Kaikki oppositiopuolueet lähtevät mukaan kristillisdemokraattien välikysymykseen vanhustenhoidon laadun ja voimavarojen turvaamisesta. Kokoomus, vasemmistoliitto, vihreät ja perussuomalaiset päättivät asiasta torstaina.
Kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä tekee pääministeri Matti Vanhasen (KEPU) hallitukselle välikysymyksen vanhustenhuollon hoidon laadun ja henkilöstön määrän turvaamisesta. Välikysymys on tarkoitus jättää perjantaina.
Kristillisdemokraatit toteavat, että Vanhasen hallituksen ohjelmassa on selkeät tavoitteet vanhustenhoidon kehittämiseksi. Ne eivät kuitenkaan ole toteutumassa. Päinvastoin näkymät ovat hyvin huolestuttavia.
Näistä asioista vastaava ministeri Liisa Hyssälä vain pyörittelee silmiään televisiossa. Hyssälä on malliesimerkki KEPU-ministeristä, joka lupaa yhtä ja tekee toista. Hyssälähän lupasi 500 euron kuukausikorotuksen kansaneläkkeisiin. Hallituksessa tämä klovni sitten toi vain 5 euron korotuksen. Jo pelkästään tämä petos olisi riittävä syy Hyssälän erottamiseen. Nyt tämä samainen Liisa Hyssälä on ajanut Suomen vanhusten hoidon katastrofiin.
Isänmaa saa kärsiä KEPUlaisten virheistä ja petoksista.
Liisa Hyssälä kaatuu välikysymykseen
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634