Miten saan tyttöystäväni

jättämään minua?

Mikä on paras tapa hankkiutua eroon tyttöystäväni kun en itse uskalla jättää häntä? Se ei kerta kaikkiaan onnistu, joten olen tullut siihen tulokseen että minun on saatava hänet jättämään minua. Onko pettäminen se helpoin tapa toteuttaa tätä, vai miten saisin hänet haluavansa eroon minusta? En pysty keskustelemaan tästä hänelle, vaan luotan siihen että teot ratkaisevat. Ehdotuksia?

21

4225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuleppa

vaikka klamydia. On suhteellisen vaaraton sukupuolitauti, herkästi tarttuva, ja tulokset näet aika nopeasti. Tyttöystäväsi on todella outo jos ei sua jätä kun olet häneen klamiksen tartuttanut. Mistä sen sitten saa? No en tiedä, kokeile. Tai valehtele hänelle että sinulla on tippuri etkä sen vuoksi halua rakastella hänen kanssaan. Ettei häneen tartu. Onnistuu kyllä!!

• ajatus..

Eli pitäisikö minun kysyä tytöiltä että tuntevatko he joku joilla on klamydia, koska mäkin haluaisin saada sen?! Ajatuskin kuulostaa vastenmieliseltä. :)

En myöskään usko että pääsen hänestä eroon valehtelemalla siitä, että olen ollut jonkun toisen kanssa, vaan hän vaatisi luultavasti näytteitä siitä. Pitäisikö hankkia näytteitä?

• heeh
        ajatus.. kirjoitti:

Eli pitäisikö minun kysyä tytöiltä että tuntevatko he joku joilla on klamydia, koska mäkin haluaisin saada sen?! Ajatuskin kuulostaa vastenmieliseltä. :)

En myöskään usko että pääsen hänestä eroon valehtelemalla siitä, että olen ollut jonkun toisen kanssa, vaan hän vaatisi luultavasti näytteitä siitä. Pitäisikö hankkia näytteitä?

no ei voi kuin hymyillä.. : )) Konstit on monet!!

• yhteinen

aika. Ala harrastamaan ja juokse omia menojasi, siinä sivussa voisit treffailla muita, taatusti eroaa

• maantielle

Sitä vois aluksi aatella, että tyttöystävästä pääsee eroon vähentämällä yhteistä aikaa. Väärin!
      Alat viettään häneen kanssaan aikaa mahdollisimman paljon ja haluut olla hänen kanssa kahdestaan vaan vielä niin ei mene kauan kun alkaa puhumaan erosta ja ovi on sinulle auki.;)
      Hän hoitaa likaisen työn ja sä noukit hedelmät. Voit sitten sanoa vielä, että harmi kun yhteiselämämme ei toiminut. Tämä on testattu juttu ja toimi tosi hyvin. Olen vapaa mies nykyään. Huonossa suhteessa ei ole hyvä olla hyvänkään miehen mutta miten erota nätisti, saamatta tunteettoman pelimiehen mainetta.

• pitää olla

sellainen luuseri, ettei pysty suoraan eroamaan ja rehellisesti kertomaan eron syitä? Tekee kaikkein parasta aina sille toisellekin. Nythän haluat kokeilla, millaiseen rääkkäykseen ystäväsi on valmis, ennen kuin jättää sinut. Parempaa itsetuntoa toivotellen,

• Koira

Hulluja ihmisiä on näköjään olemassa kaikkialla. Jos tuntuu siltä ettei suhde enää kiinnostaa niin MIKSI ihmeessä et voi sanoa sen hänelle? Kerro kuitenkin asiat kuten ne ovat. Ja saanen toivoa että ennen kun kerrot olet jo vähentäntänyt tapaamiset, ollut vähemmän kiihkeä suhteessa jne. Eli olet jo antanut hänelle merkkejä siitä ettet enää olekaan täysillä mukana. Muuten hänelle tulee sellainen olo että olet käyttänyt häntä hyväksesi. Jos hän kysyy miksi niin kerro ettet enää näe tulevaisuutta suhteessa, ettet enää voi luvata mitään sellaista. Jos hän kuitenkin halaua jatkaa tapaamisia ja annat periksi niin tee hänelle aivan selväksi ettei voi odottaa mitään muuta enää. MUTTA ÄLÄ VALEHTELE, ÄLÄ JÄTÄ HÄNTÄ YHTÄKKIÄ, ÄLÄ HAIHDU ILMAAN ja ÄLÄ KERRO YRITTÄVÄSI JOS ET TEE SITÄ, JA ENNEN KAIKKEA ÄLÄ OLE PELKURI-JOS LÄHTEE LEIKKIIN NIIN TÄYTYY KESTÄÄ SEN-KYLLÄ-MUTTA SAMALLA JOS LÄHTEE LEIKKIIN NIIN ON VASTUUSSA TOISESTA IHMISESTÄ.AINAKIN NÄIN JOS ON KUNNOLLINEN IHMINEN. Itse kokemusta ei kunnollisesta miehestä joka kyllä yritti kaikkensa ollakseni kunnollinen mutta valitettavasti ei onnistunut siinä.Pelkuri, toisten ihmisten hyväksikäyttäjä joka vaan etsii omaa nautintoa. Niinkin voi tietysti tehdä mutta silloin kannattaa kertoa sen avoimesti. Muuten se on täyttä huijausta!

• niin nyt on oikea aika aloittaa. Jos taas jo ennestään viihdyt tyttöystäväsi kanssa fiksuissa ravintoloissa, vaihda pitkiin, rentouttaviin kalsarikänneihin. Pane itsesi likoon, ole vakuuttava! Lähesty häntä sukupuolisesti vain ja ainoastaan tukevassa keskaripöhnässä. Katsele olutta juodessasi televisiota, mieluiten Eurosportia ja Simpsoneita. Arvostele ohjelmia ääneen.

Ala tupakoida.

Unohda hygienia. Suihkuun korkeintaan kerran viikossa, saunaan tai kylpyyn ei koskaan. Hammasharja ja -tahna roskiin. Älä leikkaa kynsiäsi äläkä pese tai leikkauta tukkaasi. Vaihda kalsarit ja sukat kerran viikossa. Kaivele ahkerasti nenääsi, korviasi, hampaitasi, napaasi, varpaanvälejäsi, haarojasi edestä ja takaa ja haistele toimituksen jälkeen näyttävästi sormiasi. Kun kaivelet nenääsi, pyörittele ensin räkäpalloa sormissasi ja pistä se sitten suuhusi.

Unohda siivous asunnossasi. Anna postin kertyä ruokapöydälle ja sen ympäristöön. Älä tyhjennä tuhkiksia.

Pukeudu mukavasti, oloasunhousuihin, venyneeseen villapaitaan ja urheilusukkiin. Jos joskus menet ulos, käytä vanhoja lenkkareita, tuulipuvun puseroa ja vanhaa pipoa.

Kokeile näillä eväillä pari-kolme kuukautta. Jos homma ei onnistu, tapaus on vakava.

• täysi nössö

On uskomatonta miten ihmiset ovat noin selkärangattomia. Mikä helvetti siinä on niin "pelottavaa" istahtaa eukon kanssa sohvalle, ja sanoa neutraalilla äänellä "en halua enää seurustella sinun kanssa, ei vaan tunnu enää oikealle." On se perkele jos ei tuota uskalla sanoa.
        Kerran se kirpaisee ja sillä siisti. Olet säälittävä ihminen !

• neuvoja

Luulisi ainakin toimivan, mutta en ole siitäkään varma koska tyttöystäväni on sellainen takertuja, varsinainen iilimato joka pitää kynsin ja hampain kiinni minusta. Hän rakastaa minua, ja siinä juuri ongelma onkin. Annoit hyviä neuvoja mutta myönnät kai että se olisi melkoinen projekti, ja haluaisin päästä vähemmällä jos se vaan on mahdollista.

• Koira
        neuvoja kirjoitti:

Luulisi ainakin toimivan, mutta en ole siitäkään varma koska tyttöystäväni on sellainen takertuja, varsinainen iilimato joka pitää kynsin ja hampain kiinni minusta. Hän rakastaa minua, ja siinä juuri ongelma onkin. Annoit hyviä neuvoja mutta myönnät kai että se olisi melkoinen projekti, ja haluaisin päästä vähemmällä jos se vaan on mahdollista.

Niin, siinä oli koko viestisi. Halaut päästä vähemmällä. Sinä, sinä, sinä....Tyttöystävä joka rakastaa sinua on iilimatto? Jos rakastaa toista niin tietysti haluaa yrittää. Ei se tee hänestä iilimaton. Tai jos haluaa ylläpitää tavallista ystäväsuhdetta suhden jälkeen nimenomaan siitä syystä niin sekään ei tee hänestä iilimaton. Olet säälittävä itserakas paskiainen. Ainoa mikä EN ymmärrä tässä asiassa on se että hän rakastaa sinua. Tai siis valitettavasti ymmärrän senkin, niin minäkin tein, mutta toivottavasti hän pääsee sinusta eroon ja pian. Melkein miettii että oliko tämä provo koska eihän tällaisia hulluja ihmisiä voi olla olemassa jotka ääneen vielä sanovat tuollaista?

• johonkin toiseen
        Koira kirjoitti:

Niin, siinä oli koko viestisi. Halaut päästä vähemmällä. Sinä, sinä, sinä....Tyttöystävä joka rakastaa sinua on iilimatto? Jos rakastaa toista niin tietysti haluaa yrittää. Ei se tee hänestä iilimaton. Tai jos haluaa ylläpitää tavallista ystäväsuhdetta suhden jälkeen nimenomaan siitä syystä niin sekään ei tee hänestä iilimaton. Olet säälittävä itserakas paskiainen. Ainoa mikä EN ymmärrä tässä asiassa on se että hän rakastaa sinua. Tai siis valitettavasti ymmärrän senkin, niin minäkin tein, mutta toivottavasti hän pääsee sinusta eroon ja pian. Melkein miettii että oliko tämä provo koska eihän tällaisia hulluja ihmisiä voi olla olemassa jotka ääneen vielä sanovat tuollaista?

Eikö se ole kaikkien kannalta järkevää, että kyselen tässä ohimennessä muiden ihmisten mielipiteitä? Päinvastoin kuin luulet, niin olen hyvinkin kiltti ihminen, ja se on yksi syy siihen miksen pysty jättämään häntä. Tekeekö se minusta paskiainen? Älähän nyt vain sekoita minua johonkin toiseen joka on joskus satuttanut sinua. Voisit mielummin neuvoa minua miten minun tulisi edetä tässä asiassa, jooko?

• Koira
        johonkin toiseen kirjoitti:

Eikö se ole kaikkien kannalta järkevää, että kyselen tässä ohimennessä muiden ihmisten mielipiteitä? Päinvastoin kuin luulet, niin olen hyvinkin kiltti ihminen, ja se on yksi syy siihen miksen pysty jättämään häntä. Tekeekö se minusta paskiainen? Älähän nyt vain sekoita minua johonkin toiseen joka on joskus satuttanut sinua. Voisit mielummin neuvoa minua miten minun tulisi edetä tässä asiassa, jooko?

Jos luet viestini uudelleen niin siinä oli aivan suoraan kerrottu miten sinun kannattaa menetellä.
        Jos teet noin niin sinlla on myöhemmin parempi olo ja pääset eteenpäin. Ja tytölläkin on parempi olo, eikä jää traumoja.

• Oona
        neuvoja kirjoitti:

En ymmärrä miten olisi vähällä pääsemistä heittäytyä luuseriksi moneksi kuukaudeksi verrattuna siihen, että laittaisi kerrasta poikki. Ole AIKUINEN, ole selkärankainen, tee oma ratkaisusi ja kerro siitä selkeästi toiselle.

Jos olet todella KILTTI ihminen, tiedä että se on AINOA keino säästää toista ihmistä kuukausien (tai vuosien) epävarmuudelta. Ihminen, joka jätetään tekosyin, miettii oikeita syitä miettimästä päästyään. Jollei ole selkärankaa kertoa oikeita syitä ei sitten ole, mutta turha silloin lässyttää omasta hyvyydestään ja kiltteydestään yhtään mitään. Nössöys ja kiltteys eivät ole synonyymeja. ;)

• Veijari-77

Ei onnaa. Jos alat inhottavaksi, tytöt vaan hullaantuu suhun entisestään. Ne on kiimaisia pikkunarttuja kato.

• Hmmm

PUHUT ASIASTA

• niisku

ei sulla kyllä helppoa ole kun on tuollaset ongelmat! turpaan sua pitäis vetää.

• järkyttynyt

...ja katsoisit siihen pitkään ja hartaasti.Sitten voisit miettiä liikkuuko siellä korvien välissä yhtään mikään.Noin lapsellisen luuserin ei olisi ikinä milloinkaan pitänyt ryhtyä naisen kanssa minkäänlaiseen suhteeseen.Vastuuta pitää ihmiseltä löytyä siinäkin vaiheessa kun ei suhde enää miellytä.Eli tarkoittaa sitä että puhuu toiselle suoraan mikä on tilanne eikä yritä ajaa toista hulluuden partaalle!

• Pelimies____

Vanha kansa sanoo että nälkä lähtee syömällä ja akka lähtee juomalla.

• pelimies 2

=) !!!!!!!!!!!

• yksinkertaista

häippäset, etkä vastaa sen soittoihin. Eipähän tarvi sanoa että jätit. kyllä se ymmärtää sit myöhemmin ku ei näy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66