Eikö se ole päätöntä kun ajattelee että SK:ssa kun Tom on koulussa hän on ehkä noin 17 ja sitten hän vie Harryn muistoihinsa viiden kymmenen vuoden taakse. Silloinhan Voldemort olisi melkein seittemänkymppinen pappa. Aika pönttöä. Ja Hagrid oli silloin tokaluokalla, joten hänkin on yli kuuskymppinen. Ja kuka tietää kuinka vanha Dumbledore on/oli?
Hahmojen iät
6
839
Vastaukset
- plöö
Mutta Oliko Voldu sillee vanhentunut vaikkapa noiden 14 vuoden aikana, kun on ollut ilman ruumistaan?
Miksi ei Hagrid voisi olla vähän yli 60-vuotta? Kyllähän sen ikäinen voi vielä kyetä työntekoon :>- mää
esim. Suomessa eläkkeelle pääsee kun on 50-60 ja riistanvartija on aika fyysinen työ toisaalta, HP on englannissa. Se voi hyvinkin olla totta että Voldemort ei vanhennu koska on ''palasina''. Aika outo juttu silti, toisaalta voihan hyvinkin olla että velhot osaa tehdä jotain lientä joka nuorentaa tai hidastaa vanhentumista.
yäk. mä käytän koko ajan sanaa toisaalta mää kirjoitti:
esim. Suomessa eläkkeelle pääsee kun on 50-60 ja riistanvartija on aika fyysinen työ toisaalta, HP on englannissa. Se voi hyvinkin olla totta että Voldemort ei vanhennu koska on ''palasina''. Aika outo juttu silti, toisaalta voihan hyvinkin olla että velhot osaa tehdä jotain lientä joka nuorentaa tai hidastaa vanhentumista.
yäk. mä käytän koko ajan sanaa toisaaltaelävät jästejä pidempään. Dumbledore oli n.150-vuotias(tieto saatu muistaakseni Rowlingilta) kuollessaan. McGarmiwa taas on n. 70 vuotias.
- animagus
tanzu84 kirjoitti:
elävät jästejä pidempään. Dumbledore oli n.150-vuotias(tieto saatu muistaakseni Rowlingilta) kuollessaan. McGarmiwa taas on n. 70 vuotias.
Tällainen käsitys minullakin on. Olen myös kuullut, että DD oli n. 150-vuotias. Eikä 60 nyt niin paljon ole, lapsikullat...
- Lady_Nocturna
Ja Hagridhan on puoljättiläinen. Kaipa sekin vaikuttaa asiaan.
- AnQQuli
Lady_Nocturna kirjoitti:
Ja Hagridhan on puoljättiläinen. Kaipa sekin vaikuttaa asiaan.
Se on KIRJA ja ne voi elää siin pidempää miettikää nyt karvinen sarjakuvaa sil on suurinpiirtein jokaises sarjas syntärit eikä se oo kuollu! Ja velhot voi ihan hyvin elää pidempää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854