millä ja miten masturboitte? asiallisia vastauksia. kertokaa myös ikä.
tytöt!
10
2175
Vastaukset
- tyttö:)
käsillä,suihkulla ja joskus joillaki muillaki :) ..oon 13
- Sk4terGirl-92^_^
Noh.Suihkulla (hierovalla suihkulla),hieron klitorista kädellä tai jollain esineellä,joskus ns."panen tyynyä/peittoa" xD Ja ajattelen yleensä seksiä tai poikia (tai muuta kiihottavaa).Siinäpä se.Olen 13.
- pervo mies
miltä tuntuu tytöt kun aattelette et runkkasin just kun luin teijä viestejä oon jätkä 16v
- janih
pervo mies kirjoitti:
miltä tuntuu tytöt kun aattelette et runkkasin just kun luin teijä viestejä oon jätkä 16v
mäkin runkkasin noita lukiessa
- Sk4terGirl-92 ^_^
pervo mies kirjoitti:
No,se tuntuu ihan tavalliselta..Itekin masturboin kun luen teidän poikien viestejä!!! :DD Tämä on vapaa palsta xD
- No-Face
hyväilen klitorista sormella. siinä se. mitään suihkujuttuja en ole koskaan edes tajunnut, ja jos vaihtelua kaipaan niin multa löytyy mies siihen tarkotukseen.
- tytteli9´-.
käsillä ja suihkulla
oon 15w
- ...Hottis...
Yleensä sormella, tai sitten jollain millä voi...oon 13
- Nimetön
Jollain pyöreellä: Hopeisella koristelesineellä johon kuuluu sellanen metallinen pallo, se viilentää kivasti. Sitä vaan pyörittelen vaginassa ja toisella kädellä hieron klittaa...
Tyttö 15
- Anonyymi
Aika moni kirjottaja oli 13v? Kuinka paljon tytöt oikeesti masturboi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595