ATI SB450

Heletee

everest väittää, että mulla on Äänikortti ATI SB450 - High Definition Audio Controller äänikortti, niin voiko se pitää paikkaansa

8

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

Riippuu siitä onko sulla sellaista äänikorttia?

Jos sulla on ko. äänikortti, niin everest on oikeassa eli pitää paikkaansa.

Jos sulla ei ole ko. äänikorttia, niin everest on väärässä eli ei pidä paikkaansa.

• Erkko

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Katsoin Googlella:
        http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=ATI SB450 &meta=

Heti tuo ensimmäinen linkki. Ihan selvästi näkyy että tuo on integroitu emolle. Siis se pitää paikkaansa ja ei pidä. Sinulla ei ole tuollaista äänikorttia vaan sinulla on tuollainen äänipiiri.

Mistä minä saan siihen äänikorttiin ajurit

Emolevy on gigabyte GA-K8RS482M

• Erkko

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Valmistajan sivuilta.
        http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/DownloadCenter_List.aspx

Miten tuo nyt sitten asennetaan?

Kun minä painan check out download center ja sitten ok, niin tulee tämmöinen juttu:

please wait for download DL-program ja sitten pitää painaa ok:ta

• Erkko
        Heletee kirjoitti:

Miten tuo nyt sitten asennetaan?

Kun minä painan check out download center ja sitten ok, niin tulee tämmöinen juttu:

please wait for download DL-program ja sitten pitää painaa ok:ta

Sitten lähtee lataamaan ajuria koneellesi?

Työpöydällä on "my computer" kuvake. Paina oikeanpuoleista hiiren nappia sen päällä. Sieltä alin eli "properties". Välilehdiltä valitset "Hardware" ja siitä "devise manager"

Nyt näytölläsi on kaikki hardware eli rauta, mitä koneellasi on. Laitteiden perässä on huutomerkkejä tai punaista tai keltaista, jos niissä on virheitä tai vajaavaisuuksia. Nappaat oikean laitteen ja asennat ajurit sieltä. En pysty tarkastamaan tältä koneelta, koska tähän ei ole administratorin oikeuksia.

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Sitten lähtee lataamaan ajuria koneellesi?

Työpöydällä on "my computer" kuvake. Paina oikeanpuoleista hiiren nappia sen päällä. Sieltä alin eli "properties". Välilehdiltä valitset "Hardware" ja siitä "devise manager"

Nyt näytölläsi on kaikki hardware eli rauta, mitä koneellasi on. Laitteiden perässä on huutomerkkejä tai punaista tai keltaista, jos niissä on virheitä tai vajaavaisuuksia. Nappaat oikean laitteen ja asennat ajurit sieltä. En pysty tarkastamaan tältä koneelta, koska tähän ei ole administratorin oikeuksia.

onko päivitä ohjain painike oikea.

jos on, niin mulla tulee laitetta ei voi asentaa

• digitalbeat
        Erkko kirjoitti:

Katsoin Googlella:
        http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=ATI SB450 &meta=

Heti tuo ensimmäinen linkki. Ihan selvästi näkyy että tuo on integroitu emolle. Siis se pitää paikkaansa ja ei pidä. Sinulla ei ole tuollaista äänikorttia vaan sinulla on tuollainen äänipiiri.

Integroituja kortteja on nykyään kaikissa emolevyissä. Esim. Asuksesta löytyy Sound Max digital audio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60