Suomalainen varmaankin aika uusi poppibiisi, jossa nainen toistaa "vihaa mua aamulla" ja "mä pyydän että jäät"...
EIKÖ KUKAAN TIEDÄ
4
610
Vastaukset
Jakatta-Pyydän että jäät, olis löytyny ggoglella ko oisit hiukka yrittäny...
- kyllästynyt
elämääs, vai miks pitää olla noin h*lvetin pessimistinen?!? Miksi sä täällä vastailet, kun kerta kuulostaa noin vaikeelta.. Kiitos nyt kuitenkin!
kyllästynyt kirjoitti:
elämääs, vai miks pitää olla noin h*lvetin pessimistinen?!? Miksi sä täällä vastailet, kun kerta kuulostaa noin vaikeelta.. Kiitos nyt kuitenkin!
Ihminen on oppivainen olento ja kun toi googlekin on olemassa. Ja tuntuu vain joskus että porukka haluaa vastaukset tarjottimella kannettuna ilman vaivannäköä. Ja vastasin, koska miksen jakaisi tietoa? Ja muutenkin nämä on ihan hauskoja pähkinöitä selvittää jos ei suoralta kädeltä tiedä...
- vee
tuo on Jakatta - Pyydän Että Jäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319