asettumalla niin selvästi Ässien puolelle. Uskokaa huviksenne. Syntyi käsitys, että porilaisia ei pysäytä mikään. Ehkä Ässätkin meni osittain siihen.
Näin ajattelen hämeenlinnalaisena. Onnea Poriin Ässille. Molemmat seurat teki historiaa Suoman SM-liigassa. Ruotsissahan on tämä tilanne ollut jo pitkään. Kuka tahansa voi voittaa. Toivotaan, että Suomessakin yllätykset jatkuvat.
MEDIA auttoi
5
470
Vastaukset
- nutina
Jalon selostusta siteeraten: henki voitti materiaalin. Näin kävikin.
Rahasta sanotaan, että se ratkaisee. Joskus se voi myös rankaista. Siitä on nyt kokemusta etelästä pohjoiseen.
Onnea kulta- ja hopeamitalisteille! - nutina
Panittekos merkille IltaSanomista vai oliko se toinen lehti, kuinka kulturelliksi kustantajaksi heittäytynyt rahasuvun vesa asennoitui kolumnissaan. Että finaali olisi mitätön, kun siinä esiintyivät pikkukaupunkien joukkueet. Porhon mielestä HIFKin olisi kuulunut olla mukana. Miksei ollut? Lapsekasta höpinää.
Oululaisena olin suht puolueeton ja sen mitä finalisteista luin tai TV:stä näin, oli minusta yhtä lailla puolueetonta.
Porilaiset saivat kyllä enemmän huomiota, mutta Porissa ollut innostus olikin ilmiönä jotain ainutlaatuista, johon media kiinnitti ihan oikein huomiota. Porilaisten buumi sai isoimmat otsikot, mutta pelillisesti media oli puolueeton.- Mela
Minusta jopa selostajat olivat Ässien puolella, mediasta puhumattakaan. HPKn maaleista ei "iloittu" vaan ne todettiin ikäänkuin vastustaja olisi tehnyt maalin.
- Jammu
porilaisten peli kaatui pedofiliaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226