Pahasti jumissa kun en saa rekrytoitua porukkaa itelleni (65% pelistä pelattu). Jossain pelin alkuvaiheessa piti rekrytoida joku mukaan ja sainkin sen tehtyä, mut mikä hitto on nyt kun ei millään saa.
Pitäis mennä silleen, et rekrytoitavan edessä painaa tähtäysnappulaa ja sitte "up", näin ainakin googlettaessa on tällänen ohje löytyny.
Mut, MIKÄ VITUN UP JA MITEN?
Olen painellut varmaan 3 tuntia kaikkii nappuloita mut ei hitto mitään tapahdu. Eiks toi up oo niinkun eteenpäin?
Pelaan Logitechin ohjaimella ja koittanut molempia, ohjainta ja näppistä.
Löytyykö asiantuntijaa San Andreakseen?
Kiitos
San Andreas PC-versio
Tommy Versetti
4
281
Vastaukset
- ps2:sessa..
toi up on sama nappi mistä vaihetaan radiokanavaa muistelisin.
- sermom
san andreas on mielestäs roolipeli?
vitun idiootti.No GTA San Andreas ny oo mikään roolipeli.
Mutta ei siitä ny välttämättä tarvitse kiihkoilla.
Erehdykset on inhimillisiä.
- bilbero
mul se tais olla: r näppäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046