melkeen kaikki väittää että severus ei käyttänny avada kedavraa! miten hän muka voi käyttää toista taikaa, jos sanoo ihan eri kirouksen sanat?? ja sitte sanotaa et Albuksel ois ollu hirnyrkkei. nehän on TTOOSSII pimeetä taikuutta, ja uskon, ettei Albus käytä pimeyden taikoja pimeyden taikoja vastaan!!
mutta:
Albus on sanonu, et "todellisuudessa en poistu tästä koulusta ennen kuin kukaan ei ole lojaali minua kohtaan" (jotenki noin) tietty on viel porukka, jota on uskollisii sille!! ja se on myös sanonu et vaan aito uskollisuus sitä kohtaan voi tuoda feeniksin Harryn luo, eli ihan varmaan Fawkes voi puolustaa Potterin poikaa!!
Dumbledore...
18
1732
Vastaukset
- Sleeping-Beauty
Uskoisin, ette Dumbledorella ole hirnyrkkejä, koska ei hän ole paha.. ja kyllä kalkaros mun mielestä käytti avada kedavraa,... mitä sitten? feeniks tosiaankin voi vielä palata :D
- uyieyw
Jotenkin uskon et, Kalkaros ei tappanu Dumbledorea..
Toisaalta en haluu et se jotenkin "herää henkiin", koska se olis jo liikaa TSH:ta.. - LolloxDmummo
uyieyw kirjoitti:
Toisaalta en haluu et se jotenkin "herää henkiin", koska se olis jo liikaa TSH:ta..No mut severushan vanno sen valan ja jos se ei ois auttanu malfoyta eli tappanu dumppista niin se ois sillon ite kuollu! :P Et niin miettikääs sitä xP
- duvie-westcott
uyieyw kirjoitti:
Toisaalta en haluu et se jotenkin "herää henkiin", koska se olis jo liikaa TSH:ta..vaikuttaa liian TSH:lta?
Kuka siinä herää henkiin?
Ei Gandalf kuollut käsittääkseni missään kohtaan?
Se vain tippu alas ja tappo sen Balrogin..
Joo vähän offtopiciks menee.. - tai sitten ei. :D
duvie-westcott kirjoitti:
vaikuttaa liian TSH:lta?
Kuka siinä herää henkiin?
Ei Gandalf kuollut käsittääkseni missään kohtaan?
Se vain tippu alas ja tappo sen Balrogin..
Joo vähän offtopiciks menee..Se käveli läpi tulen ja veden, ja ajan. :D
Mutta mutta,,,
Kyllä gandalf heräs henkiin. - Anime-Man
tai sitten ei. :D kirjoitti:
Se käveli läpi tulen ja veden, ja ajan. :D
Mutta mutta,,,
Kyllä gandalf heräs henkiin.liittyy Harry Potteriin? Mutta selitetäänpäs tämä "Gandalffin kuolema":
Gandalf on istaria, ja kun hän putosi Balrogin kanssa, hän seurasi sitä vuoren huipulle ja tappoi Balrogin. Sitten Gandalf Harmaa "kuoli" ja "syntyi uudestaan" Gandalf Valkoisena. Eli toisinsanoen hän kuoli, mutta ei silti kuollut...Outoa, vai mitä :D
PS. Teidän kannattaisi lukea "Taru Sormusten Herrasta: Aseet ja Armeijat".
- ra´zac
Eiks kukaan ole lukenut pottereita kunnolla (siis kuudetta osa). Siis puhun näille jotka väittää et Albuksella ois hirnyrkki; Albushan itse sanoi, että se on hirveää, ja että hirnyrkin valmistamiseen täytyy tappaa, ja kuka on sitä mieltä että Albus on jossain vaiheessa tappanut? Heh heh....
Dumbledore on kuollut ja kuolleena pysyy. Hänen kuolemastaan on liian monta todistetta. Taulu, Fawkesin surulaulu ja poistuminen Tylypahkasta yms. Ja Dumbledore ei ikinä tekisi hirnyrkkiä, koska hän vihaa pimeyden voimia. Eikä Dumbledore ole ikinä tappanut ketään. Hän on kukistanut pimeyden velho Grindelwaldin, mutta se ei välttämättä tarkoita tappamista. Feeniksin killassa Dumbledore sanoo Voldemortille, että miehen voi tuhota muullakin tavalla.
- ..........
Oikea Avada Kedavra ei aiheuta minkään laista ilmalentoa kuten Dumbledoren tapauksessa tapahtui.
Köh köh...sanaton loitsu. - Anna K.
Moi! uskokaa jo, että Dumbledore on kuollu ja kuopattu! eihän Harry muuten olisi vapautunut siitä kokovartalolukosta, ellei sen langettaja olisi jo kuollu! ja minne Fawkws on muka kadonnu? sehän vaan lauloi surulauluaan Tylypahkan mailla.... ja vielä yks juttu, ei Dumbledore mitään ilmalentoa saanut vaan kellahti taian voimasta taakseppäin!
- Anime-Man
Fawkeshan ei varsinaisesti kadonnut vaan yksinkertaisesti jätti Tylypahkan.
Ja lainaan: "Fawkes oli lakannut laulamasta.
Ja hän tiesi tietämättä kuinka tiesi, että feenix oli lähtenyt pois, jättänyt Tylypahkan lopullisesti, ihan niin kuin Dumbledorekin oli jättänyt koulun, jättänyt maailman... jättänyt Harryn." (s.677, Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi.)
- potterhullu
Niin mun mielest Dumbledore on pysyvästi ruumishuoneella, siis ne löys sen ruumiin (ja varmaan tutki sen) ja hautas sen. Sen mä tajuisin jos sen ruumista ei ois löyetty ja se ois tehny Gandalffit... mutta ne löys sen ruumiin. Ellei sen "henki lähtenyt ruumiista" justiin ennen kuolemaa, jota en usko. Joten Dumppis on vainaa, ainakin minä henkilökohtaisesti uskon niin.
- löytyy..
hyviä teorioita Dumbledoren kuolemasta http://www.dumbledoreisnotdead.com/dumbledoreclues.html
- Lottis
mut entä taulut? sehän on tauluna siellä?
- Käki
Missään ei ole sanottu, että Dracon tehtävä olisi ollut tappaa Dumbledore! Aika kova pala olisikin ollut. Itse luulen, että Dracon suuri tehtävä oli järjestää kuolonsyöjille pääsy Tylypahkaan. Sekin on jo itsessään vaikea ja vaarallinen tehtävä, koska kiinnijäämisen riski on suuri. Ihmiset on jotenkin omaksuneet, että tehtävä olisi ollut tappaa Albus. Kun Albus saatiin riisuttua aseista, oltaisiin Dracolle suotu kunnia tappaa tämä. Missään ei sanota, että se olisi ollut tämä suuri tehtävä.
Ja avada kedavrasta ei synny sellaista ilmalentoa joka tässä tapauksessa tuli. Todennäköisesti Severus käytti kahta loitsua. Hän ei rikkonut valaansa, mikäli se oli kuolonsyöjien sisään päästäminen tai Albuksen aseista riisuminen tai jotain muuta. En missään nimessä usko, että Dracon tehtävä olisi ollut TAPPAA Albus.- potter tietäjä
kyllä Dracon tehtävän täytyi olla Dumbledoren tappaminen. se yks kuolonsyöjä sanoi että Dracon täytyy tehdä se, kun se harmaaselkä sanoi, että se haluaa tappaa Dumbledoren.
- Tyhmä poika
En tosiaan ymmärrä sitä, että jos Kalkaros olisi käyttänyt jotain sanatonta loitsua, niin miten se olisi kumonnut avada kedavran, jonka hän kuitenkin sanoi. Käytti Kalkaros samalla jotain sanatonta loitsua (miksi olisi käyttänyt?) tai ei, niin Dumbledore joka tapauksessa kuoli. Ellei sitten ole jotain sanatonta loitsua, joka antisoi samaan aikaan käytetyn sanallisen loitsun, mutta eipä sellaisesta ole missään mainittu, joten ei sellaista ole. Muutenhan sitä oltaisiin jo käytetty vaikka kuinka, koska se olisi niin kätevä, jos ymmärsitte.
- bmw_girl
sitäkin ollaan mietitty että kun adava kedavraa ei tarkoita niin se ei toimisi samalla tavalla! ja sehän toimi ihan erillä tavalla d:hen kuin muihin kenet on adava kedavra tappanut! ne vain lyyhisty maahan mutta d lensi korkealle pimeän piirron luo ja tippui vasta sitten alas..kaikki on mahdollista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911