Kalkaros, James, Lupin ja Sirius olivat samalla vuosikurssila, eikö? Miten sitten se Puoliverinen Prinssi ei olisi voinut olla myös James, Lupin tai Sirius?? Kun Harryhan katsoi koska kirja oli painettu, ja kävi selväksi ettei Prinssi voinut olla kukaan heistä...Miten se sitten muka voi olla Kalkaros...?
Kysymys
11
746
Vastaukset
En nyt muista, en tosiaan ole lukenut kirjaa sen jälkeen kun se englanniksi julkaistiin, mutta oliko niin, että Kalkaros ei ollu kirjan ensimmäinen omistaja. Eli se vuosiluku olisi ollut siinä jo ennen kuin Kalkaros sen sai.
- ......
kirja oli kai sen äidin vanha
... Kalkaros ollut "puoliverinen", eli hänen isänsä oli jästi ja äiti noita. Kyllä se tuosta tulee selväksi minun mielestä. James oli ihan velho, niin oli Lupinkin (varmaan), mutta Siriuksesta en muista.
- --------
Rowlingin mukaan. Googleta.
- Harry-91
-------- kirjoitti:
Rowlingin mukaan. Googleta.
Sirius oli ihan "oikea" velho eli puhdasverinen, Lupin tosiaan puoliverinen ja Peter vähintään puoliverinen. Itse olen jostakin syystä aina pitänyt häntä puoliverisenä.
- ...
mutta mie ajattelin sen niin, että se 'puoliverinen' ei tässä tapaksessa tarkoita sitä onko molemmat vanhemmat velho ja noita etc. vaan sitä että kalkaros on puoliverinen PRINSSI, koska hän on äitinsä puolelta prinssi.. yrittäkää ymmärtää. xD
- AnQQuli
Siriuksen koko suku on ollut täysiverisiä velhoja/noitia
... kirjoitti:
mutta mie ajattelin sen niin, että se 'puoliverinen' ei tässä tapaksessa tarkoita sitä onko molemmat vanhemmat velho ja noita etc. vaan sitä että kalkaros on puoliverinen PRINSSI, koska hän on äitinsä puolelta prinssi.. yrittäkää ymmärtää. xD
Tuolla puoliverisellä tarkoitetaan tässä kahta asiaa:
1.Kalkaros on "puoliksi" Prinssi, koska hänen äitinsä sukunimi oli Prinssi
2.Kalkaros on puoliverinen velho, koska hänen isänsä oli jästi ja äiti noita
- Lottis
No kirja oli kai käytetty? Ja eihän kirjan painamisajankohta ole aina sama kuin käyttämisajankohta. itse skon severuksen käyttäneen käytettyjä kirjoja. tyhmä juttu, mutta oikein yrittämällä tuostakin saa loogista...
- Nimetön
kalkaros on voinut saada sen kirjan äidiltään tai isältään kumpi nyt olikaan käynyt tylypahkaa! mutta myös sen takia ei sirius tai lupin tai james voinut olla puoliverinen prinssi koska kukaan heistä ei ollut puoliverinen
- ...ole...
sanotttu että snape oli parii vuosikurssii ylempänä?? ja hm. se kirja oli ollu varmaan jolla toisen spapee ennen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917