liikenteessä jo?

Gobso

Jokos ootte ottanu pyöriä liikenteeseen? Mulla on pyörä jo kaikinpuolin valmiina, mut ei viel kelit anna myöten tääl keskisuomen hujakoilla. Uus pyörä oottaa tallissa ja kauhee hinku päällä. Kyl wappuna viimmestään...

10

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tex Willer

...Täällä etelähämmeessä ollaan paukuteltu.

Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava ettei täälläkään helteet ole vaivaksi olleet.

• melkein joka

Jyväskylässäkin pari viikkoa, ei nyt ihan joka päivä mutta esim. eilen tosi hyvä keli ja tänään iltapäivällä. Huomenna on kesäkelit kunhan muistaa varoa noita risteysalueita, niissä on pirullista hiekkaa ja hups kun kaatuu helposti.

• tulihan tuossa jo jutattua ...

Jouten kun on tuo niin laitoin seisomaan....
        pohojoosenreissu takana ja sillei.

• liikenteeseen ,onhan jo kesä ;)

• Pave

johan täällä keskisuomen hujakoilla on ajettu tämän kuun toisesta päivästä lähtien yli 1000 km, joten kelit on hyvin antanut myöten, mutta vapaa-aikaa on ollut liian vähän. Tulihan tuolloin toinen päivä poikettua Jyväskylän näyttelykin katsastamassa mopolla.

• ollaan

Kyllä täällä Keskisuomessa muutama viikko on jo ajeltu ahkerasti. Muutama päivä pitänyt jättää kelin takia väliin, mutta sitten taasen ajetaan.

Aamuisin saa tosin olla tarkkana.

• On tullut jo pikkuhiljaa talven pölyjä tuuletettua.Aamulla tosin oli maa valkoinen täällä lounaiskulmassa mutta muuten on ollut kohtalaiset kelit.

• on ajettu jo viikonpäivät joten luulis siellä keskemmälläkin jo pärjäävän :)

• Gobso

onhan tääl välillä ollut parempiakin päiviä, mut tänään tais olla eka päivä pariin viikkoon ettei tullu taivaalta mitään. Nyt on luvattu hyviä kelejä..jopa 15 astetta, joten ei ku pärräilemään..

• Moto-wanaha

Luntahan on vielä vaikka minkä verran (vähemmän teillä kuitenkaan) ja lämpötila pyörii parissa asteessa, räntää satanut tänäänkin pitkin päivää jne - 1.5. lähtee jos pystyy. Täällä Keski-Suomen korkeuksilla siis.

7 prätkää olen tänä vuonna liikenteessä nähnyt, vaikka liikun joka päivä autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe