sättiterroristeja! Eli aloituksen tekijällä on nyt mennyt vellit ja puurot sekaisin;))

No onhan se toki niin, että terrorisoiva keskustelija luulee olevansa oikeassa ja kaikki muut keskustelijat väärässä, joten kun sätissä ei enää voi terrorisoida, siirrytään sitten tänne. Täällä ne tekstit näkyvät hiukan pidempään ja terroristi saa hetken aikaa olla tyydytettynä.

Siispä ei muuta kuin itkemään tänne palstalle kun kumiankka on varastettu hiekkalaatikolta...

Hyvä sefu, olisi jo sinunkin aika tutustua todelliseen maailmaan : Kumiankka ei suinkaan kuulu hiekkalaatikolle vaan kylpyammeeseen.

• _Pepi_ kirjoitti:

Hyvä sefu, olisi jo sinunkin aika tutustua todelliseen maailmaan : Kumiankka ei suinkaan kuulu hiekkalaatikolle vaan kylpyammeeseen.

Eipä kuulu kylpylelut hiekkalaatikkoon, mutta niin vaan meilläkin aikanaan tyttö kantoi jos mitä tavaraa väärään paikkaan:(

"Yksittäinen käyttäjä ei voi kysellä sheriffeiltä perusteluita ... bannaa suoraan, kun hänet hiljentää."

Ap: Siis kyselet ensin ja sitten hiljennät? Mikä logiikka tuossa on?

• sheriffistä
        marella kirjoitti:

Eipä kuulu kylpylelut hiekkalaatikkoon, mutta niin vaan meilläkin aikanaan tyttö kantoi jos mitä tavaraa väärään paikkaan:(

"Yksittäinen käyttäjä ei voi kysellä sheriffeiltä perusteluita ... bannaa suoraan, kun hänet hiljentää."

Ap: Siis kyselet ensin ja sitten hiljennät? Mikä logiikka tuossa on?

mua ainaki sheriffi on nimittäny kokovartaloky*****I,molopääksi,bannannut kun oon hiljentänyt edellämainittujen nimittelyjen takia ym ym.yhä vaan samainen thunderhawk hilluu oulunhuoneessa "siviili" nikillä rahtari-73 ja jos et oo mieliksi niin ilmestyy rekattu thunderhawk ja pistää ip-bannin ihan vaan huvikseen.ylläpidolle on menny viestiä mutta siellä se herra edelleenkin päivystää.ymmärtää kuka haluaa,minä en.

• sheriffistä kirjoitti:

mua ainaki sheriffi on nimittäny kokovartaloky*****I,molopääksi,bannannut kun oon hiljentänyt edellämainittujen nimittelyjen takia ym ym.yhä vaan samainen thunderhawk hilluu oulunhuoneessa "siviili" nikillä rahtari-73 ja jos et oo mieliksi niin ilmestyy rekattu thunderhawk ja pistää ip-bannin ihan vaan huvikseen.ylläpidolle on menny viestiä mutta siellä se herra edelleenkin päivystää.ymmärtää kuka haluaa,minä en.

täälläkin itket karua kohtaloasi provoamisen jälkeen.. hiljennysnappikaan ei ole edelleenkää leikkikalu jota napsutellaan huvikseen ja antaisit minun olla rauhassa kun olen siviilinä chattaamassa kuten muutkin ihmiset. vai pitääkö sinun olla heti kertomassa miten sefun tulee käyttäytyä jos sanon vittu kuten muut siviilinä.. ynnä muuta ylimääräistä häröilyä sinun taholtasi... vai oletko ottanut ammatiksesi minun vainoamisen aina kun olen chatissa?

• kenelle
        Thunderhawk kirjoitti:

täälläkin itket karua kohtaloasi provoamisen jälkeen.. hiljennysnappikaan ei ole edelleenkää leikkikalu jota napsutellaan huvikseen ja antaisit minun olla rauhassa kun olen siviilinä chattaamassa kuten muutkin ihmiset. vai pitääkö sinun olla heti kertomassa miten sefun tulee käyttäytyä jos sanon vittu kuten muut siviilinä.. ynnä muuta ylimääräistä häröilyä sinun taholtasi... vai oletko ottanut ammatiksesi minun vainoamisen aina kun olen chatissa?

thunderhawk täällä taas itkee mutta ketään sinulla ei ole varaa kutsua molopääksi tai kokovartalokyrväksi yleisessä keskustelussa jos ei halua katsella touhujasi ja sen takia hiljentää.jos sitä hiljennysnappia kerran painaa ja saa bannin niin kukahan se silloin leikkii.

• ettei
        kenelle kirjoitti:

thunderhawk täällä taas itkee mutta ketään sinulla ei ole varaa kutsua molopääksi tai kokovartalokyrväksi yleisessä keskustelussa jos ei halua katsella touhujasi ja sen takia hiljentää.jos sitä hiljennysnappia kerran painaa ja saa bannin niin kukahan se silloin leikkii.

näistä pääse.

vähintään 90 prossaa sefuista heittelee bannin kun sattuu huvittamaan eikä sillä ole sääntöjen kanssa mitään tekemistä. esimerkiksi thunderhawk on hyvä esimerkki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3440
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2266
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      411
      1877
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1691
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1507
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1408
    8. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1323
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1271
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1226
    Aihe